איך לנהל עסק של סריקה?

ניהול עסק הוא עניין רציני שמחייב ידע בתחום הניהול עצמו, נאמנות למטרות העסק והבנה יסודית של התהליכים העסקיים המתקיימים בעסק. המשמעות היא שבכדי להבין איך לנהל עסק של סריקה, יהיה עליכם להבין תחילה את התהליך שאתם עוברים מול הלקוח מהרגע שהלקוח מתעניין אצלכם בשירות ועד שאתם שולחים לו את המוצר הסופי ומקבלים את התמורה עבורו.

תהליך שירותי סריקה – איך זה קורה?

תהליך שירותי סריקה מתחיל בכך שהלקוח נחשף לשירות שלכם ומברר את כל פרטי המידע הדרושים לו, ובכלל זה סוגים של שקופיות שאתם עובדים איתן, עלות השירות, פרק הזמן שיעבור עד לקבלת התוצר הסופי, האופן בו יש למסור את השקופיות והאופן בו הן מוחזרות ללקוח. את כל הדברים האלה הלקוח יבדוק מראש. לאחר מכן, הלקוח מבצע הזמנה וכבר בשלב הזה אתם רוצים לסגור את עניין התשלום ואז מגיע השלב של מסירת השקופיות מהלקוח לבית העסק, ביצוע הסריקה בצורה מקצועית ומסירת השקופיות בחזרה אל הלקוח בליווי הקבצים הדיגיטליים של השקופיות הסרוקות. לבסוף, מגיע השלב שבו אתם רוצים לשמר את הלקוח ולהציע לו אולי שירותים משלימים כדוגמת סריקת תמונות, המרת קלטות וידאו ושירותים נוספים שאתם מציעים ואולי יתאימו ללקוח שכבר ביצע סריקת שקופיות.

מה זה אומר על אופן ניהול העסק?

אם נחזור לשאלה איך לנהל עסק של סריקה, המשמעות היא שאתם יכולים לנהל את העסק בשני ערוצים מקבילים: הערוץ הפיזי והערוץ הדיגיטלי. בית העסק שלכם מתנהל במקום פיזי והמקום הפיזי הזה יכול לשמש כעמדת שירות ללקוחות. הלקוחות יכולים להגיע אליכם בכדי לקבל מידע, לבצע תשלום, למסור את השקופיות ולקבל אותן לאחר הסריקה ועל כן חשוב שהמקום גם ייראה כמו בית עסק מכובד ומזמין.

מן הצד השני, התהליך העסקי שתיארנו לעיל הוא בהחלט תהליך שניתן לנהל אותו גם דרך האינטרנט. בכדי לעשות זאת, יהיה עליכם לבנות מודל של משלוחים, לסגור הסכם עם חברת שליחויות, לבנות תהליך שבו אתם מטפלים בכל הנושא של איסוף השקופיות מבית הלקוח באמצעות חברת השליחויות ומחזירים אליו את השקופיות בתום התהליך. יהיה עליכם גם לבנות אתר אינטרנט שיודע לספק את כל המידע שהלקוח צריך בכדי לקבל החלטה ויהיה עליכם לבנות מערכת תשלומים אונליין. בעידן המודרני מדובר בפעולות פשוטות מאוד שכמעט כל עסק מתמצא בהן ואם תעשו אותן בצורה הנכונה, תוכלו להרחיב מאוד את היקף הפעילות העסקית שלכם, גם במרחב הפיזי וגם במרחב האינטרנטי.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים