יועץ מס לעסקים קטנים

לעסקים הקטנים בישראל תפקיד חשוב ומשמעותי ביותר לכלכלה הישראלית. הם כלי חשוב ליציבותה של הכלכלה ולעידוד מוביליות חברתית בפריפריה ומחוצה לה.  לרוע המזל, ישנם קשיים רבים הרובצים לפתחם של העסקים הקטנים בישראל ומהווים מוקשים משמעותיים בדרך להצלחתם. בצעדיו הראשונים של העסק הקטן, כל החלטה בלתי נבונה עשויה להיות בעלת השלכות מרחיקות לכת. אחד האתגרים המורכבים ביותר הוא ההתנהלות מול רשויות המס. שיעורי המס בישראל הינם גבוהים למדי ועולים באופן קבוע. במציאות כזו, עשוי להיווצר מצב המכיל בתוכו סתירה פנימית מתסכלת – בעל העסק עשוי לחשוש להגדיל את רווחיו מחשש שעלייה זו תהיה בעוכריו ותעלה את שיעור המס שלו. 

על מנת להתמודד ביתר קלות עם מציאות זו מולה עומדים עסקים קטנים רבים בישראל, חשוב שיעמוד לצידך בעל מקצוע מנוסה ומיומן בעל ידע מקצועי נרחב שיוכל לספק לך מענה שוטף וליווי צמוד בכל ענייני המס שלך. ייעוץ מס לעסקים קטנים יכול לעמוד לצידך בקבלת ההחלטות המשמעותיות ביותר ולסייע לך להגיע להחלטה המושכלת ביותר עבור העסק שלך. 

תכנון המס השוטף

רובנו נזכרים לבדוק את ענייני המס שלנו רק בסוף השנה כשהגיע הזמן להצהיר ולשלם, עם זאת, חשוב שנבנה אסטרטגיה ארוכת טווח שתסייע לנו להיערך למצב העתידי. יועץ מס לעסקים קטנים יוכל לחשוב ביחד עמך האם הגיע הזמן לשנות את הגדרת העסק שלך מול רשויות המס כמו למשל להירשם כחברה בע"מ, לעזור בהגשת דוחות שנתיים או לבחון אילו פעולות שוטפות שלך מזכות אותך בניכויי מס נוספים ולרשום אותן כראוי. כאשר עומד לרשותך איש מקצוע המבצע עבורך תכנון מס מקיף, יש לך את האפשרות לקחת בחשבון את כל היבטי המיסוי שיכולים לחול על העסק בתחום פעילותו כמו מכסים שונים, מס רכש, מיסים בינלאומיים וחיובים אחרים שייתכן שלא לקחת בחשבון. 

ליווי מקצועי בחישוב מס שגוי

בסופו של יום, גם רשויות המס מנוהלות על ידי בני אדם ומטבע הדברים בני אדם עושים טעויות. נציגי רשויות המיסים עשויים לטעות בחישוב המס וללא תשומת לב מתאימה, אנו עלולים לשלם סכומים גבוהים משאנו חייבים באמת. טעויות אנוש, רישום לא תקין או מילוי דוחות וטפסים בצורה שגויה עשויים לגרום לטעויות אלו. כאשר עומד לרשותך יועץ מס לעסקים קטנים, יש לך עין נוספת ומקצועית שתבחן את כל הטפסים והדוחות שיוגשו ותערוך בדיקה בכל הדוחות השוטפים שלך על מנת להבטיח כי שיעור המס שייקבע לך הוא מדויק ומתחשב בכל הפרטים הרלוונטיים.

החזרי מס

יועץ מס מקצועי יתחיל את השירות הצמוד עמך בתהליך בו ייבחנו כל הפרטים המרכיבים את אופי העסק שלך – ממצבך המשפחתי ועד לתזרים המזומנים של העסק שלך. ישנם גורמים רבים כמו תרומות למוסדות צדקה ועד להפסדים בהשקעותיך בשוק ההון שיכולים לזכות אותך בהחזרי מס בסכומים משמעותיים ביותר ויאפשרו לך לשמור על נתח נרחב יותר מרווחיך השוטפים בסכומים של אלפי ואף עשרות אלפי שקלי בשנה.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים