כמה שיטות פשוטות למציאת לקוחות חדשים ברשתות החברתיות

הרגע הזה שבו אתם מקבלים עצה מכל אחד שממנה את עצמו למומחה עסקי: "תתחילו להשתמש בתקשורת חברתית, כלומר, לפרסם פוסטים מתוזמנים, להקפיד על נוכחות עקבית, וככה למצוא לקוחות חדשים!" קלי קלות, נכון?

אם ניסיתם את השיטה הזאת, אתם כבר יודעים שלא קלי ולא קלות. וכבעלים של עסק קטן, יש לכם שפע של פרויקטים שדורשים את תשומת הלב שלכם. נוכחות ברשתות החברתיות היא עבודה במשרה כמעט מלאה. למי יש זמן כשיש לכם עסק לנהל?

אז יש עוד כמה שיטות

השיטה הראשונה הכי טובה ביותר להקיף את עצמכם בקהל פעיל שמעורב ברשתות חברתיות היא להתמקד באנשים שכבר מכירים אתכם הכי טוב. באמצעות שיתוף תוכן רלוונטי שלהם, והקדשת הזמן לתקשר ולהגיב לכל משוב שתקבלו, תוכלו להגדיל את קהל היעד שלכם ולהתחיל תהליך של בניית קשרים חזקים יותר.

אבל כשאתם צריכים לקוחות חדשים ואתם מחפשים אותם ברשתות החברתיות, יש עוד כמה צעדים פשוטים שאתם יכולים להתמקד בהם כדי להגיע לקהל היעד הנכון לעסק שלכם. הנה כמה צעדים חשובים שכדאי לקחת בחשבון:

האם אתם בכלל יודעים לזהות את קהל היעד שלכם?

כשאתם יודעים מי הלקוח האידיאלי שלכם, עשיתם את מחצית הדרך. אתם צריכים גם לחשוב על הבעיות שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נתקלים בהם, ואיך המוצר או השירות שלכם מציעים פתרונות. באיזו שפה הלקוח שלכם משתמש כדי לתאר בעיות שהוא נתקל בהן? מהי השיטה הטובה ביותר ליצירת קשר עם הלקוחות האלו כדי להציג את עצמכם כנותני פתרונות?

כדי להשתמש ביעילות ברשתות החברתיות, כדאי להוריד את הכלים המצוינים שמאפשרים חיפוש קהל מתאים, באמצעות שימוש במילות מפתח נכונות. כשתמצאו אנשים שמשתמשים במילות המפתח שהקלדתם, תוכלו בקלות להבין מה הלקוחות שלכם מחפשים.

תוכלו גם לקבוע את סוג התוכן שהם רוצים ואת הזמן הטוב ביותר לכתוב להם בקביעות. כך תוכלו להגיע ביעילות לקהל שלכם.

חפשו האשטגים (#) ומילות מפתח רלוונטיות

השלב הבא הוא למצוא את השיחות ולעקוב אחריהן. האשטג עושה לכם חלק מהעבודה באמצעות עזרה בהגעה לקבוצות אנשים שמדברים על אותו נושא. לאחר שתמצאו את ההאשטגים הרלוונטיים, עקבו אחריהם כדי למצוא את השיחות שאתם אמורים להיות חלק מהן.

בהמשך התחילו לפרסם האשטגים משלכם שכוללים מילים שמתאימות לקהל היעד שלכם, את שם החברה שלכם, ואת המומחיות שלכם, כך שבהדרגה, אנשים שיכולים להיות הלקוחות החדשים שלכם, יתחילו להתגודד סביבכם.

זה הזמן להיות מעורבים בקהלים רלוונטיים

לאחר שמצאתם שיחות רלוונטיות לעסק שלכם, תוכלו להתחיל להתמקד בלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולשתף את המומחיות שלכם.

הקפידו להוסיף לשיחה מבלי להפריע לה. אם אנשים משתפים הערות על נושאים שקשורים לעסק שלכם, חפשו הזדמנויות לשתף את נקודת המבט שלכם. אם אנשים שואלים שאלות, אתם יכולים לענות ולהציע את עזרתכם.

אבל מה שלא תעשו, אל תהפכו את הרשתות החברתיות לזירה העסקית שלכם

כי אם כבר מדברים על בזבוז זמן, זאת התנהגות שתתגלה כבזבוז זמן אחד ענק. אנשים עושים היום עסקים עם אנשים. הם מקבלים פרסומות גלויות וסמויות ישר לפרצוף, אולי מאתיים פעמים ביום. אין להם כוח יותר.

כשהם גולשים ברשתות החברתיות, הם רוצים להתבדר וליהנות, ולהכיר אנשים חדשים. לכן, על כל פוסט עסקי שלכם, הקפידו לשתף נושאים שבכלל לא קשורים לעסק שלכם. זאת יכולה להיות ארוחה מדהימה שאכלתם, סדרה מצוינת שאתם עוקבים אחריה, או איזה קסם שאתם מומחים בו. מה שתרצו.

הנקודה היא שעל כל חמישה עד שבעה פוסטים אישיים או משעשעים, תוכלו לפרסם פוסט עסקי, וגם אז, הקפידו שהוא ייכתב בגובה העיניים. בניסוח כזה שאם אתם הייתם קוראים אותו, הייתם רצים לקנות.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים