איך קופה רושמת מצוינת תשדרג את העסק שלך?

ניהול עסק או חברה הוא עניין מורכב שדורש בעיקר סדר וארגון בכל מישור והיבט. על מנת שעסק יוכל  לשרוד לאורך זמן, יש לבצע מעקב מתמיד אחר כל תנועה פיננסית של העסק, כשבמקביל יש להעניק לו משאבים לשיווק ולהגדיל את מאגר הלקוחות. בהתאם לזאת, כל כלי ממוחשב שיכול להקל ולסייע לעסק ולעובדים הוא הכרחי ונחוץ. אחד הכלים שמשרתים נאמנה כל עסק ומסייעים לו להיות במעקב תמידי אחר כל הוצאה במסגרת העבודה השוטפת, הינה – קופה רושמת חדשנית ומתקדמת. 

קופה רושמת היא מחשב לכל דבר ומטרתה לעקוב אחר כל מהלך או תנועה פיננסית של העסק. היא חושפת דוחות של מכירות שנעשו בעסק, מוציאה דו"ח הכנסות והוצאות, מנהלת חשבוניות של העסק, נמצאת במעקב יומי אחר המלאי ומתריעה מפני כל הוצאה או תאריך הפקדה של צ'ק ועושה עוד מגוון של פעולות מהותיות לעסק. במאמר זה נפרט כיצד בחירה בקופה רושמת משדרגת כל עסק באשר הוא.  

דו"ח תזרים מזומנים                                                                                                       

בעלי עסקים רבים נמצאים במצב שהם מרגישים כי העסק שלהם מרוויח, אולם החוב בבנק לא מצליח להתאפס, כשהמשמעות היא שהעסק לא מצליח לתרגם את הרווחיות של העסק לכסף שאמור להופיע בחשבון הבנק. הדבר מעיד על כך שהעסק לא מצליח להשיג פירוט של תזרים מזומנים אמין ועדכני שמאפשר לו לדעת אם יש לו את היכולת הכספית לרכישות שונות וכדומה. כאן נכנס לעזר דו"ח תזרים מזומנים שמופק באמצעות הקופה הרושמת. ע"י הזנה של נתונים יומיומיים, הדו"ח ישקף לכל בעל עסק באופן ברור את הפעילות המחזורית של העסק, הוא יעקוב אחר התזרים החודשי ואף יסייע בפעולות ישירות עם חשבון הבנק של העסק.  

איסוף נתונים                                                                                                                             המענה העיקרי של קופה זו יהיה איסוף נתונים שיעשה באמצעות הקלדה של כל הנתונים של העסק בזמן אמת. הקופה מעבדת כל נתון שנכנס אליה ולאחר מכן יכולה לערוך ניתוח מהיר ופשוט על ידי ממשק ניהול ממוחשב ועדכני בעל מגוון של פונקציות חדשניות. הקופה תסדר את מגוון התנועות בהתאם לתאריכים ותאפשר סינון מהיר ומעקב ברור של כל הנתונים. באמצעות קופה זו תוכלו גם לנהל עוד קופות בסניף או בבית עסק נוסף של החברה, כשכולם מחוברים לאותה קופה. כל הזנה תתועד וכל אחד מהעובדים יהיה חשוף אליה. כמו כן, קופה זו מספקת ניהול מלאי, מוציאה דו"ח משכורות ואם תשקיעו ללמוד היטב את כל תכונותיה, אזי תבינו שמדובר בנכס! 

לסיכום, כל בעל עסק ישאף תמיד להתקדם, להתחדש, להתייעל ולהעלות את הרווחים מדי שנה לסכומי מחזור גבוהים. זו מטרתה של קופה רושמת, היא מספקת לכל סוג של עסק את השירות האיכותי והמקצועי ביותר, עם מנעד של פונקציות חשובות שתראו כבר מהרגע הראשון בו תעשו בה שימוש.  

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים