איך משמרים מוניטין של עסק לצימרים?

על התחרות בין עסק לצימרים באזורים מבוקשים בישראל

ענף הנופש בישראל הוא מפותח במיוחד, כאשר באזור הדרום שולטים כמעט ללא עוררין המלונות הגדולים האילתיים. בצפון לעומת זאת, זו כבר ממלכת הצימרים. פתיחה של עסק לצימרים באזורים המבוקשים כמו אזור רמת הגולן, היא לרוב הצלחה בטוחה כיוון שרבים מבין הישראלים אוהבים לנפוש במקומות שהכי פחות נגישים להם בחיי היום יום, משמע אזורים מלאים בטבע ובנוף מרהיב. הגולן מציע את זה ובשפע, אך עם זאת הביקוש וההיצע אשר שניהם עלו בשנים האחרונות, הפכו את עסקי הצימרים לתחרותיים מאוד. עבורכם בתור בעלים של צימר, נדרשת הפעלה של אסטרטגיית פרסום ושיטת ניהול מבונה, בכדי לשמר את מעמדו של מתחם הצימרים למספר שנים.

ניהול של עסק לצימרים – מדוע זה הפך למאתגר בשנים האחרונות?

המצב הבטחוני לעיתים אינו מיטיב עם אתרי הנופש הנמצאים בקצוות המדינה והופך את הענף הזה לדינמי במקומות מסוימים. אך עבור הרבה מאוד זוגות רומנטיים המעוניינים בזמן שקט של יחד, זה לא באמת משנה והם מחפשים כיצד לעשות כיף חיים בכל זמן נתון. בהזמנת צימרים בחד נס לזוגות יש לזכור כי על אף הנסיעה הארוכה אל הצפון, מדובר בהשקעה שללא ספק כדאי לבצע – הנוף המרהיב הוא חוויה מאוד מטלטלת לחיוב ומחברת אל הטבע. היציאה מהשגרה ניכרת כאן בצורה משמעותית במיוחד, כך שמי שמבקש להעניק לעצמו פיסה קטנה של חו"ל, כנראה יבחר להזמין נופש בצפון הרחוק. עבורכם כבעלי עסקים, האתגר הופך לממשי כאשר בסביבתכם צומחים ונפתחים אתרי נופש דומים. במידה ואינכם יחידים באזורכם, התחרות עלולה להיות רבה בדיוק בחלקים הללו של השנה שבהם התיירות והזמנות הנופש מתמעטות.

כיצד מבדילים את העסק שלכם למול המתחרים בענף?

בסופו של דבר, אנשים שיוצאים לנופש בתוך צימר בצפון לרוב מעוניינים באותו הדבר: סוף שבוע שקט ושליו המרוחק מהעיר הגדולה, במהלכו ינוחו לא מעט ואולי גם יטיילו בסביבה. הצימרים הגליליים וגם אלו שבאזור הגולן, מציעים בדיוק את הדבר הזה, בנוסף לאטרקציות ופעילויות מעניינות המתקיימות בסביבת הצימרים לאורך כל השנה כמעט. האתגר כאן, הוא לנסות ולבדל את העסק של הצימרים אל מול המתחרים באותו היישוב ואפילו באזור כולו. הדרך להענקת הייחודיות הזו, היא בחירת נישה והתמחות ספציפית של הצימר, אשר תדבר בעיקר לקהל יעד מאוד ייחודי. 

ייחודיות ושימת דגש על קהל היעד

הדוגמה הטובה ביותר לנושא זה היא צימרים המיועדים לזוגות, אשר שונים במהותם מאשר צימרים משפחתיים. כאשר זוג מגיע למתחם צימרים, הוא מעוניין באינטימיות ופרטיות מקסימלית. הקפדה על הפרדה מוחלטת בין הצימרים בתוך המתחם, מניעת הזמנת נופשים למשפחות עם ילדים ומתן פינוקים שונים לבני הזוג – אלו דרכים נפלאות להפוך את הצימרים שבבעלותכם למושכי קהל וללהיט בקרב הנופשים, המבקשים להזמין חופשה רומנטית ורגועה בצפון.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים