עיצוב משרדים הייטק: רעיונות לפריסת משרדים יצירתית

רעיונות חדשים של עיצוב משרדים הייטק א חייבים להיות יקרים. בין אם אתם עוברים לחלל חדש ובין אם אתם מנסים לשפר חלל קיים, תוכלו לרענן את המשרד על ידי שכירת שירותי מעצב פנים שיציע לכם מספר טיפים וטריקים פשוטים.

כמובן שיהיה נחמד ליצור מחדש ובאופן מושלם את כל התמונות שמצאתם בפינטרסט, אבל אם אין לכם את המשאבים, למעצב הפנים מוכשר ומיומן יש את המפתח לבחור סגנון של עיצוב משרדים הייטק ולסדר את החלקים שכבר יש לכם, בתוספת כמה שדרוגים שאינם יקרים, באופן שמשפר את התרבות של החברה שכם.

כך, למשל:

אם החברה שלכם מעריכה שיתופי פעולה עם עסקים קטנים אחרים, אתם יכולים לבחור את המיקוד של עיצוב משרדים הייטק עם שדרוג חדר הישיבות שלכם, כך שכשאתם נפגשים עם אנשי עסקים, יהיה לכם חלל מעוצב ומרווח לנהל בו פגישות עבודה פוריות ומהנות.

גישה נוספת היא לנסות לפצל את הקוביות המרווחות באופן מושלם על מנת ליצור סביבת עבודה מגוונת עם כמה חללים פרטיים למחשבה מעמיקה. בין אם אתם מחפשים רעיונות לעיצוב משרדים הייטק גדולים או קטנים, תוכלו להיות בטוחים שלמעצב פנים יש את הרעיונות המקוריים והיצירתיים ביותר עבורכם.

מוכנים לקבל השראה?

הנה הרעיונות הכי מגניבים של עיצוב משרדים הייטק שאתם יכולים ליישם בעזרת מעצב פנים מוכשר ומיומן.

ישיבה סביב השולחן בחלל פתוח

סגנון עיצוב זה מושלם לעבודה מהירה הדורשת שיתופי פעולה רבים בין העובדים לבין ההנהלה, בין העובדים לבין עצמם, ובין נציגי החברה לאנשי עסקים מארגונים אחרים. עיצוב משרדים הייטק מסוג זה מושלם לכל עבודה בה תקשורת היא מפתח ויש צור דחוף בפגישות מאולתרות.

קבוצות עובדים שלא הספיקו להזמין את חדר הישיבות, ולבצע סריקות לוחות זמנים כאשר הם צריכים לקיים פגישות עבודה, ייהנו מסביבה זו.

עיצוב סביבת עבודה בסטארטאפ

שולחנות קפה וספות צבעוניות, בנוסף לשולחנות למחשב נייד שקל להעביר ממקום למקום. סגנון זה של עיצוב משרדים הייטק מושלם להרגלי עבודה גמישים וחשיבה חופשית. כל חברה יכולה לקבל השראה מסגנונות העיצוב הגמישים של חברות סטארט-אפ טיפוסיות. מרחב עבודה בעמידה הוא המפתח, וכדאי לשלב כמה משטחים גמישים להצבת מחשבים ניידים ואייפדים.

טיפים וטריקים לעיצוב משרדים הייטק

  • אפשר לדחוף יחד שולחנות משרד אישיים כדי ליצור מקבץ של שולחנות קבוצתיים גדולים וגם קטנים.
  • מעצב פנים ימליץ להסיר את קירות התאים והחוצצים בין החדרים.
  • סגנון עיצוב משרדים הייטק מאפשר פינות ישיבה נוחות ומעוצבות. השתמשו במה שכבר יש לכם, ואם יש צורך, ניתן להוסיף כמה כורסאות מעוצבות.
  • אפשר להעביר כמה ספות מחדר המנוחה לאזור העבודה הראשי כדי לעודד עובדים לעבוד בכל מקום שהם רוצים. אתם יכולים להחליף את ספות חדר המנוחה בשולחנות מסורתיים שהוסבו לשולחנות ארוחת הצהריים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים