קידום בגוגל – מה זה ואיך זה עובד?

המושג קידום בגוגל לא תמיד היה קיים ובשנים האחרונות, עם כניסתו של הפרסום הדיגיטלי המושג קידום בגוגל הופך ליותר ויותר פופולרי. אז מה זה אומר קידום בגוגל? איך זה עובד בכלל? כל התשובות לשאלות אלו במאמר לפניכם.

כאשר מדברים על קידום בגוגל ישנם 2 ערוצים עיקריים שמתכוונים אליהם – קידום אורגני, וקידום ממומן. לכל ערוץ יש את המטרות שלו ואת היתרונות והחסרונת שלו כאשר חשוב לזכור כי פרסום בגוגל הוא תהליך לטווח ארוך המחייב ידע וניסיון.

מהו קידום בגוגל?

כאמור, קידום בגוגל הוא מושג רחב מאד עם שלל תיאוריות כאשר שני הערוצים העיקריים הם קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל.
קידום אורגני הוא סוג פרסום המתבסס על רלוונטיות, איכות האתר ומילות מפתח. המטרה בפעילות זו ליצור אתר איכותי מאד עם חווית משתמש טובה ולהופיע במיקומים אסטרטגיים בתוצאות החיפוש של גוגל. 

קידום ממומן בגוגל מתייחס להקמה של קמפיין פרסומי מתוכנן כאשר המטרה בו היא להביא לידים והכנסות לעסק. קידום בגוגל מסוג זה מתבצע בגוגל ודרך המערכות שלו כך שהקידום יכול להיות מנוטר ומדיד באופן מדוייק. 

הקשר בין גוגל לרשת האינטרנט

היום רוב התנועה ברשת מגיעה דרך מנוע החיפוש של גוגל. הגולש מקליד את מילת המפתח הרצויה ומנוע החיפוש מריץ סריקה מהירה ברשת ומציג לגולש את האתרים הרלוונטיים ביותר למילת החיפוש. בשנים האחרונות גוגל הפכה לחלק בלתי נפרד מרשת האינטרנט, יש אנשים שאינם רואים הבדל בין רשת האינטרנט לבין גוגל, דבר המעצים עוד יותר את גוגל. 

אז איך מקדמים אתר בגוגל?

זו שאלת המפתח. קידום בגוגל הוא תורה לכל דבר, יש צורך לצבור ניסיון וידע מקצועי על מנת לבצע קידום בגוגל שבאמת עובד. קידום בגוגל הוא תהליך לטווח ארוך בו נדרש לשלב טכניקות לשיפור האתר בנוסף לבנייה רצופה של קישורים.

נסביר בקצרה, כדי לקדם אתר בגוגל נדרש לחלק את העבודה ל- 2 :

  1. עבודה בתוך האתר – בחלק העבודה שבתוך האתר נכנסים כל אותם שיפורים ושדרוגים החל משיפור מהירות האתר, התאמת האתר למובייל, ביצוע אופטימיזציה למנוע החיפוש, שיפור הקוד של האתר, הוספת תוספי עבודה, יצירת תוכן קבוע באתר וכדומה. ניתן לומר כי המטרה בחלק זה הוא להתאים את האתר להנחיות של מנועי החיפוש ובראשם גוגל.
  1. עבודה מחוץ לאתר – בחלק זה נכנסות כל המשימות שאנו מבצעים מחוץ לאתר כגון בניית קישורים, הוספת אזכורים ברשת, עבודה ברשתות חברתיות, הוספת בלוגים וכדומה. ניתן לומר כי עבודה זו אמורה לעזור ביצירת "שייח" ברשת סביב המותג ומילות המפתח שאנו מקדמים.

לסיכום

קידום בגוגל הוא כלי פרסומי המאפשר מגוון אפשרויות פרסום. אם רוצים לפרסם את העסק שלכם אזי אין ספק שקידום בגוגל היא בחירה שאכן יכולה לעשות שינוי בעסק שלכם. זכרו, קידום בגוגל הוא לא תהליך מיידי אלא תהליך ארוך טווח שבסופו יכול להיות לכם נכס משמעותי עם נוכחות ברשת שאי אפשר להתעלם ממנה.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים