יועץ פיננסי: איך להפוך עסק בהפסדים לעסק עם רווחים?

מדי שנה נסגרים כ 40,000 עסקים. עם זאת, לא תמיד עסק בהפסד חייב להיסגר, וזאת בשל העובדה כי ניתן לקבל ליווי וסיוע מצד יועץ פיננסי מומחה. כיצד התהליך מתבצע ומה חשוב לדעת רגע לפני שאתם חושבים לסגור את העסק? להלן הפרטים.

העסק שלכם בהפסדים? אל תמהרו לסגור 

הסטטיסטיקה לגבי סגירת עסקים בישראל עשויה להבהיל כל בעל עסק. למעשה, ע"פ הנתונים עולה כי 40,000 עסקים נסגרים מדי שנה, מחציתם בתקופה הראשונה לפעילות. הסיבה המרכזית לסגירה של עסק נובעת בשל העובדה כי עסקים נקלעים להפסדים עמוקים אשר מקורם בהלוואות ובתזרים מזומנים אשר איננו מספק להמשך הפעילות, ולכן לרוב נאלצים לשקול סגירה. עם זאת, באמצעות יצירת קשר עם יועץ פיננסי מומחה ניתן לחלץ את העסק מן הבור ולאפשר לעבור לרווח, באמצעות תוכנית פיננסית מקיפה עליה נרחיב כעת.

מדוע יצירת קשר עם יועץ פיננסי היא חיונית לבעלי עסקים?

יצירת קשר עם יועץ פיננסי מומחה יכולה לסייע באופן ממשי להצלחת העסק, ולהעלות אותו על המסלול הנכון. למעשה, באמצעות יועץ פיננסי ניתן לבנות תוכנית פיננסית מקיפה אשר כוללת את כל הנדבכים הפיננסים של העסק: הלוואות, תשלומים שוטפים – שכר דירה, ארנונה ושכר עובדים וכן בחינת הניהול הפיננסי של העסק מכל היבטיו בכדי לבחון כיצד ניתן לייעל ולנווט את העסק במוקד מוקשים פיננסי אשר הוביל ליצירת הפסד במקום רווח. מדובר בתוכנית מקיפה אשר נבנית בצמוד אליכם כבעלי העסק, אולם חשוב לזכור כי על מנת שהתהליך יתנהל באופן הטוב ביותר עליכם להתנהל בשקיפות ולנהל את התהליך מתוך ידיעה כי נטילת הפיקוד של היועץ הפיננסי נועדה לחלץ את העסק מהפסדים אל יצירת רווחים באופן מהיר ויעיל. 

הדרך הטובה ביותר להעלות את העסק על נתיב פיננסי מזהיר

בתחום הייעוץ הפיננסי ניתן למצוא מאות בעלי מקצוע אשר מציעים שירות של ייעוץ פיננסי לעסקים. לכן, חשוב מאוד לצורך הצלחת התהליך לפנות ליועץ פיננסי בעל ניסיון והמלצות מוכחות בתחום. יועץ פיננסי מומחה ידע להעניק לכם כאיש מקצוע את הכלים הטובים ביותר לצורך ניהול פיננסי מיטבי. זאת ועוד, מדובר בליווי אשר מתבסס על תהליכי בקרה וניהול הכוללים את אופי התזרים הפיננסי של העסק, וזאת בכדי להוביל ליצירה של רשת ביטחון פיננסית איתנה אשר תניב רווחים ויציאה לדרך חדשה. יועץ פיננסי אשר מלווה עסקים בקשיים אשר מתמחה בתחום יכול לסייע באופן ניכר, לסיכום, במידה ואתם שוקלים לסגור את העסק לאור הפסדים, רצוי ליצור קשר בהקדם עם יועץ פיננסי מומחה בכדי להתחיל בתהליך ולאפשר לעסק לצאת לדרך חדשה אשר מבוססת על כלים פיננסים וניהוליים אותם קיבלתם ואשר מאפשרים לצאת משורת ההפסד לעבר שורת הרווח.  

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים