הלוואות לעסקים- מתי כדאי לקחת?

אחד המצבים שבהם נתקל עסק בתחילת דרכו ובמהלך דרכו העסקית זה מחסור במזומנים מיידים לעסק. באמצעות הלוואות לעסקים בתחילת דרכם וכן הלוואות לעסקים במהלך דרכם ניתן לעזור לעסקים רבים במצבעים שהם יש להם מחסור במזומנים לעסק, על מנת שהעסק ימשיך לתפקד כעסק. ההלוואה עוזרת להם רבות להתמקד בשירותים או המוצרים שהם מציעים מבלי להיכנס למתח ולחצים שיש להם גם ככה ביום יום.

באילו מצבים יש צורך בלקיחת הלוואה לעסק?

ישנם מצבעים קבועים וידועים בכל מחזור של עסק שבהם העסק חייב כסף מזומן, אחרת הוא לא יכול להמשיך והתקיים. בהקמת העסק דרוש הון עצמי על מנת שהעסק יוכל להתחיל להכניס הכנסות. לכן בשלב ההתחלתי בטרם התחלת ההכנסות מהעסק יש צורך בהלוואה לעסק על מנת שניתן יהיה להתחיל לעבוד ולראות הכנסות. מעבר לכך, במצב בו העסק בתחילת דרכו או שהעסק רוצה להתרחב ואין לו מספיק מזומנים לעשות זאת יש לפנות לבנק או, לחברת האשראי או חברות פיננסיות ולבקש הלוואה לעסקים. את ההלוואה יש להתאים לצרכי העסק על מנת שהעסק יוכל להחזירה מדי חודש ולעמוד בתשלומים השונים.

האם כל עסק יכול לקחת הלוואה?

כל עסק בין אם הוא קטן, בינוני או גדול זכאי לקבלת הלוואה לעסקים. כמובן שכל עסק יקבל הלוואה בהתאם ליכולתו הכלכלית. על מנת להתאים את צרכי העסק לסוג ההלוואה יש להיעזר בבנקאי אישי או יועץ הלוואות שישמח לעזור ואף להתאים לעסק את ההלוואה שמתאימה לו בהתאם לצרכי העסק ויכולתו האישית. התאמה זאת עוזרת לעסק לקבל את ההלוואה עם הריבית הטובה ביותר ותנאי פריסת התשלומים הטובים ביותר בהתאם לצרכי העסק ולצרכיו האישיים.

אילו סוגי הלוואות לעסקים עומדים בפני העסק?

בפני העסקים עומדים כמה סוגי הלוואות, את ההלוואות יש להתאים לצרכי עסק וליכולת ההחזר של הלקוח וזאת על מנת שהלווה יוכל לעמוד בתנאי החזר הלוואה מדי חודש על מנת להחזיר אותה בפרק הזמן שנקבע לו. סוגי הלוואות לעסקים אשר עומדים בפני כל עסק כוללים את הסוגים הבאים:

הלוואת בלון- הלוואות שבהם בעל העסק משלם את הקרן ובסיום הלוואה הוא משלם את הריבית. הלוואות אלה מתאימות לרוב לעסקים אשר זקוקים לכסף בזמן מסוים ויש ביכולתם להחזיר את קרן באמצעות סכום כסף נכבד שהם אמורים לקבל.

הלוואת גרייס- בהלוואות גרייס יש לשם את הריבית ואילו את קרן ההלוואה לאחר סיום ההלוואה בתשלום אחד או בשתיים. מדובר על הלוואת גישור או ביניים שהעסק לוקח ושהוא יכול לעמוד בה.

הלוואת שפריצר- ההלוואה השכיחה ביותר בקרב עסקים רבים. תשלום ההלוואה מתבצע מדי חודש ומורכב מקרן ההלוואה פלוס הריבית.

הלוואת תשלומי קרן קבועים– בהלוואה זאת יש לשלם את ההלוואה כל חודש פלוס ריבית תקופתית. הלוואה זאת מתאימים לעסקים אשר יכולים להחזיר את הסכום ההלוואה מהר.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים