רכישת נכסי נדלן

האם רכישת נכסי נדלן זה עסק טוב?

בשנים האחרונות גוברת המודעות בציבור לכך שהפנסיה של הביטוח הלאומי אינה באמת פנסיה ושהפנסיות שצבר כל אחד מאתנו באופן פרטי עלולות לא להספיק לנו כלל לעת פרישה. מכאן נובע הצורך האקוטי להתחיל לחפש דרכים נוספות כדי להשקיע, לחסוך ולמצוא הכנסה נוספת, רצוי פאסיבית ולא כזאת שתחייב אותנו לקחת על עצמנו עבודה נוספת. נדל"ן הפך להיות אחד הפתרונות המעולים לכך, אולם מי ששומע על כך ואינו מצוי בתחום אינו מבין תמיד במה זה כרוך וכיצד להתייחס לכך. רצוי שלפני שנכנסים לתחום זה בודקים את הנושא וקוראים יותר מהו למעשה נדל"ן ואיך אפשר להיעזר בו לצורך הכנסה נוספת שתבטיח את העתיד שלכם ושל ילדיכם.

נכסי נדל"ן למטרות שונות

נכסי נדל"ן נחלקים לסוגים שונים ולאדם הפרטי שרוצה לדעת האם רכישת נכסי נדל"ן זה עסק טוב וכדאי לו, כדאי לומר שזה תלוי במטרות ובאפשרויות שעומדות לפניו. הסוגים העיקריים הם נכסים מניבים תשואה קבועה, הן כנדל"ן פרטי למגורים והן כנכסי נדל"ן למסחר ותעשייה. לכך נוספת החלוקה בין השקעה בנדל"ן בישראל לבין השקעה בנדל"ן בחו"ל, ביעדים שנחשבים להשקעה כדאית ובטוחה יחסית. בכל מקרה, לאחר הבדיקה של כל האפשרויות וקריאת החומר על הנכסים שתרצו להשקיע בהם, אל תשכחו לעולם להיעזר באנשי מקצוע כמו מתווכים אמינים ועורכי דין שעוסקים בכך כדי לעגן כל עסקה בחוזה כחוק.

בשביל מה בעצם להשקיע בנדל"ן?

אפיקי הפנסיה שלנו הולכים ונשחקים וזה נובע לא רק בגלל דמי ניהול גבוהים ועמלות, אלא בגלל תוחלת החיים הגבוהה שגורמת לכל החישובים האקטואריים לחשב מסלול מחדש. רבים כבר הפנימו שיש צורך באפיקי הכנסה נפרדים ונוספים על קרנות הפנסיה הרגילות שצברו במסגרת העבודה. כמו כן, חובה להשקיע את הכספים לפחות באפיקים שמוצמדים למדד בתוספת ריבית קטנה ולא מסוכנת, כך שערך הכסף יישמר בצורה ריאלית. מהבחינה הזאת, נכסי נדל"ן הופכים לאטרקטיביים יותר משום שאם בוחרים אותם נכון יכולים להבטיח תשואה קבועה ויפה לאורך השנים. זאת, נוסף כמובן לערך של הנכס עצמו שעולה ומשביח עם השנים ומוסיף לכם נכס ביטחון לשעת חירום.

כיצד להשקיע בנדל"ן?

יותר מדי בועות נדל"ן שהתנפצו ואנשים שאינם מבינים בתחום זה גרמו להשקעה בנדל"ן לאבד מקסמה ומהאטרקטיביות שלה. בצדק, אם שואלים אנשים שלא רצו לקחת סיכון מיותר והאמינו למי שהבטיח להם שנדל"ן הוא למעשה הכי בטוח שיש להשקעה. משום כך, יש לבדוק ולקרוא כמה שיותר על האזורים שכן ישמרו על ערכם או יגדילו אותו בוודאות, למרות הזעזועים שצפויים תמיד בכלכלה. כאשר משקיעים ורוכשים נכס נדל"ן בסביבה בטוחה שכזאת אכן ממזערים את הסיכונים ויכולים ליהנות מכל היתרונות. כדי להתחיל, בדקו נכסים בישראל תחילה לפני שפונים לחו"ל, ורצוי בנכסים למגזר העסקי והמסחרי שבו הרווח ותשואה גדולים יותר מהמגזר הפרטי בדרך כלל.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים