איך למצוא טכנאי גז מומלץ?

כולנו מכירים היטב את גז הבישול, כולנו עושים שימוש בכיריים לטובת בישול או בתנורי הגז השונים על בסיס יומי, ויחד עם זאת כולנו מכירים היטב בחשיבות של שמירה על כללי הבטיחות בעת עבודה עם גז. מדובר באחד החומרים השמישים ביותר בבתים במדינת ישראל, בעיקר מאחר והוא זול יחסית כאן בארץ, ומזהם את הסביבה הרבה פחות. צורת השימוש בו כאן בארץ בטיחותית מאוד, אבל יחד עם זאת, דליפות גז עשויות להתרחש כל העת, ועלינו להיות ערים לתסמינים השונים שיכולים להעיד על כך שיש דליפה. 

קצת על דליפות גז 

דליפת גז היא מצב בו ישנה כניסה של חומר הגז דרך צינור הגז בביתנו או דרך בלוני הגז אשר נמצאים בחצר או בחדר הגז. דליפה של גז יכולה להיות מאוד מסוכנת. לכן, על מנת למנוע דליפות גז כאלו שיכולות להוות סכנה של ממש, מתבצעת בדיקת גז רגילה כל חמש שנים על ידי החברה המספקת לכם את שירותי הגז בבית. כחלק מהבדיקה בודקים אם צינור הגז לא קרוע או התבלה עם השנים, וכן אם יש דליפות. יחד עם זאת, דליפות יכולות להתרחש, והדרך הכי טובה ומהירה שלנו לזהות האם ישנה דליפה, היא באמצעות הריח. ריח של גז חריף ניתן לזיהוי בקלות ובמהירות, והוא זה שיסייע לנו בזיהוי מהיר ומניעת סכנה. 

איך כדאי למצוא טכנאי גז מומלץ?

טכנאי גז הוא דרישה של מרבית החברות העוסקות במכירה של כיריים. החברה דורשת התקנה של טכנאי גז על מנת למנוע חיבורים לא נכונים שעשויים לגרום לנזק חלילה. כאשר אתם מתקינים כיריים חדשות טכנאי הגז יוודא כי ההתקנה אכן נעשית כראוי, שאין דליפת גז ויתאים את צינור הגומי המחבר בין הכיריים לברז בצורה בטוחה שתבטיח שימוש בטוח. אם אתם עומדים בפני התקנה של כיריים חדשות, או זיהיתם תקלה במערכת הגז, עליכם לפנות לטכנאי גז לצורך הטיפול. אז איך כדאי למצוא טכנאי גז מומלץ ומה הם הפרמטרים שיבטיחו לכם טכנאי מקצועי?

  • הכשרה: בראש ובראשונה עליכם לבדוק כי הטכנאי שלכם עבר את ההכשרה המתאימה שמאפשרת לו לעסוק במקצוע בצורה חוקית ובטוחה, וכי הוא מחזיק ברישיון הניתן לו מטעם משרד התשתיות הלאומיות ומנהל הגז והדלק. 
  • מקצועיות וניסיון: שנית, חשוב לוודא כי הטכנאי עובד בצורה מקצועית ובטוחה, וכי יש לו ניסיון עם חיבור מערכות גז או תיקון דליפות, ובגדול לוודא שהוא יודע מה הוא עושה. איך תדעו? הדרך הטובה ביותר היא לקרוא המלצות של לקוחות, ולודא כי הם אכן היו מרוצים מהשירות. 
  • מחיר: לבסוף, ישנן כמה חברות כאן בארץ שמספקות שירות של טנאי גז, וכולם מציעים שירות של טכנאים מקצועיים ומנוסים. חשוב לבצע השוואת מחירים בעבור השירות בו אתם מעוניינים, ולבחור את הטכנאי שיציע לכם את השירות הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים