מכון פוליגרף: מתי חשוב לדעת את האמת?

בדיקות הפוליגרף שישמו לאורך עשרות שנים ככלי לגלות ניסיונות הונאה, שקרים בין בני זוג ועמיתים עסקיים ואפילו כאפשרות לוודא שעדות מסוימת היא אכן עדות אמת. גם בקרב עסקים קטנים ובינוניים בדיקות פוליגרף תקופתיות יכולות להיות כלי למניעת גניבות אקראיות מהקופה או אמצעי למנוע גניבה של מוצרים מהחנות על ידי העובדים. במאמר זה נגלה מתי אתם יכולים להשתמש בשירות זה על מנת לדעת את: "האמת, כל האמת ורק את האמת". 

מפחיתים את כמות הסחורה הנגנבת מהעסק

נכון, אינכם יכולים למנוע לחלוטין את כמות הגניבות של הסחורה מהחנות, על ידי לקוחות מזדמנים המגיעים לעסק ונעלמים כלעומת שבאו. אך, מסתבר כי את המעילות הקטנות בתוך החנות ניתן למנוע. באמצעות בדיקות תקופתיות שמבוצעות לעובדים בכל מכון פוליגרף אתם יכולים לשאול "האם נטלת מוצרים ללא רשות מהחנות?", "האם מעלת בכספים מהקופה" או "האם השתמשת במוצרים שנמצאים במחסן ללא רשות?". 

כאשר העובדים שלכם יודעים מראש שבכל חודש או חודשיים הם יאלצו לעמוד מול מכונת פוליגרף שתבהיר בוודאות האם מעלו בעסק הם ימנעו מראש מביצוע פעולות אלה ויזהירו את עמיתיהם החדשים לעבודה.

מגלים האם בן הזוג בוגד

בן הזוג נשאר לאחרונה עד שעות מאוחרות בעבודה ולפעמים גם לא מגיע בכלל. הוא יוצא לנסיעות עסקיות בכל חודש ואתם מתחילים לחשוד. במקום לעמת אותו עם שאלות חוזרות ונשנות ולהישאר לא בטוחים או להוציא סכום עתק על חוקרים פרטיים תוכלו לעשות בדיקת פוליגרף ביחד. בבדיקה הזו שניכם תוכלו להוכיח את נאמנותכם זה לזו. בדיקות פוליגרף רבות היוו אמצעי גלוי בגידות וכן למנוע מבן הזוג לבגוד בעתיד, גם אם עדיין לא בצע זאת בפועל.

בדיקות פוליגרף לפני קבלת עובד חדש לעבודה

עסקים רבים מבוססים על סודות עסקיים מהותיים שאם יגיעו למתחרים עלולים לעלות לכם ממון רב. לפעמים יש פטנט בחברה שהדרך בה הוא עובד אינה גלויה בתעשייה והוא זה שמעניק לכם את היתרון התחרותי בתחומכם. דרך לוודא כי אתם מכניסים עובדים חדשים אמינים לעסק היא באמצעות בדיקת פוליגרף הבודקת את דפוסי החשיבה של אותו אדם, האם בגד באמונו של המעסיק הקודם והאם הוא מנסה להשתלב בחברה שלכם על מנת לגנוב סודות עסקיים. אם גיליתם כי אותו אדם אינו אמין, מוטב לדעת זאת עכשיו ולא בטווח הרחוק לאחר שנגרם הנזק לחברה. 

איך מתבצעות בדיקות פוליגרף?

הבדיקות מתבצעות על ידי חוקרים מנוסים היודעים להבחין בין אי אמירת אמת ללחץ הקשור לבדיקה עצמה. באמצעות שאלות שונות, חלקן ניתנו לנבחנים מראש, הבוחן בודק את התוצאות המופיעות במכונה ומסוגל לענות אם התשובה שניתנה היא אמת או שקר. תוצאות הבחינה של כל נבדק לכל שאלה עוברות אליכם ויכולות להיות חלק בלתי נפרד מבדיקות אמינות שאתם מבצעים באופן קבוע או חד פעמי.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים