פתיחת עסק לבלונים – מה זה מצריך מאתנו?

להיות אמן בלונים זה לא קל כמו שזה נשמע. למעשה, אם אתם שוקלים להפוך את תחום הבלונים לעסק, אתם תופתעו לגלות עד כמה זה מאתגר, מצריך הכשרה וגם לא מעט היבטים הנוגעים לניהול עסקי נכון.

ואנחנו עוד לא מדברים על ההכשרה

בניגוד לעסקים רבים אשר יכולים למכור את מרכולתם ללא כל הוכחה בשטח, הרי שאמני בלונים לרוב נדרשים להצגת 'תיק עבודות' לא קטן כלל אשר כולל מגוון רחב של בלונים בשלל צורות, עיצובים ומטרות.

כאמני בלונים בתחילת דרכם, ייתכן מאוד שתצטרכו להכין תיק עבודות שכזה ללא כל הקשר לאירוע כזה או אחר, או לחילופין לחפש בקדחתנות אחר אירועים שבהם תוכלו להשתתף לצורך איסוף של ממליצים ותמונות אותנטיות מאירועים שונים.

לוגיסטיקה וספקים

שימו לב שעוד טרם אפילו הגענו להכשרה אמנותית ליצירת סידורי בלונים לאירועים, ועדיין אנו עוסקים בהיבטים הטכניים והניהוליים השונים.

ומה לוגיסטיקה צריכה לכלול? בין היתר תידרשו לעבודה אל מול ספקים שונים החל מבלוני הליום, ועד למכשור מקצועי אשר נדרש לצורך ניפוחם של הבלונים, עיצובם ויצירת שלל צורות מגוונות. ספקים נוספים הינם ספקי הבלונים והמוצרים – הרי לא תרצו למצוא את עצמכם נותרים ללא סחורה כאשר אתם נדרשים להעניק שירות מקצועי.

הכשרה מקצועית

לא בכדי שעבודתם של אמני הבלונים מתוארת כאמנות. מדובר באנשי מקצוע שיודעים להפוך את הבלון כחומר ביד היוצר. החל מתחפושות העשויות מבלונים, דרך דמויות ענק המורכבות מתתי פרטים ועד לקונספטים פשוטים לקישוט הבית או אולם האירועים – ישנו מגוון עצום של צורות ודגמים שונים שניתן לערוך מבלונים.

הלימודים אינם פשוטים וישנם מוסדות לימוד שמספקים את הידע הנדרש תוך הכשרה מעשית והתנסות על מגוון רחב של מכשור. למעשה, עלינו לראות בשכר הלימוד כהשקעה ראשונית חשובה ועקרונית אשר תסלול את דרכנו להפוך לאמני בלונים.

לא מספיק לדעת לנפח בלונים – האמנם?

אנחנו יכולים לפתוח חנות שמוכרת בלונים או מנפחת כמה מהם עם הליום וקושרת בחוטים, ואנחנו יכולים לפתוח חנות שמתמחה נקודתית בבלונים ושמלווה אירועים גדולים וקטנים כאחד.

הכול שאלה של העדפה; האם הנטייה שלנו היא לספק שירות קצר טווח של כאן ועכשיו, או שמא ברצוננו לקחת חלק באירועים המרגשים והנפלאים ביותר של חוגגים וחוגגות?

אמנות בלונים אמתית, דורשת מאתנו לא רק את היכולת לנפח בלון, כי אם לראות את התמונה הכוללת: כיצד צבעים מסוימים ישתלבו עם צבעים אחרים, כיצד אט אט בלון אחר בלון, נגרום לדבר הזה להתהוות לכדי צורה חדשה.

לסיכום

ישנן חנויות בלונים המלוות אירועים ושמחות, וישנן חנויות שפשוט מוכרות בלונים ולכל היותר מנפחות זר מסולסל עם הליום. על אף השוני הרב שקיים בין התחומים, היו סמוכים ובטוחים כי בשניהם תידרשו ללא מעט אתגרים הכרוכים בפתיחת העסק והתנהלות שוטפת מול ספקים. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים