מסופון אנדרואיד – לעסק קטן וגם גדול

בזמנים פרה היסטוריים, אפשרויות התשלום היחידות שעמדו לרשותם של אנשי מכירות ניידים ואנשי עסקים עצמאיים היו מזומן או צ'קים. היום בזכות מכונות לעיבוד כרטיסי אשראי ניידות, יש לאותם אנשי מקצוע גישה לרשתות כרטיסי האשראי בדיוק כמו שיש לכל עסק קמעונאי אחר.

הטכנולוגיה החדשה הזאת מאפשרת לסוחרים לטפל בכרטיסי אשראי, כמו גם במזומן ובשיקים, מבלי להקריב את האבטחה. שיטה זאת גם מאפשרת זמני עיבוד עסקאות מהירים יותר, בהשוואה לזמן העיבוד המסורתי. המסופון האלחוטי מאפשר לבצע ולעבד עסקאות מאובטחות במעט מכל זמן ומכל מקום.

איך זה עובד?

עיבוד כרטיסים ניידים מאפשר לסוחרים לקבל כרטיסי אשראי וחיוב דרך הטלפון הנייד שלהם, ויכולים לשלוח ללקוחות קבלת טקסט או דוא"ל. לעיתים מדובר באפליקציה מהמעבד או בפריט ציוד המצורף לטלפון. ההיבטים הטכניים של שיטה זו מגוונים בדרך כלל בהתאם למעבד כרטיסי האשראי הנייד שלך.

למה כדאי להשתמש במסופון נייד?

שוב, למכשיר מסופון דרך טלפונים ניידים יש פונקציות דומות מאוד למכשירים הנייחים ולבני הדודים הניידים שלהם, אך הם עובדים באמצעות GPS או איתות סלולרי כדי לעבד את תשלום הכרטיס.

פירושה של גמישות זו, היא כי ניתן להשתמש במסופונים המתאימים לאנדרואיד מחוץ לאזור העסק הנייח, ללא צורך בתכנון קבוע כלשהו. זה הופך אותם למושלמים עבור עסקים קטנים שצריכים לקחת תשלום במקומות רבים ושונים, כמו אירועים, דוכני שוק או בבית הלקוח.

עם זאת, תוכלו לראות יותר ויותר מכשירי תשלום ניידים לכרטיסי אשראי שצצים גם בסביבות קמעונאיות קבועות שאינן מעוניינות להקים מערכת תשלומים במזומן. במקום זאת, המסופון הנייד יכול להתחבר ישירות לאפליקציה באנדרואיד.

הם נהדרים גם למצבים בהם אתה לוקח את העסק שלך לדרך, כמו באירוע או בחנות פופ אפ, גם אם אתה בעיקר משתמש במערכת תשלום נייחת בחנות הראשית שלך. 

מסופונים הם דרך מהירה, קלה ובטוחה לקחת תשלומים.

לקוחות מצפים היום לנוחות, ועסקים קטנים צריכים לעתים קרובות להשקיע את המאמץ הנוסף הזה בכדי לזכות בהם. ככל שהעסק שלך יאפשר ביצוע תשלומים בצורה קלה יותר, כך גדל הסיכוי לבצע מכירה – כמו גם לקוח נאמן.

בנוסף, נראה כי מזומנים כבר אינם השולטים כשמדובר בעסקאות בין עסקים קטנים ללקוחותיהם. אחרי הכל, מי רוצה לבלות את יום לספור עודף, לבצע ריצות לבנק ולסחוב ארנקים כבדים?

חוסר מגוון של אמצעי תשלום מותיר אותך פגיע ומעלה את הסיכוי להחמצת מכירות, ומעט לקוחות יחזרו אם הם לא יכולים לשלם איך שהם אוהבים.

כבר כמה שנים טובות שתשלומים בכרטיסי האשראי עקפו את סכום התשלומים הנעשים במזומן- כאשר כרטיסים מייצגים כבר יותר ממחצית מכל העסקאות. ואחוז העסקאות במכשירים ניידים רק הולך וגדל.

עם האפשרות לבצע את העסקאות בעזרת מסופון המחובר לאנדרואיד, ביצוע עסקאות ניידות מעולם לא היה יותר זול, פשוט וזמין לעסק שלך.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים