מכירת כרטיסים אונליין

הנהלת חשבונות

כמעט כל אחד ואחת מאתנו רכש מתישהו כרטיס להופעה או לסרט, אלו הרי מסוגי הבילוי הפופולריים ביותר ברחבי העולם. לרוב, כשנרצה לעשות זאת, נעדיף לרכוש את הכרטיסים אונליין מאשר שנצטרך ללכת למקום עצמו על מנת לרכוש אותם.

סקירה היסטורית קצרה

קשה אולי לדמיין, אך בעבר אם מישהו היה רוצה לרכוש כרטיס לדבר מה, היה עליו להגיע עד למקום שמוכר את הכרטיסים ולרכוש את הכרטיסים בעצמו. היום, לאחר שהאינטרנט תפס תאוצה ופיתוחים טכנולוגיים חדשניים מופיעים ללא הרף, נחסך המסע לעבר עמדת הכרטיסים (שלמעשה הועברה מן העולם הממשי אל תוך עולם האינטרנט).

דרכי תפעול

התהליך קל, מהיר ופשוט. ברגע שנבחר את הכרטיס אותו נרצה לרכוש נבחר גם את כמות הכרטיסים הנדרשת. במידה ובאולם/שטח המופע ישנם מקומות מסומנים, נוכל גם לבחור את המקומות הספציפיים בהם נרצה לשבת. לאחר מכן נעבור לשלב התשלום, שבעקבות מנגנונים חכמים ומתקדמים מתבצע באבטחה מרובה.

יתרונות רכישת כרטיסים אונליין

ישנן אסכולות מסוימות שמתלוננות על התקדמותה המהירה של הטכנולוגיה ועל כך שכיום אנשים כבר אינם צריכים לדבר אחד עם השני. זה אולי נכון במקרים מסוימים, אך לא במקרה של מכירת כרטיסים אונליין. בדרך זו, הלקוח יכול לרכוש כרטיס במהירות בזק וכמעט ללא כל מאמץ, והמעקב אחר מכירת הכרטיסים מתבצע באופן נהיר ואפקטיבי הרבה יותר.

זמני רכישה

בשונה מעמדות מכירה ברחבי העיר, מכירת כרטיסים אונליין מאפשרת ללקוח לרכוש כרטיס בכל מועד שהוא חפץ בו. כך שאם למשל נזכרת שעוד לא קנית מתנה לחברה לכבוד יום האהבה או שכחת שהבטחת לדודה שתלכו יחד לאותה הופעת מחול שדיברתן עליה, אל חשש! תוכלו לגלוש אונליין בכל שלב ולהבטיח את הכרטיס שלכם ללא שום תור או פרוצדורות מסובכות.

דרכי רכישה

אלו מאתנו שעוד לא רכשו טלפון חכם כלל לא צריכים לדאוג, אין שום צורך באפליקציה! ניתן לרכוש כרטיסים אונליין גם דרך המחשב בדיוק באותו האופן בו מתבצע התהליך במכשיר הטלפון החכם. התהליך ידידותי למשתמש ושלביו ברורים לחלוטין לכל אורך הדרך. אם משהו אינו ברור, תמיד אפשר לפנות למוקד התמיכה הטכני לקבלת עזרה מהירה ואדיבה.

סוגי אירועים

לכל אירוע שאתם יכולים לחשוב עליו ניתן לרכוש כרטיס אונליין. סוגי האירועים הנפוצים והפופולריים ביותר הם אירועי מוזיקה (פסטיבלי מוזיקה והופעות כאחד) ואירועי ספורט (כדורגל וכדורסל מהווים את ענפי הספורט הנמכרים ביותר במכירת כרטיסים אונליין). אירועים אחרים שניתן לרכוש עבורם כרטיסים אונליין הם סרטים בבתי הקולנוע, מופעי מחול ותיאטרון וכדומה.

אז קדימה, רכשו את הכרטיס שלכם!

רכישת כרטיסים אונליין היא הדרך הטובה ביותר לרכוש כרטיסים היום ללא שום תחרות. אף שיטה אחרת אינה מציבה סטנדרטים כה גבוהים של חווית שימוש מצוינת ואבטחת הלקוח באופן כה נפלא.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים