טלמרקטינג ככלי ליצירת לידים איכותיים

העידן הדיגיטלי כמעט וגרם לנו לשכוח את אחד מהכלים העוצמתיים ביותר בתחום המכירות – טלמרקטינג. שיחות נכנסות ויוצאות שבהן נציג המכירות נמצא בקשר ישיר עם הלקוח הפוטנציאלי. ושבהן הוא מסוגל לתת את כל המידע הרלוונטי בזמן אמת, להתגבר על התנגדויות ולעודד את הלקוח לרכוש דווקא עכשיו. במאמר זה תגלו מה הופך את המכירות הטלפוניות לכלי כה עוצמתי ליצירת לידים איכותיים, והאם אתם עשויים לעבור על "חוק הספאם" כאשר אתם מבצעים שיחת מכירה טלפונית?

פונים לקהל היעד באזור הגאוגרפי המתאים

כאשר מתחילים את שיחות הטלפון עם רשימה מסודרת המפולחת לפי האזור הגיאוגרפי של קהל היעד המתאים, אתם מקבלים יתרון תחרותי מול מפרסמים הפונים ללקוחות פוטנציאליים בצורה אקראית ברשתות החברתיות. תוכלו לרכז פניות לעיר מסוימת, לאזור גיאוגרפי כללי כמו: אזור השרון, הדרום, המרכז או הצפון או לכוון את החברה שגייסתם עבור טלמרקטינג למענה בכל הארץ.

שומעים את הטון ויכולים לזהות האם מדובר בלקוח שירצה לרכוש בעתיד

נציגי טלמרקטינג מנוסים ידעו לזהות האם מדובר בלקוח שעשוי להתעניין במוצר או השירות שאתם משווקים או שהלקוח סגור לתחום זה ומעוניין לסיים את השיחה. אם הלקוח מעוניין, אך עדיין לא ביצע רכישה עדיין ניתן להפוך אותו ללקוח עתידי. באמצעות תוכנות טלמרקטינג חכמות המתעדות את השיחות הללו, כל נציג מכירות יכול לשמור את המועד המתאים להתקשרות נוספת (פולאו אפ) ללקוח ולהמשיך את תהליך המכירה.

לקוחות נחשפים לשם שלכם

תהליך הטלמרקטינג מסוגל להניב לידים רבים שיכולים להפוך למכירות בזמן השיחה או אחריה. גם הלקוחות שמחליטים שלא לרכוש מכם כרגע, מתחילים לפתח מודעות לחברה ולמותג שלכם, ועשויים להשתמש בשירותיכם בעתיד כאשר יזדקקו לו. חברות רבות בודקות האם הלקוח זקוק לשירות תיקונים, שירות תיווך דירות או מעבר דירה ושירותים נוספים, ומאפשר ללקוח להשאיר את פרטיו ולקבל הצעת מחיר ופרופיל חברה להתקשרות עתידית. 

ניתן גם לבקש את כתובת הדוא"ל של הלקוח, ואז לשלוח לו מידע על החברה בצורה חוקית מבלי שהדבר יהווה הפרה של "חוק הספאם". 

האם "חוק הספאם" מגביל שיחות קרות ללקוחות פוטנציאליים?

אם הרשימה שלכם מבוססת על אנשים שלא היה לכם כל קשר עמם בעבר, שיחות אלה יכונו "שיחות קרות". חוק הספאם בארץ המגביל פנייה באמצעות הדוא"ל, הודעות טקסט, הודעת פקס או שיחות טלפון מוקלטות. עם זאת, כאשר נציג טלפוני אנושי מתקשר ללקוח פוטנציאלי, ומציע לו את השירות באופן חד פעמי הדבר אינו נחשב לעבירה על חוק זה. לכן, זוהי אחת הדרכים היחידות שעדיין נשארו כדי להגיע באופן ישיר ללקוחות ללא רשת האינטרנט. 

לסיכום, שיחות מכירה טלפונית באמצעות מחלקת טלמרקטינג מקצועית, יכולות להזרים כמות גדולה של מכירות ופרטי קשר של לקוחות פוטנציאליים כבר לאחר מספר שעות. נסו לרתום את היתרונות של שיטת שיווק זו גם לעסק שלכם. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים