הכירו את אתר 'בקטנה' להשוואת מחירי הובלות קטנות

מכירים את המצבים שבהם צריך להוביל פריט כלשהו ממקום אל מקום ולא יודעים איך לעשות את זה? מצד אחד יש לכם הזדמנות לקבל פריט שווה כמו סלון יד שניה, מזנון וכדומה, במתנה או במחיר זול אך מצד שני הרכב המשפחתי אינו מתאים להובלה של פריטים גדולים.

במקרים כאלה בדרך כלל מנסים לברר כמה עולה הובלה של הפריט ולעתים קרובות מגלים שהמחיר יקר וכל העניין הופך ללא כדאי.

מהיום אתם לא צריכים להרים ידיים. באמצעות אתר 'בקטנה' להשוואת מחירי הובלות קטנות אתם יכולים לקבל 3 הצעות מחיר ממובילים זמינים שמעבירים פריטים בודדים במחירים זולים. איך זה עובד? ההסבר לפניכם.

מה זה הובלה קטנה?

לפני שנצלול פנימה ונסביר לכם מה מיוחד באתר שמשווה מחירים של הובלות קטנות, בוא ונסביר רגע מהי בכלל הובלה קטנה.

באופן כללי מדובר בהעברה של פריט או מספר פריטים. זה יכול להיות מקרר שצריך להוביל ממקום אל מקום וזה יכול להיות העברה של יחידת דיור קטנה כמו הובלה במעונות סטודנטים.

תוסיפו לדוגמאות הללו את כל ההובלות של מוצרי חשמל, רהיטים וכיוצא בזה ותגיע למסקנה שהובלה קטנה היא השירות הנפוץ ביותר בעולם ההובלות – אפילו יותר מהובלה של דירות!

כמה עולה הובלה קטנה? תלוי מי מוביל

עד כה הסברנו מהי הובלה קטנה ובמה היא שונה מהובלה רגילה אך איך כל זה קשור למחיר שלה ולכדאיות שלכם לבצע אותה?

כדי לענות על השאלה בואו וניקח תרחיש פשוט. נניח שרכשתם מקרר יד 2 ואתם רוצים להוביל אותו אל ביתכם. הדבר ההגיוני שתעשו הוא לחפש חברת הובלה אך כאן מגיעה הטעות הנפוצה.

בעוד שכל חברת הובלה יכולה להעביר פריט בודד כמו מקרר, יש חברות שיגבו מחיר יקר יותר ביחס לאחרות ולא בהכרח בגלל שמישהו מנסה לעבוד עליכם או שאתם עומדים לקבל שירות מקצועי יותר. בדרך כלל ההפרש במחיר נובע מסוג החברה שפניתם אליה או נכון יותר לומר, מסוג ההתמחות שלה.

לצד חברות מעולות וגדולות שערוכות לבצע הובלות גדולות של דירות ומשרדים, יש מובילים בודדים שכל מה שהם עושים זה הובלות קטנות.

בתרחישים רבים, אם תפנו לחברה גדולה להובלת פריט בודד או כדי לבצע הובלה קטנה, היא תציע לכם מחיר יקר יחסי מאחר שהוא כולל את זמן העבודה של המובילים והמשאית. לעומת זאת אתם עשויים לקבל הצעת מחיר זולה יותר ממוביל עם טנדר שמתמחה בהעברות מסוג זה מפני שהעלויות שלו הרבה יותר זולות.

אם נוסיף לכך את העובדה שתשלום הטיפ למוביל יחיד זול יותר מאשר לשני מובילים או יותר, מתקבל חיסכון של ממש שיכול להפוך כל הובלה קטנה להרבה יותר כדאית.

איך לבחור מוביל מתאים להובלה קטנה?

בדרך כלל המחיר משחק תפקיד מרכזי בכל הובלה קטנה אך בוא ונזכור שאנחנו לא יכולים להתפשר על שירות שאינו מקצועי ולכן צריך לבחור את המוביל באופן רציונלי שכולל התייחסות אל הנקודות הבאות:

  1. מוביל מומלץ – היום אין בעיה לבדוק על כל אחד ואחד באינטרנט ובמידת הצורך תמיד ניתן לבקש טלפונים של ממליצים.
  2. מוביל קרוב – בהובלות קטנות, למרחק יכולה להיות השפעה ואם המוביל צריך לנסוע מרחק רב, הצעת המחיר יכולה להיות יקרה יותר ביחס למוביל קרוב.
  3. כפי שהסברנו, כדי להוביל פריט בודד או לבצע הובלה קטנה אין צורך בחברה גדולה ויקרה.
  4. לא משנה מה מעבירים, תמיד צריך לגבות את זה בהסכם שמהווה הוכחה לשירות שהובטח ולמחיר.

כיצד האתר 'בקטנה' משווה מחירי הובלות קטנות?

אחרי שהסברנו כיצד למצוא מוביל, העניין נראה פשוט למדי אך אם לוקחים בחשבון שכל מוביל יכול לבקש מחיר שונה עבור אותה עבודה ושאתם לא יכולים לדעת מי פנוי ומי לא, העניין יכול להיות מורכב יותר.

זה בדיוק המקום שאליו נכנס אתר 'בקטנה' שמהווה פלטפורמה שמפגישה בין מובילים לבין צרכנים שצריכים הובלה קטנה.

לאחר מילוי הפרטים של ההובלה על ידי הגולש, המערכת מחברת אותו עם עד 3 מובילים שמתמחים בהובלות קטנות באזור המגורים שלו שפנויות בתאריך שציינתם וכל אחת מהן מגישה הצעת מחיר.

באופן הזה יכול הצרכן לבחור בהצעה הכי משתלמת ולחסוך עשרות אחוזים ויותר במחיר והכל במסגרת שירות שניתן בחינם ובלי התחייבות.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים