איך לשדרג את המשרד עם עבודות גבס

מחפשים דרך לשדרג את העיצוב של המשרד? להפוך אותו למרשים יותר אך בה בעת גם ליצור סביבת עבודה שימושית? הגיע הזמן לדבר על עבודות גבס שיעזרו לכם להשיג את מרבית המטרות בתוך זמן קצר ובמחירים אטרקטיביים.

למה עבודות גבס?

עבודות גבס הפכו להיות הלהיט של עולם הבנייה כבר למעלה מעשור ויש לזה הרבה סיבות טובות שהופכות אותן לכל כך מתאימות גם למשרד שלכם.

מהירות ביצוע

עם עבודות גבס אפשר לבנות דברים רבים ומהר. כדי להמחיש את הנקודה, בעוד שבניית קיר בבלוקים עשוי להיערך שבוע (כולל טיח, צבע, חציבה לחשמל וכו), אותו הקיר בבנייה קלה מגבס יכול להסתיים בתוך יומיים – כולל צבע! ועדיין לא דיברנו על ההרס והלכלוך שנלווים לבנייה בבלוקים וטיח לעומת הניקיון היחסי של עבודות הגבס.

שלל אפשרויות שמותאמות לכם

עם עבודות גבס ניתן לעשות הכל ומה שיפה הוא שהכל מותאם למידות של המשרד שלכם באופן מושלם – החל מקירות, דרך דלפק קבלה ועד לתקרת גבס ממגוון סוגים שנבנית על פי התקן המחייב.

איכות

חושבים שעבודת גבס תהיה איכותית פחות מסוג אחר של בניה? אתם לא לבד אך חשוב להבין שבנייה נכונה בגבס עשויה להיות אפילו איכותית יותר והכל עניין של בחירת חומרי גלם ואופן היישום שלהם בשטח.

לדוגמה, קיר גבס שנבנה באופן הנכון, עם לוחות גבס איכותיים ויריעות בידוד, יכול לבודד רעשים טוב יותר מקיר רגיל ולשמור על טמפרטורת החדר בצורה הרבה יותר יעילה שחוסכת בעלויות המיזוג במשרד.

מחיר

קצב מהיר, חומרי גלם זולים ואופן עבודה יעיל מביאים לכך שהמחיר של עבודה עם גבס נמוך באופן יחסי לשיטות בנייה אחרות – אחת כמה וכמה ביחס לתמורה המתקבלת.

בטיחות

בטיחות היא לא עניין של מה בכך ובדרך כלל קיים פיקוח אדוק על חומרי הגלם ועל אופן הביצוע במיוחד בעסקים ומשרדים. לדוגמה, במשרדים ועסקים רבים נדרש אישור מהנדס לתקרות גבס ועבודות דומות על מנת להבטיח את בטיחות העבודה במסגרת התקינה בישראל.

מה תוכלו לעשות עם עבודות גבס במשרד?

כפי שהזכרנו – כל עוד מדובר בעבודת פנים בתוך המשרד, אפשר לעשות כמעט הכל. מחיצות גבס, לובי מרשים, הנמכת תקרה, קירות, מדפים ועוד הרבה דברים שעולים לכם בראש.

מה שיפה עוד יותר עם הגבס הוא שאפשר ליצור עבודות מרשימות כמו תקרות צפות עם תאורה או נישות שקועות בקיר ובאותה מידה לבנות במהירות עצמים לצרכים שימושיים כמו מחיצות, חלוקת חדרים, תקרות וכדומה.

כמה זה יעלה לכם?

כפי שהזכרנו, המחיר של עבודות גבס נחשב לזול באופן יחסי לשיטות אחרות. כמו כן ישנו שוני מאוד גדול בין עבודה אחת לאחרת כך שהרכבת קיר או תקרה רגילה מגבס יהיו זולים ביחס לעיצובים מיוחדים כמו תקרות צפות או נישות.

כל עוד מדובר בעבודה רציפה כמו תקרה או קיר, המחיר למטר ינוע בין 150₪ ל-250₪ למטר כשלא כל אנשי הגבס כוללים בה את עבודת השפכטל והצבע ולכן חשוב לשים לזה לב.

עבודות מורכבות לעומת זאת מתומחרות באופן נקודתי לפי הזמן והיכולת שדרושים מבעל המקצוע.

איך לבחור איש גבס?

בחירת איש גבס נעשית על פי הכללים המוכרים של הזמנת כל בעל מקצוע אחר בתוספת של הסתכלות על היכולות המקצועיות ותיק העבודות שלו.

  1. מוניטין – בעל מקצוע עם מוניטין חיובי הוא הדבר הכי טוב שאתם יכולים לבקש כאשר מדובר בשיפוצים מסוגים שונים מאחר שהדבר מעיד על יכולת, אמינות והוגנות.
  2. עבודה על פי התקן – עבודות גבס חייבות להיעשות על פי התקן. בדקו שאיש הגבס שלכם עובד על פי התקנים ונעזר בחומרי גלם עם חותמת של מכון התקנים.
  3. יכולת מקצועית – התאימו את היכולת של בעל המקצוע לצורך שלכם וצפו בעבודות דומות שעשה בעבר כדי להבטיח את התוצאה המצופה.
  4. מחיר – השוו כמה הצעות של בעלי מקצוע שונים. אל תתפתו להצעות זולות מאוד ואל תתרשמו מהצעות מאוד יקרות.
  5. חוזה – בחרתם איש גבס? נסחו יחד חוזה עבודה וחתמו עליו במעמד שני הצדדים.

נקיטת הפעולות הללו תעזור לכם להבטיח את התוצאות המצופות במסגרת הזמן שנקבע וקבלת התמורה הטובה ביותר לכספכם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים