צריכים לנסר בטון? קבלו 7 טיפים לבחירת מנסר מומלץ

הבנייה הישראלית המבוססת ברובה על בטון מביאה למצב שבו כל פתיחה של פתח או קידוח תעלה מצריכים שימוש באמצעים מיוחדים לקידוח וניסור בטון.

לאור הנתון הזה, ברור מדוע שירותי הקידוח והניסור נהנים מביקוש גבוה אך לפני שבוחרים בחברה מסוימת, יש כמה דרכים לבחור ולבחון את בעל המקצוע על פיהם. לפניכם 7 טיפים שיעזרו לכם לבחור את המקצוען ולהימנע מהחפפן.

טיפ 1: היתרון של בעל מקצוע מומלץ

בעל מקצוע מומלץ הוא חלומו של כל צרכן. הבשורות הטובות הן שלא צריך לחלום ושדי קל היום למצוא מישהו כזה בענף הניסור והקידוח. כל מה שצריך לעשות הוא לערוך מחקר אינטרנטי קצר ולחפש חוות דעת חיוביות מגולשים מאומתים. כמו כן תמיד כדאי לבקש רשימת ממליצים מכל בעל מקצוע ובטח שבעבודות כל כך מורכבות ולעתים יקרות כמו ניסור וקידוח בטון.

טיפ 2: השוו לפחות 3 הצעות מחיר

בהמשך לסעיף הקודם, לאור העובדה שמדובר בעבודה יקרה באופן יחסי כתוצאה ממשך הזמן שדרוש להשלמתה, הכלים היקרים והצוות המיומן, חשוב לבדוק לפחות 3 הצעות מחיר תוך השוואה אל מחירון קידוח וניסור בטון באתר 'פרו בטון' המתבסס על מחירונים של חברות ומנסרים שונים.

טיפ 3: לא כל חברות הניסור והקידוח זהות

יש הרבה חברות ומנסרים טובים מאוד אך בואו נזכור שיש מגוון עצום של עבודות ניסור וקידוח ומי שמעולה כדי לחתוך קיר, לא בהכרח ערוך לניסור של גג או עמודי בטון.

הקפידו לבחור רק בעל מקצוע שמנוסה בסוג העבודה שאתם עומדים לבצע וזכרו שאם זוהי עבודה פשוטה כמו קידוח של פתח ניקוז בחומת בטון, לעתים יהיה עדיף להזמין קודח בטון בודד ולא חברה גדולה שעשויה להיות גם יקרה יותר.

טיפ 4: אל תחפשו מנסרים רחוקים

כפי שהזכרנו בכתבות אחרות באתר ib2b.co.il, בבחירת נותני שירותים, עדיף להתמקד דווקא באלה שקרובים אליכם כך שניתן יהיה לחסוך את העלויות של הנסיעות והזמן שדרוש לשם כך.

בשירותי ניסור וקידוח מדובר בעניין מהותי לאור העובדה שעבודות רבות מצריכות צוות עובדים עם מקדחים ומסורים גדולים ומורכבים.

טיפ 5: בדקו ביטוח ורישיונות

ביטוח עבודה מעיד על רצינות ומקצועיות של בעל המקצוע ובניסור וקידוח בטון, המשמעות של הביטוח חשובה עוד יותר מפני שאנו עוסקים  באחת העבודות הכי מסוכנות בעולם הבנייה והשיפוצים ודי לחשוב מה מסור שמסתובב כל כך מהר ושחותך בטון, יכול עשות חלילה למפעל שלא עובד על פי כללי בטיחות.

מעבר לעניין הביטוח, חשוב לבחור רק בחברה שמתחייבת לעבוד על פי כללי בטיחות מחמירים לרבות שימוש בציוד מגן, מיפוי סכנות וביצוע עבודות במסגרת רישיונות ככל שנדרש.

טיפ 6: איך קודחים ומנסרים

השאלה כיצד קודחים או מנסרים עשויה לעלות תהיות אך הכוונה מאוד פשוטה. כמו שירותים רבים, גם בניסור וקידוח, אנו לא מקבלים מוצר מדף שידוע איך הוא נראה, ממה עשוי ומה הוא עושה

ולכן כדי להפחית את אי הוודאות בשירות המוצע, מומלץ להרכיב מפרט עבודה ברור שכולל את כל השלבים של השירות תוך התייחסות לסוג הבטון, העובי שלו, איך מנסרים או קודחים, פינוי הפסולת עם מכולה ואפילו שימוש בכלים מכאניים כמו מנוף או טרקטור שיסייעו בפינוי של הבטון שנחתך אם יש צורך בכך.

טיפ 7: לא עובדים בלי הסכם

הסכם הוא צעד חשוב בעבודה עם כל בעל מקצוע ובמיוחד בשירותים יקרים ומורכבים.

הסכם ברור שמנוסח כהלכה ימנע אי הבנות ויבטיח שהעבודה תתבצע בדיוק כפי שהובטח לכם. מה צריך לכלול ההסכם? כל דבר שנראה לכם הגיוני תוך התייחסות למהות העבודה, המפרט שעליו הרחבנו בפסקה הקודמת, המחיר, זמן עבודה, פינוי פסולת וכל פרט אחר שנראה לכם הגיוני  כך שאף פרט לא יישאר ליד המקרה.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים