למה יש גידול בביקוש לשירותי מובילים קטנים?

העברת משרד נכונה

אם יש משהו שתקופת הקורונה לימדה אותנו הוא שאנחנו זקוקים היום יותר מתמיד לשליחים ולאנשים שיובילו בשבילנו מטענים וחפצים לכל מטרה. צרכים משתנים של אנשים שונים גורמים לכך שהובלות לא חייבות להיות גדולות ועמוסות, ויש גם מובילים קטנים שנדרשים מאוד על ידי לקוחות. אתם יכולים להיות לקוחות מזמנים או קבועים, לחפש הובלה קטנה לתכולת דירה או משרד שלכם או לצורכי משלוחים ללקוחות העסק הקטן שלכם, ובכל מקרה, אתם תזדקקו לשירותי הובלות קטנות אמינים ואחראים. בחברת הובלות מיכאל ובוריס כבר מכירים את המגמה הזאת ומסתגלים אליה במהירות.

מהן הובלות קטנות?

הובלות קטנות שאנחנו מכירים היום נובעות מכך שיש יותר אנשים שמחליטים לוותר על ציוד ותכולה רבה ומצמצמים כמה שיותר את מה שיש להם. כך קורה שהם עוברים דירה ויש להם מינימום של חפצים מתוך אידיאולוגיה של חיסכון, או שפשוט הם עוברים לדירה שמראש יש בה כבר את רוב הרהיטים והציוד החשמלי שהם זקוקים לו ולכן הם מעבירים מינימום הכרחי. מובילים קטנים הם מי שיכולים לקבל על עצמם את ההעברה שלכם ולתת לכם מחיר נוח, משום שהם כבר יודעים לעבוד נכון עם אנשים כאלה. זה יכול להיות העברת דירה, או עסק קטן שפועל מהבית ולכן יש בו מעט מכשור וחומרים, או משרד של יחיד או כמה אנשים, ולכן יש לו דרישות מעטות יחסית.

יותר דרישה למובילים קטנים

בעבר, היה קשה למצוא את המובילים הקטנים שיהיו מוכנים לעשות הובלות כאלה משום שזה אומר בדרך כלל שיש לנסוע שעות עבור פריט יחיד, מה שמייקר את המחיר. אולם היום זה הרבה יותר קל למצוא הובלה מתאימה כזאת, משום שאנשים מבינים שכאשר מצרפים כמה הובלות קטנות יחד אפשר גם לבקש מחיר הוגן יותר. מה גם שבימינו, בגלל המגמה של המינימליזם, כבר לא תמיד רואים את ההעברות מרובות הפריטים, כך שגם להובלות קטנות יש מקום. אם אתם מחפשים הובלה קטנה סביר להניח שיצרפו את ההובלה שלכם להובלה נוספת כדי שהעבודה תהיה רווחית למובילים. זה אומר שהלו"ז שלהם יהיה גמיש יותר והשעה שבה יגיעו אליכם יכולה להיות אחרי הצהריים או בערב, משום שאתם אחד מכמה לקוחות באותו יום. זה נכון וחסכוני יותר לעבוד כך וזה מאפשר לכם ליהנות מהובלה במחיר הוגן.

לארוז נכון

אם אין לכם חפצים רבים להובלה עדיין רצוי לארוז אותם נכון כדי לצמצם אריזות וכדי להבטיח שיהיה מקום ברכב ההובלה. לא תמיד המובילים משתמשים במשאית גדולה ולכן חשוב מאוד לציין מידות גם של מעט פריטים, כדי שהמובילים יידעו מה עומד בפניהם. כדי להיות בטוחים צלמו את הפריט ושלחו בווצאפ, כדי שתהיה לכם הערת מחיר מדויקת יותר. זה תמיד עדיף משום שאז גם לא יהיו אי הבנות ביום ההובלה עצמו.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים