חיטוי מאגרי מים – למי הוא מיועד?

חיטוי מאגרי מים

האם אתם יודעים כי בסבירות גבוהה מאוד יש מאגר מים ממש בסמוך לבניין שלכם? אומנם בטח כאשר אתם שומעים את המונח מאגרי מים אתם ישר מדמיינים מאגרים ענקיים שמיועדים לחקלאות או לתעשייה, אך בפועל ישנם גם מאגרים קטנים שמיועדים לבניינים ולבתים פרטיים. כך בעצם כל אחד מאיתנו מקבל את מי השתייה ישירות לבית, דבר שאולי לא יצא לכם להיכנס אליו לעומק.

מהסיבה הזאת לא רק עסקים צריכים לבצע חיטוי מאגרי מים, כל אחד מאיתנו צריך להבין כי החיטוי משמעותי לכולם. בין אם מדובר על בן אדם פרטי או על בעל עסק, כל אחד צריך לדאוג למאגר המים הנמצא בסמוך למקום העבודה או המגורים שלו.

ניקוי מאגרי מים – מדוע זה כל כך משמעותי?

אתם בוודאי יכולים לדמיין לעצמכם כי אם לא תנקו על בסיס קבוע את מאגרי המים שמהם אתם שותים, הם ככל הנראה יצברו בתוכם לא מעט לכלוך וזבל. מעבר לכך שאם מאגר המים יהיה מלוכלך אתם תרגישו זאת בטעם של מי השתייה, אתם גם עלולים לסכן בצורה משמעותית את הבריאות שלכם.

חיטוי מאגרי מים נועדה בראש ובראשונה על מנת לאפשר לכם לשתות מים נקיים ובריאים. כך שלא תצטרכו להגיע למצב שבו בגלל חוסר תשומת לב, אתם מכניסים לגוף שלכם חיידקים ומים שעלולים להסב נזק ולא תועלת.

חיטוי מאגרי מים – את מי כדאי להזמין?

תבינו כי אומנם אתם יכולים לחשוב לעצמכם שאתם יכולים לנקות בעצמכם את מאגר המים, אך בפועל מדובר על פעולה מורכבת שדורשת לא מעט מקצועיות. לכן חיטוי מאגרי מים יתבצע אך ורק על ידי איש מקצוע אשר מתמחה בתחום, ואולי לא ידעתם זאת אך ישנם אנשי מקצוע שזוהי המומחיות שלהם.

 ברגע שמגיע איש מקצוע לבצע את החיטוי אתם יכולים להיות בטוחים שהוא גם יגיע עם כל הציוד הנדרש. כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להזמין אותו, ומכאן אתם תחכו שמאגר המים יהיה נקי. אתם את שלכם עשיתם, והצלחתם לשמור על הבריאות שלכם ועל הבריאות של כל שאר הדיירים בבניין.

כל מה זמן צריך לנקות מאגרי מים?

חיטוי מאגרי מים זוהי פעולה חיונית במיוחד שצריכה להתבצע בתקופות קבועות, בדיוק כמו שאנשי מקצוע מגיעים אליכם על מנת לתחזק את המעלית או כל אלמנט אחר בבניין. תדירות הניקוי משתנה בהתאם לכמות השימוש במאגר ולכמות הלכלוך שמצטבר בו בכל פעם. ברוב המקרים ההמלצה היא לבצע ניקוי פעם בשנה לכל הפחות בבניינים פרטיים, ובמקומות ציבוריים תדירות הניקוי צריכה להיות גבוהה יותר.

אתם לא יודעים בכל כמה זמן לבצע חיטוי מאגרי מים? אל תדאגו, פנו לאיש מקצוע על מנת שיספק לכם את האבחנה שלו. כך תוכלו לדעת שאתם לא מקבלים החלטות על דעת עצמכם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים