מתנות מקוריות לראש השנה לעובדים ולקוחות

למרות שלקראת החגים כולנו עסוקים עד מעל לראש בתכנון ימי החופשה מהעבודה, ובשופינג קדחתני לקראת החג, בעיקר לפני ראש השנה, אי אפשר להתכחש לשמחה ולהתרגשות שמקורה במתן המתנה המושלמת לאנשים היקרים לנו.

כמו מדי שנה, גם בראש השנה הקרוב אתם בוודאי עומדים לשתף את ההתרגשות והשמחה הזו עם העובדים והלקוחות שלכם, על ידי הענקת מתנות לחג מהעסק שלכם.

אבל למרות שאתם עושים זאת, אולי אינכם מודעים לכול היתרונות שטמונים בהענקת מתנות לעובדים וללקוחות שלכם. 

הנה ארבעה טיפים בעזרתם השנה, תוכלו להוסיף עוד קצת קסם למתנות מהעסק שלכם!

למשוך תשומת לב

אחד היתרונות המובהקים של הענקת מתנות לראש השנה, הוא ההזדמנות למשוך תשומת לב למותג שלכם. מתנות לעובדים, ללקוחות ואפילו לספקים, יכולות לעזור לקדם את העסק שלכם. מדוע?

כי באופן טבעי אנשים אוהבים לשתף אחרים במתנה שקיבלו ונהנים לחלוק אותה עם אחרים!

טיפ מס׳ 1: התאימו אישית את המתנות שלכם כדי להפוך אותן לבלתי נשכחות. לדוגמה:

  • בחרו במארז שוקולדים מעוצב בהתאמה אישית, ממולא בפרלינים איכותיים בעבודת יד. המארז כולל מגירה יוקרתית והוא עטוף בחבק יפהפה עליו תוכלו לרשום את המסר האישי של החברה ואת הלוגו שלה. מתנה נהדרת לשתף עם אחרים.

לאזן בין הנתינה לקבלה

בעסקים רבים, הצוות, הלקוחות או הספקים, תורמים רבות כל השנה כדי להבטיח שהעסק שלכם מתנהל באופן חלק. למה לא לנצל את ההזדמנות שראש השנה בפתח, על מנת להטות את הכף ולהביא לאיזון כלשהו אל סביבת העבודה? כיצד? הפעם אתם תעשו משהו למענם!

טיפ מס׳ 2: בחרו במתנה שתכבד את האדם המקבל אותה. צרפו אליה כרטיס מותאם אישית המפרט את הסיבה בגינה אדם זה כל כך חשוב לחברה שלכם, או את הפעולות שבזכותן החברה כל כך הצליחה השנה. לדוגמה:

  • בחרו במארז דבש בתפוח מעוצב בהתאמה אישית. האריזה בצורת תפוח ובתוכה סוכריות דבש טעימות. המיתוג יהיה בהתאם לדרישות שלכם ויכול להכיל את לוגו החברה ומסר אישי מכם לעובדים. מוצר מהמם לראש השנה.

ליצור חיבורים וקשרים

יצירת קשרים אישיים היא דרך נהדרת לקידום העסק שלכם, וההנאה משוקולדים וכוסית יין היא דרך מעולה לבניית מערכות יחסים עם העובדים או עם הלקוחות והספקים. עם זאת, ברור שלפעמים מתנה לא יכולה להחליף קשרים אשר נוצרים מעצם היחס האישי שלכם.

טיפ מס׳ 3: התחברו לכולם על ידי הקדשת זמן של ׳אחד על אחד׳ מדי פעם. צרו עם כל אחד מהם קשר אישי, בנוסף למתנה. זה יכול להיות רגע נהדר שבו תוכלו לשאול כל אחד איך עברה עליו התקופה האחרונה ביחסיו עם החברה, או כיצד הרגיש באיזה שהוא אירוע ספציפי. רגעים שכאלה יוכלו לעזור לכם להמשיך בקשר עם האנשים שמשפיעים על העסק שלכם.

יש מבחר של מתנות שיסייעו לכם להדק את הקשרים והיחסים הבין אישיים עם העובדים, הלקוחות או הספקים, לדוגמה:

  • בחרו בגליל מתוק במיתוג אישי – גליל מעוצב באיורי דבורים ואת המילוי תוכלו להוסיף לפי בחירתכם, כמו סוכריות דבש. המיתוג של הגליל והמסר שתרצו להעביר יהיו בהתאם לדרישות ולצרכים האישיים שתבחרו.

להגדיר מהי מתנה מובחנת עבורכם

כולם רוצים להעניק את המתנה הטובה ביותר שהם יכולים לתת. עבדתם קשה כדי לבנות את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות, אז למה לא לנצל את ההזדמנות לשתף ערך זה באמצעות מתנה? התמקדו באיכות של המתנה, במאפייני העובדים והלקוחות, ובכול דבר שלדעתכם מצליח להפוך את העסק שלכם למיוחד באמת – ושתפו אותו עם האחרים.

טיפ מס׳ 4: מצאו את מה שמייחד את העסק שלכם והדגימו זאת באמצעות המתנה שתעניקו לעובדים, ללקוחות ואפילו לספקים. לדוגמה, אם אתם מעורים בחיי המשפחה של העובדים או של הלקוחות הנבחרים שלכם, נסו להעניק להם פריט שיהדהד את החשיבות שאתם מייחסים לחיי המשפחה של האנשים בסביבת העבודה שלכם. לדוגמה:

  • שנת משחק וצחוק – מזוודה עליזה עשויה ממתכת ובתוכה משחקים שכולנו אהבנו בילדות, ואוהבים לשחק היום עם הילדים ואפילו עם הנכדים. משחקים וצחוקים, יוצרים אווירה נינוחה ומאושרת בחג. ומה בתוך המזוודה? משחקים כמו חמש אבנים, קלפים, סולמות וחבלים, דוקים ועוד.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים