פרסום בפייסבוק – מה זה בעצם אומר?

פרסום זה שם המשחק בשביל מי שרוצה להצליח בעסקים. אם אנחנו רוצים לעלות את העסק שלנו ליגה לליגה של הגדולים אנחנו חייבים לדעת לשווק אותו נכון. היום הכי נכון לשווק עסקים (קטנים וגדולים) באמצעות פרסום בפייסבוק. פרסום זה למעשה אומר שאנחנו נפרסם מודעות או סרטונים שיווקיים שיקדמו את העסק שלנו בפיד הפייסבוק של משתמשים שנבחר כקהל היעד שלנו.

פרסום בפייסבוק – למה זה כדאי?

אם אתם תוהים למה בעצם פרסום בפייסבוק כדאי? התשובה לכך פשוטה. פרסום ברשת החברתית פייסבוק הוא כדאי כי זוהי הרשת החברתית שהכי הרבה אנשים גולשים בה בארץ. פרסום ברשת חברתית זו יכול לאפשר לנו להגיע למאות אלפי לקוחות חדשים מדי שבוע. הפרסום עצמו נגיש לגולשים והוא יכול ליצור איתם שיח ישיר בין הלקוח והחברה. כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק אנחנו נכנסים למעשה לבית ולחיים האישיים של הלקוח ואז המותג שלנו הופך להיות חלק מחוויית היומיום שלהם. כך באופן לא מודע בפעם הבא שהגולשים יצטרכו את השירות או את המוצרים שאנחנו מספקים הם יחשבו על העסק שלנו וירכשו מאתנו את המוצר או השירות.

פרסום בפייסבוק – כיצד זה מתבצע?

פרסום בפייסבוק מתבצע ברוב המקרים על ידי פתיחה של דף פייסבוק עסקי בו מעלים פוסטים פרסומיים או אינפורמטיביים של העסק או אודות העסק. אם אנחנו רוצים להגיע לכמות אוהדים גדולה בדף או לפרסם מחוצה לו אנחנו יכולים לפרסם באופן ממומן בפייסבוק – כלומר לקנות מודעות פרסום שיופיעו בפיד של הגולשים אותם אנחנו נבחר. באופן עקרוני אנחנו יכולים לבחור לפרסם בפייסבוק לפי הפרטים האישיים שאנשים מפרסמים בדף האישי שלהם או לפי אזורי מגורים וכדומה. כך למשל אנחנו יכולים לבחור לפרסם רק לאנשים שגרים בתל אביב או רק לבעלי תואר ראשון.

פרסום בפייסבוק – באמצעות מומחים לשיווק באינטרנט

כמו כל דבר בחיים גם פרסום בפייסבוק הוא קל יותר כאשר נעזרים במומחים לתחום. כמו שלא ננסה לפתוח מסעדת שף לבד או לא ננסה לתפור לבד שמלה כלה כך גם לא כדאי לנו לנסות לפרסם בפייסבוק לבד בלי עזרה וליווי מקצועי של מומחים בתחום. מומחים לשיווק ופרסום בפייסבוק יוכל לקדם את הפרסום של העסק שלנו ולהפוך אותו ליעיל ורווחי יותר באופן משמועתי מאשר אם היינו מנסים לעשות זאת לבד בלי העזרה שלהם.

כאשר אנחנו מפרסמים ברשת החברתית אנחנו שמים זרקור על העסק שלנו ועל השירותים והמוצרים שלנו. חשוב שהפרסומים שלנו ישקפו נאמנה את איכות העסק ושלא נפריז יתר על המידה בשבחים לעסק שאחר כך יתבררו כלא נכונים או לא מדויקים כי זה הטעיית צרכנים ועבירה על החוק. כאשר נפרסם את העסק שלנו ברשת החברתית חשוב להיות כנה ופתוח ולהראות את היתרונות האמיתיים שיש לעסק שלנו.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים