הגברת התנועה לעסק בעקבות שיפור המרות

כאשר אנחנו בונים אתר אינטרנט אנחנו עושים זאת במטרה לקבל יותר עבודה ויותר לקוחות מהאתר. אחוז הגולשים באתר שלנו שהופכים להיות לקוחות פעילים של העסק שלנו נקרא גם אחוז ההמרה של האתר שלנו. אם אנחנו רוצים להגביר את התנועה של הלקוחות לעסק שלנו כתוצאה מהשיווק באינטרנט אנחנו חייבים לעסוק בנושא של שיפור המרות באתר שלנו. יש הרבה דרכים לשפר את הנושא של המרות באתר שלנו כמו למשל שיפור מפת האתר, שיפור מהירות טעינת האתר ושיפור התכנים באתר.

שיפור כל הגורמים האלו נקרא גם עשיית אופטימיזציה לאתר שלנו והתאמה שלו לכללי הקידום האורגני בגוגל. בסופו של דבר ככל שהקידום האורגני של האתר שלנו יהיה מוצלח יותר כך יהיו יותר גולשים באתר ואנחנו נוכל להגיע ליותר לקוחות. חשוב להשקיע כל הזמן בקידום האורגני של האתר שלנו ולהבין שזה לא פעולה שעושים פעם אחת אלא עבודה מתמשכת שיכולה לקחת הרבה מאוד זמן והרבה מאוד עבודה. בסופו של דבר קידום האתר שלנו משתלם מאוד והוא יסייע לנו להקדים את המתחרים שלנו.  

איך אפשר לפעול למען שיפור המרות באתר שלנו?

אם אנחנו רוצים לפעול למען שיפור המרות באתר שלנו אנחנו חייבים קודם כל להבין מה לא בסדר ולא עובד באתר שלנו. לאחר שנבין ונזהה מהם החלקים הבעתיים באתר שלנו יהיה לנו קל יותר לתקן אותם. ברוב המקרים הבעיות באתר יכולות להיות טכניות כמו בעיות מהירות, בעיות טעינה, בעיות של דפים שלא רואים אותם ועוד…, או בעיות שקשורות לסגנון, לתכנון, לעיצוב ולתוכן של האתר.

שיפור המרות – איך מקדם אתרים אורגני יסייע לנו בכך?

שיפור המרות זה תחום המומחיות של מקדמי אתרים אורגניים. אם אנחנו רוצים לקדם את העסק שלנו באופן אורגני ולשפר את אחוזי ההמרה שלו אנחנו חייבים לשכור את השירות המקצועי של מקדם אתרים מומחה. מקדם האתרים ידע על פי המומחיות שלו להבין מה לא עובד באתר שלנו ואיך אנחנו יכולים לקדם זאת.

שיפור המרות ואופטימיזציה לאתר שלנו

שיפור המרות קשור קשר ישיר לאופטימיזציה של האתר שלנו. כאשר אנחנו משפרים את האופטימיזציה של האתר שלנו אנחנו משפרים את הנראות ואת נוחות הגלישה בו. חשוב מאוד להשקיע באופטימיזציה של האתר שלנו כי כך נוכל להפוך את האתר לאתר שקל יותר לקדם אותו בגוגל. ככל שהאתר שלנו יהיה מקודם יותר בגוגל כך הוא יהיה אתר שיהיו בו יותר גולשים.

בסופו של דבר חשוב מאוד להשקיע בתכנון האתר שלנו ובקידום שלו. ככל שנשקיע יותר בקידום האתר שלנו כך אחוז המרות שלו יהיה טוב יותר. מומלץ מאוד לא לנסות לשפר את אחוזי ההמרה של האתר שלנו לבד אלא לשכור מומחים לקידום אתרים שיסייעו לנו בכך. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים