אירועים בזמן הקורונה

טיפים לחתונה קטנה

אמנם צריך לקצץ בכמות המשתתפים וגם להמשיך לשמור על ההנחיות, אבל אירועים בזמן קורונה הם בהחלט דבר אפשרי. בעקבות מזג האוויר המתקרר שעשוי להגביל אירועים בשטח פתוח, הנה כמה רעיונות מדליקים למסיבה ביתית קטנה וצבעונית:

יום הולדת לגיל שנה

ימי ההולדת לקטנטנים יצריכו אווירה טובה, אוכל וקישוטים. כמה פשוט. אפשר ליצור את יום ההולדת בקונספט מסוים (חד קרן, מלך האריות וכו') ולהוסיף עיצוב בלונים ממותג עם אותו הקונספט. את השולחן אפשר לקשט בכלים ממותגים גם כן. למשקיעים, אפשר להכין גם כיסא יום הולדת שעליו החוגגים ישבו ויפתחו את כל המתנות.

יום הולדת לילדים קצת יותר גדולים

קשת בלונים צבעונית תקבל את כל האורחים (גם לצילומי הסלפי), כשבפנים יחכו אוכל טוב וכמובן מקומות ישיבה. אפשר להזמין את כל החברים לסרט או טורניר סוני, אפשר להזמין מפעילים ליום הולדת שעובדים על פי התו הסגול ואפשר גם להרכיב בעצמכם חידות, משימות ומשחקים מהנים.

יום הולדת לסבא או סבתא

אם הסבים שלכם הגיעו לגיל עגול ואתם ממש רוצים לחגוג להם, תצטרכו לעשות זאת תוך התחשבות מלאה במצבם הייחודי: לשמור מרחק של שני מטרים לפחות ולהקפיד על מסכה לאורך כל האירוע. האפשרות הטובה היא להסתפק במשהו מצומצם מאוד שכולל את בני המשפחה הגרעינית ולא מעבר. תוכלו לאכול יחד, לצפות בסרטון או אלבום תמונות שהכנתם ולתקף את האירוע לזמן שהייה קצר. אם אתם מזמינים אותם אליכם, עיצוב בלונים ומעט קונפטי יהיה נחמד. 

חגיגה לרגל אירוסין

הרבה זוגות שהתארסו לאחרונה רוצים לקדם את מפגש המשפחות או לפחות לחגוג עם מי שאפשר. הפעם מומלץ שהחגיגה תכלול שולחן מרכזי שבו כולם יכולים לשבת ולהכיר, אבל האווירה בהחלט יכולה להיות מסיבתית: מוזיקה טובה, נשנושים קלים וטעימים, קישוטים ואם יש לכם משפחות בראש קליל וספונטני, גם משחק גיבוש מסוים יוכל לעבוד.

בר מצווה/ בת מצווה

הגענו לסוג החגיגה המאתגר מכולם. אלפי ילדים מאוכזבים נאלצו לבטל את החגיגה שמבחינתם היא החשובה בחייהם ולכם חשוב לתת להם בכל זאת הרגשה טובה. זה הזמן לעודד אותם עם מסיבונת בית קטנה שאליה מוזמנים החברים הכי טובים. וודאו שאתם לא נושקים לכמות המשתתפים המקסימלית, משום שגם ההורים שמביאים ומחזירים את ילדם עשויים בשלב זה להיספר ככמות חריגה יותר. ברשת תוכלו למצוא אלפי עיצובים בסגנון ובאלמנטים שהחוגגים הצעירים רוצים ואוהבים ומאחר וגם הם זקוקים לקצת תעסוקה, הם בטח ישמחו לקחת חלק בעיצוב הבית. 

יום הולדת לבני הזוג

מה מקסים יותר מלהתעורר אל תוך קשת בלונים צבעונית ושמחה שמתחתיה ממתינה מעטפה ומתנה? אתם לא חייבים איש לצידכם ואפשר לחגוג לגמרי לבד. עם עיצוב קליל ומשמח, מתנה מפתיעה וברכה מרגשת, אין לנו ספק שתעשו לאהובים שלהם את היום למופלא. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים