איך להשתמש בשמפו סילבר?

שמפו סילבר הוא אחד השמפואים שקיבלו את השם "שמפו הקסם" וזאת בזכות היכולת של השמפו לטפל בפעיות פיגמנטציה בשיער בצורה הטובה ביותר, זאת בזכות נוחות השימוש במוצר, המחיר המשתלם שלו והטיפול הקבוע שמתבצע בפעולה פשוטה של חפיפה.

אבל רק בזכות שימוש נכון ומדויק תצליחו להביא למקסימום את התוצאות ששמפו סילבר יכול להעניק לכם, לכן החלטנו להביא לכם מדריך יעיל במיוחד שיעזור להשתמש נכון במוצר הקסם.

בחירת השמפו 

הדבר הראשון שצריך להנחות אתכם בשימוש בשמפו סילבר הוא קודם כל בחירת השמפו, הדגש החשוב ביותר שצריך להנחות בבחירת שמפו סילבר הוא קודם כל מהי רמת השרידות של השמפו, צריך למצוא שמפו עם צבע כהה ואטום, כלומר שהצבע של השמפו יהיה כמה שיותר אטום ולא שקוף.
ברגע שאתם בחנות אתם יכולים ללחוץ מעט על השמפו ולהוציא כמות קטנה על האצבע, שימו לב אם השמפו הצבע שלו שקוף, במידה והצבע שקוף ברוב המקרים האיכות של השמפו והעמידות שלו נמוכה מאוד, קשה מאוד לייצר שמפו שגם יספק את הגוון הנכון לשינוי צבע השיער וגם יהיה ברמת שקיפות.

צבע השיער 

ישנם מספר סוגי שמפו שמותאמים לצבע השיער, קיימים מקרים קיצוניים בהם שימוש בשמפו סילבר לא תמיד לא יביא אתכם לתוצאות הרצויות ואתם תאצלו למצוא את עצמכם צובעים שוב את השיער, לכן בחינת הצבע של השיער היא בעדיפות עליונה.
התאמת השמפו לגוון השיער יחד עם בחירת השמפו הנכון הם השלבים החשובים והמשמעותיים ביותר לביצוע המשימה.
ככל שהשיער בהיר, אתם צריכים למצוא שמפו שמתאים לצבע השיער שלכם.

שיער כהה

אם יש לכם שיער ההמלצה היא להימנע בכלל משימוש בשמפו סגול, השמפו הסגול הוא אידאלי בעיקר לשיער בצבע פליז או צבע אפור, במקרים של שיער כהה יש להשתמש בשמפו אחר שמתאים לטיפול בצבע השיער הנכון.

מורחים את השמפו 

שלב החפיפה הוא פשוט מאוד, בדיוק כמו חפיפה רגילה רק עם עוד כמה דגשים חשובים שצריכים לקחת אותם בחשבון.
ראשית בשלב זה יש להרטיב היטב את השיער, חשוב מאוד שכל השיער יהיה רטוב בצורה מלאה עד כמה שאפשר ולא להשאיר נקודות של שיער יבש, בנוסף הטמפרטורה של המים משפיעה על השמפו, מים חמים הם חלק בלתי נפרד מהפעולה אותה מבצע השמפו והוא זקוק להם בכדי לצבוע את השיער בזמן קצר של מספר דקות של חפיפה, בשונה מצבע לשיער שנשאר עלה שיער במשך 30 דקות ויכול לצבוע היטב את השיער.
יש לקחת כמות בהתאם לאורך השיער, באופן ישיר ככל שהשיער ארוך יותר ככה יש להשתמש בכמות יותר גדולה של שמפו.
יש למרוח את השמפו בצורה שווה בכל השיער החל מהקרקפת ועד לכיסוי מלא של כל האורך, בשום אופן אסור לוותר על חפיפה של חלקים מסומים בשיער, גם אם התיקונים שאתם צריכים לצבע הם באותם חלקים, חשוב להקפיד על חפיפה מלאה.
תנו לשמפו להיות על השיער לכל הפחות 2-3 דקות ורק לאחר מכן שטפו היטב עם מים חמים וקבלו את התוצאות הטובות ביותר.

המאמר באדיבות דיל קוסמטיקס – אתר הקוסמטיקה הגדול והמוביל בישראל.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים