אירועים בחורף – האירועים שיחממו לכם את הלב

ענף שלם בתעשיית האירועים שינה את פניו בתקופת הקורונה – מה שהביא רבים לדחות את האירועים המתוכננים לתקופת החורף.

בין אם מדובר באירוע חתונה, מסיבה , כנס, ועידה או הרמת כוסית – אנחנו הישראלים אוהבים אירועים. אם עד לפני שנים אחדות, רובם המכריע של הישראלים העדיפו באופן מובהק אירועי קיץ על כאלו המתרחשים בעונה הקרה, הרי שכיום יותר ויותר חוגגים גילו את קסם החורף הישראלי.

בסופו של דבר לא מדובר במזג אוויר קשוח מידי, החורף הישראלי יש שיטענו כי הוא מזג אויר מושלם: קריר במידה הנכונה, לא רטוב מידי וככזה הוא מאפשר יצירתיות גם בענף האירועים . כך שעם מעט הכוונה וטיפים ניתן להפיק אירוע חורפי שיהווה הצלחה כבירה.

המחירים בחורף קופאים

אחד מהיתרונות הבולטים באירועי החורף הם המחירים. זה לא סוד שגני אירועים מוזילים משמעותית בעשרות אחוזים את המחירים בגלל העונה והם לא היחידים, בגלל הירידה בכמות האירועים בחורף גם ספקי האירועים השונים יתמחרו את עצמם נמוך יותר. חברות להשכרת ציוד גדולות הרגילות להוציא כמות גדולה של אירועים בחודשי הקיץ נאלצות להוריד משמעותית את מחירי הציוד רק כדי שהציוד לא יישאר במחסן כך שלמעשה הלקוח הוא המרוויח העיקרי.

השכרת ציוד מחמם

בתקופת החורף הדרישה העיקרית להשכרת ציוד היא פטריות חימום.
את הפטריות הללו ניתן לרכוש וניתן להשכיר – לפי מה שמתאים לכם. אם אתם בעלי אירוע, תשתלם לכם עסקת קניית הפטריות המחממות. אם האירוע הוא חד פעמי בסגנון POP UP – סביר שתרצו להשכיר את הפטריות הפועלות על גז, או תנורי אינפרא אדום, אוהלים לאירועים ולאחר מכן הציוד הנלווה כגון כיסאות ושולחנות ציוד הגברה וכד’.

הדעה הרווחת, אך השגויה בהחלט היא שהשכרת ציוד לאירוע בחורף יכול להגיע לעלויות של אלפי שקלים כשלמעשה ההוצאות יכולות להגיע למאות שקלים בודדים.

מיקום נוח – אירוע חורף גם בבית?

בין אם יש לכם חצר או דירת גג – גם שם תוכלו לערוך בקלות אירוע ואפילו ביום חורפי במיוחד . משכירים ציוד של פטריות חימום ומפזרים ברחבת האירוע. האורחים שלכם יתפסו את הפינה המחממת שלהם והאירוע יכול להפוך לחוויה מחממת לבבות .

בבית תוכלו למקם גם פינות ישיבה מחממות כמו פופים ולצייד את האורחים במחממי אוזניים, כירבוליות ועוד.

אם החלטתם על אירוע במקום פתוח כמו גן, חצר, חוף ים – פטריות החימום יגרמו לכל שטח פתוח וקפוא בחורף- להפוך ברגע להיכל מחומם ונעים.

קייטרינג טעים וחמים

גם הקייטרינג באירוע מתאים את עצמו לעונה הקרה. כשהטמפרטורות יורדות, הגוף מבקש מאכלים חמים יותר. אך כשיש לנו באירוע פטריות מחממות בכל פינה אין זה אומר כי צריך לוותר על פירות טריים, שייקים מרעננים ושאר מאכלים קרירים.

כמובן שבבסיס התפריט יעמדו מבחר של מרקים בעלי ניחוחות נפלאים, שיעניקו תחושת חמימות נעימה. בל נשכח אלכוהול משובח שידאג לחמם גוף ונפש, וזה עוד לפני שנגענו בהוספת שוקו מתוק וחם לתפריט האירוע.

מוסיקה מחממת לבבות

למוסיקה תפקיד חשוב במיוחד להצלחת האירוע. מהניסיון שלנו, חשיבותה של מוסיקה רבה ואם היא מקפיצה ואנרגטית היא תגרום לאורחים שלכם לנטוש את התנורים ופטריות החימום לטובת רחבת הריקודים המקפצת והתוססת- לכן, דאגו לתכנן את הפלייליסט שלכם בקפידה.

טיפ אחרון : ליהנות!

קל מאד לשכוח, בין כל הסידורים, שארגון אירוע יכול וצריך גם הוא להיות מהנה. ולכן, בין כל התכנונים, הצעות המחיר והארגונים – לא לשכוח ליהנות מהדרך ובמהלך האירוע עצמו.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים