שירותי מחשוב לארגונים – כל מה שצריך לניהול רשת מחשוב

עסקים מסתמכים כיום על מחשוב לצורך פעילותם השוטפת, במידה נרחבת ביותר. במסגרת נושא זה, מרכזי ובולט לאורך השנים השימוש ברשתות מסוגים שונים – פנימיות, חיצוניות, חוטיות ואלחוטיות ושילובים שונים של הסוגים. שירותי מחשוב לעסקים, מציעים בין השאר סיוע בכך: 

ניטור

Network Operations Center מהווה מרכז ניטור וניהול לרשתות, אשר מסוגל לזהות שיבושים שונים בזמן אמת (טכניים ואבטחתיים כאחד) ולהגיב במהירות. התגובות הן על פי best practices מקובלים בתעשייה וכן ניסיונם של המומחים איתם אתם עובדים. הן מאפשרות למנוע מראש שיבושים שונים, לצמצם נזקים של שיבושים שהחלו, לטפל בדברים במהירות המרבית ולהפיק לקחים מכל אירוע, לשם שיפור מתמשך. שירותי NOC של חברת GNS יספקו לכם ראש שקט, בידיעה שהפעילות העסקית באמצעות הרשתות מתפקדת היטב. במקרה חירום, התגובות תהיינה מהירות ומקצועיות ואתם תקבלו מידע מפורט ועדכני על המתרחש. 

ביצועים

ביצועי הרשת, הם בין ההיבטים החשובים ביותר מבחינה עסקית. פעילויות שונות שדורשות מינימום מסוים של ביצועי תקשורת, חייבות ליהנות מהמשכיות עסקית ורמת ביצועים מספקת. ניתן להבטיח דברים אלה בעזרת מגוון שיטות ועזרים. לצד NOC שמנטר את המצב ומגיב, אפשר להשתמש בשירותי רשת משלימים דוגמת שרות איזון עומסים. כמו כן, שירותי ניהול רשתות יכולים לסייע למנוע תופעות ספציפיות ומיוחדות, שעשויות לשבש את זמינות הרשת. לדוגמה, מעבר מהיר לרשת חלופית, במידה ורשת אחת קורסת (מסיבות שלא תלויות בכם או בספק השירות). 

אבטחה

אבטחה מהווה היבט נוסף, שעשוי להשפיע מאוד על ניהול הרשת. זאת, משתי סיבות לפחות. האחת, היא שבאופן שוטף, רשתות עסקיות עשויות לעמוד בפני לא מעט ניסיונות פריצה שונים. במקביל למשתמשי הרשת הלגיטימיים, ישנם כל מיני "גישושים" זדוניים וניסיונות פריצה שוליים. במקרים נדירים יותר, יש ניסיונות תקיפה מתוחכמים מספיק בכדי לגרום נזק. הנזק עשוי להיות לפעמים מיידי וזמני, כמו בהתקפת מניעת שרות (DoS). הוא עשוי להיות גם מתמשך ונסתר, דוגמת התקפות APT (Advanced Persistent Threat), שבהן התוקפים משפרים עמדות בהדרגה, אולי גונבים מידע רגיש בסתר ולאורך זמן וכדומה. המשותף לכל אלה, הוא הצורך להגן על הרשת, שהיא ערוץ הכניסה הראשי של התוקפים.

שירותי מומחים 

עוד שרות חשוב ביותר, הוא תמיכה טכנית ובכלל הידע של מומחים בנושא רישות. ידע זה יכול לעמוד לרשות עסקים מכל גודל, כולל עסקים קטנים שלא מעוניינים להעסיק מומחים כאלה באופן קבוע. נקודה חשובה זו, גם מסייעת לעסקים קטנים להתחרות בעסקים גדולים יותר. 

לסיכום

ניתן לשכור שירותי ניהול רשתות, שיכסו את כל הדרוש לכם באופן שוטף מבחינה זו ובצורה אמינה. בתמונה הגדולה, שירותי הענן לניהול רשתות מאפשרים תפקוד ברמה הגבוהה ביותר, מפנים משאבים לדברים החשובים ובכך מקלים על תחרות עסקית.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים