צילום תכשיטים

שנת 2020 שינתה את מגמות הצריכה בעולם. לאחר עשור שלכם של מהפכה דיגיטלית שבה לקוחות  רבים בונים אמון בצריכה מקוונת, ואספקה ישירה לבית של מוצרים ישירות מהיצרן או המשווק, נוצרה תשתית רחבה לשיווק און־ליין. הדבר השפיע על תעשיות רבות לטובה, החל מיצרני מחשבים וטלפונים סלולריים שמוכרים ישירות לצרכן, מותגי אופנה מובילים שעברו לרשת לקניונים דיגיטליים וכמובן, תחום התכשיטנות שהחל להציג חלונות ראווה מקוונים הן של תכשיטים פשוטים והן של תכשיטים יקרים. 

מה מייחד את עולם התכשיטנות המקוונת?

הבדל מהותי אחד ניתן לראות בקלות בין המוצרים הטכנולוגיים למותגי האופנה והתכשיטים. כאשר הצרכן אינו יכול להתבונן במוצר בחנות הפיזית הוא יזמין בקלות מחשב נייד על פי המפרט שלו, אך יתקשה להזמין תכשיט נאה ללא תמונות איכותיות ברזולוציה גבוה. לתמונות אלה יש משמעות רבה משום שהן "שוברות" את המחיצה הסמויה בין הלקוח למוצר על המסך. 

ככל שישנן תמונות מזוויות רבות יותר, כך הצרכן ירגיש בטוח יותר לקנות את המוצר. אנו רואים היום חברות קטנות וגדולות שמעלות חנות מקוונת של תכשיטים ואקססוריז ומפרסמות 7-6 תמונות לפחות לכל מוצר. לאחר מכן, תכשיטי יהלומים ואבנים יקרות זוכים לעוד ליטוש אחרון בפוטושופ, שבו נוסף ברק לאבנים וכל יהלום מנצנץ בזוהר ומושך את הצרכן הפוטנציאלי.

מדוע כדאי להשתמש בשירותיו של צלם מקצועי לחנות המקוונת?

העידן הזה פתח בפני צלמים רבים את האפשרויות להשתמש בכישרונם ובציוד שרכשו לעזרה לבעלי החנויות המקוונות בהמחשה אותנטית של המוצרים השונים. בניגוד לרוב העסקים המצלמים את התמונות במצלמת הטלפון או במצלמה דיגיטלית זולה, צילום תכשיטים מקצועי מתבצע עם חשיבה על כל הפרטים הקטנים. הצלם משתמש במצלמות ברזולוציה גבוהה עם עדשות רגישות במיוחד, שמסוגלות לקלוט כל פרט קטן ביהלום או במבנה התכשיט. 

לצד כל זאת, צלמים המתמחים ביצירה של קטלוגים מקוונים יודעים להתאים גם את הרקע של התמונה. הם מצלמים את התכשיט על בד משי מרהיב, עם רקע שחור, בז', או לבן ומסוגלים גם לשנות את הרקע בפוטושופ כדי להתאימו בדיוק לגווני התכשיט המצולם. הם מצלמים עשרות תמונות ומתוכן בוחרים את התמונות הטובות ביותר שיעלו לאתר. 

לסיכום, צילום מוצרים לצורך מכירה מקוונת הופך את המוצר לקרוב יותר ללקוח, ומאפשר לו כמעט לחוש כל פינה של תליון, טבעת או עגיל. תכשיטי יהלומים זוהרים, מושכים את קהל הצרכנים ומאפשרים לכם להקים עסק מצליח מכל מקום על גבי הגלובוס, ולמכור הן לצרכן הישראלי והן לצרכנים מעבר לים. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים