קניית דירה חדשה ללא הון עצמי, כיצד זה אפשרי?

חושבים לרכוש דירה אבל אין לכם הון עצמי ראשוני לקבל משכנתא? אל דאגה ניתן לקנות נכס גם ללא חסכונות גדולים, והמומחים שלנו פה לתת לכם את כל התשובות על איך עושים זה נכון.

רכישת דירה הוא הסימן המרכזי לביטחון עבור רוב האנשים, בין אם הדירה למגורים או להשקעה היום זה אפשרי לקבל משכנתא ללא הון עצמי או עם הון עצמי נמוך, בלי עזרה מההורים, ערבים שיחתמו עליכם או שיעבוד לגורמים שונים.

אנו מאמינים שלכל משפחה ומשקיעים מגיע לרכוש דירה גם באם אין להם את ההון ההתחלתי הדרוש לקבלת משכנתא. החדשות הטובות הן שכיום קיימים מגוון דרכים לקבל מימון בנקאי ומציאת פתרונות מימון כדי שתוכלו לקחת משכנתא גם ללא הון עצמי ואפילו במקרה שסירבו לכם לקבל משכנתא בעבר. 

רכישת דירה זה לא רק משכנתא

בתהליך קניית נכס אנחנו מתבקשים להביא חלק, היום הוא עומד על 25% ממחיר הדירה הכולל. דרישה זו היא תנאי לקבלת משכנתא ב"הוראות בנק ישראל" תנאים אלו משתנים פעם בכמה שנים.

לדוגמה אם אתם מבקשים לרכוש דירה שעלותה 2,000,000 ₪ בנק המשכנתאות ידרוש הוכחה שיש ברשותכם כ 500,000 ₪ תשלום למוכרים על מנת לקבל משכנתא בסך 1,500,000 לצורך השלמת רכישת הדירה. אותו הון עצמי מהווה מגבלה מרכזית לרכישת דירות עבור זוגות ומשפחות צעירות, מגבלה זו מצריכה חשיבה ומציאת אלטרנטיבות חלופיות דרכן תוכלו לקבל את ההלוואה הנכספת. 

בעשור האחרונות מחירי הנדל"ן עלו, הפערים בחברה הועמקו ויצרו מצב בו זוגות צעירים ומשפחות אשר מעוניינים לרכוש דירה אינם מחזיקים הון עצמי שמאפשר להם קבלת משכנתא. אנו יודעים שזה מעורר תסכולים רבים ולכן חשבנו עבורכם ומצאנו פתרונות עבור כל הזוגות והמשפחות הצעירות שלא רוצים לשלם שכירות ל30 שנה. ובעצם לשלם את המשכנתא למישהו אחר במקום עבור עצמכם.  

גם ללא הון עצמי זה אפשרי

רכישת דירה ללא הון עצמי אינה בלתי אפשרית, היום זה אפשרי יותר מתמיד, בייחוד אם זאת הדירה הראשונה שלכם. עליכם לגייס כוח רצון, סבלנות והתמקדות במטרה.   

ישנם מגוון מומחים לייעוץ בתחום המשכנתא וכלכלנים בכירים שיחשפו אתכם למידע החשוב שהציבור לא מודע אליו. ניתן לקבל משכנתא גם ללא הון עצמי גדול. ישנן הלוואות מבנק ישראל וחברות מימון שונות שיאפשרו לכם את ההון ההתחלתי הנדרש לקבלת משכנתא, תמיד תוכלו להפריש סכומים גדולים יותר מדי חודש עבור תשלומי המשכנתא זאת כדי לגשר על המחסור בהון התחלתי. באם יש בבעלותכם דירה תוכלו למשכן אותה ולקבל הלוואה לרכישת דירה חדשה.

על מנת לאפשר לכם לרכוש את דירת החלומות ללא הון עצמי, אתם תדרשו לשתף פעולה ועל אף הקשיים שיעמדו בדרככם, חשוב לא להפסיק לנסות כי זה בהחלט אפשרי.  

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים