האם כדאי לשכור עורך דין לגביית חובות לעסק שלך?

עורך דין לגביית חובות לעסק שלך

בהתאם לצרכים שלך, ייתכן שתשרת אותך בצורה הטובה ביותר ההחלטה בדבר שכירת עורך דין לגביית חובות כדי לגבות חובות.

עורך דין לגביית חובות מסייע לך לנקוט בצעדים משפטיים הדרושים לגבות חובות לקוחות.

כדאי לשכור עורך דין לגביית חובות כדי לגבות חובות גדולים, לממש חובות מחברות גדולות או לקבל סיוע משפטי אחר.

כאשר שוכרים עורך דין לגביית חובות, קחו בחשבון גורמים כגון שכר הטרחה, התמחויות וייצוג בבית המשפט.

מאמר זה מיועד לבעלי עסקים קטנים השוקלים לשכור עורך דין לגביית חובות כדי לגבות חובות מלקוחות שאינם משלמים.

בעסקים, תמיד קיימת הדאגה של ביצוע עבודה נהדרת עבור לקוח שלעולם לא משלם. למרות שזה מתסכל, תרחיש זה לא משאיר אותך לחלוטין ללא מוצא – אתה תמיד יכול לנקוט בצעדים משפטיים כדי לנסות לגבות את הכסף שחייבים לך. במקרה זה, תזדקק עורך דין גבייה לצדך. לפני שתמשיך בדרך זו, חשוב להבין יותר על סוג זה של עו"ד, מה עליך לדעת בעת שכירת עו"ד וכיצד הם שונים מסוכנויות גבייה.

מהו עורך דין לגביית חובות?

עורך דין לגביית חובות הוא עורך דין שיכול לעבוד איתך לפיתוח אסטרטגיות משפטיות לגבות חובות מלקוחות שאינם משלמים. עבודתם כרוכה לרוב בהשלמה והגשת ניירת עבורך, ואם התיק שלך מגיע למשפט, הם בדרך כלל מייצגים אותך בבית המשפט.

מהצד השני, כמה עורכי דין לגביית חובות נוטים יותר לייצג חייבים מאשר נושים. במקרים אלה, עורכי הדין פועלים להגן על מי שנתבע.

מתי תצטרכו להזמין עורך דין לגביית חובות?

ייתכן שתצטרך לשכור עורך דין לגביית חובות במצבים הבאים:

אתה מצפה שהתיק שלך יגיע לבית המשפט

אם אתה רודף אחרי החוב שלך כל כך הרבה זמן שאתה מצפה לדרוש פסק דין משפטי לפני שתקבל את כספך בחזרה, עליך לשכור עורך דין לגביית חובות. למרות שבאופן תיאורטי אתה יכול לייצג את עצמך בבית המשפט, איש מקצוע בעל מומחיות בחוקים הרלוונטיים נוטה הרבה יותר לקבל פסק דין לטובתך.

אתה צריך לשלוח מכתבי דרישה

נניח שאתה מצפה שהמקרה שלך יגיע לבית המשפט אבל תעדיף מאוד לא לתבוע בפועל. זה המקום שבו נכנסים מכתבי דרישה. עם המסמכים המשפטיים האלה, תשתף את הצד שלך בסיפור ותציין ללקוח שהם לא יעמדו בפני תביעה משפטית אם ישלמו סכום מסוים. לפעמים, כאשר לקוחות שאינם משלמים מקבלים את המסמכים הללו, הרעיון של תביעה משפטית מחייב אותם לשלם לפני שאתה תובע אלא אם כן הם נמצאים במצב של חדלות פירעון. עורך דין לגביית חובות יכול לעזור לך לכתוב מכתבי דרישה יעילים ונכונים מבחינה משפטית. ככלל, כל עוד חוב גדול מספיק כדי שהעלות של הייצוג המשפטי נראית שווה את זה כדי ללכת לבית המשפט, שכירת עורך דין היא מהלך טוב.

הלקוח שלך הוא חברה גדולה

לעסקים גדולים יותר יש בדרך כלל יותר משאבים להילחם בניסיונות לאלץ אותם לשלם את חובותיהם. עורכי דין לגביית חובות בקיאים לעתים קרובות היטב כיצד חברות גדולות עשויות להשתמש במשאבים אלה, כך שהם יכולים להיות מועילים כשאתם מחפשים חובות תאגידים.

אתה צריך כל סוג אחר של ייעוץ משפטי או סיוע בגביית חובות

דיונים כיצד לגבות חובות מערבים לעתים קרובות סוכנויות גבייה. עם זאת, סוכנויות אלו אינן יכולות לתת ייעוץ משפטי או להגיש תביעות; רק עורך דין יכול, ועורך דין לגביית חובות יכיר את כל החוקים הרלוונטיים וייעץ לך כראוי.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים