10 סיבות למה אתם (ממש אבל) צריכים קידום אתרים

כמו שמותגים ועסקים רבים יודעים (או חושבים שהם יודעים), הם צריכים קידום אתרים כדי לשפר את יכולת הגעת הגולשים לאתר שלהם, ואת הנראות שלו. אבל מהו הערך האמיתי הנוסף שזה מציע? למה קידום אתרים כל כך חשוב?

הנה עשר סיבות שמבהירות קצת את התחום, ללא קשר לתעשייה שאתם מתמחים בה או גודל העסק שלכם, שחשוב שתכירו אם אתם רוצים לקחת את המותג שלכם לשלב הבא.

חיפוש אורגני הוא ברוב המקרים המקור העיקרי של התנועה באתר

חיפוש אורגני הוא חלק עצום מהביצועים העסקיים של רוב העסקים, והוא נחשב גם למרכיב קריטי של משפך המכירות. בסופו של דבר, זה מה שגורם למבקרים באתר להיות יותר מעורבים במה שיש לכם להציע.

כמו שמשווקים יודעים, גוגל מחזיקה חלק משמעותי משוק החיפושים, בהשוואה למתחרים כגון יאהו, בינג, ועוד מנועי חיפוש רבים אחרים. זה לא אומר שכל מנועי החיפוש האחרים לא תורמים לחשיפת המותג, הם תורמים יפה, אבל גוגל מחזיקה בכ-75% משוק החיפושים הכלליים, והיא נחשבת למנהיגה הברורה. לכן חשוב להקפיד על ההנחיות שלה.

אם אתם לא בגוגל אתם (כמעט) לא קיימים

גוגל, שנחשבת לאתר הפופולרי ביותר בעולם, נחשבת גם לספקית הדואר האלקטרוני הפופולרי ביותר בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים, שלא לדבר על יוטיוב, שנחשב למנוע החיפוש השני בגודלו.

אנחנו יודעים שלרוב העולם יש גישה לאינטרנט, ורוב הגולשים נכנסים לגוגל כמה פעמים ביום כדי לקבל מידע. לכן, כשאתם נמצאים במקומות גלויים וגבוהים בגוגל, המותג או העסק שלכם מקבל יתרונות ברורים, וכשיש לכם קידום אתרים מקצועי, הגוגל מבין שהאתר שלכם איכותי ואמין, ולכן מקדם אותו.

קידום אתרים בונה אמון ואמינות

המטרה של כל מקדם אתרים מיומן היא לבנות בסיס חזק לאתר, עם חווית משתמש יעילה, והשגת מיקומים גבוהים בגוגל מתאפשרת בזכות האמון והאמינות של המותג או העסק שלכם, כמו גם המאפיינים הדיגיטליים של האתר שלכם.

כדי לבסס סמכות ואמינות בסטנדרטים של גוגל, אתם צריכים:

  • קישורים נכנסים מאתרים חזקים.
  • קישורים יוצאים מהאתר שלכם לאתרים חזקים אחרים.
  • חווית גלישה חיובית באמצעות תוכן מקורי ואיכותי.
  • קיצור זמני טעינה.
  • אופטימיזציה של אלמנטים ותוכן בדף.

ואתם יודעים שזה לא קורה ברגע, נכון?

אז השגת מוניטין של סמכות ואמינות תקדם אתכם יפה בגוגל, אבל הבעיה היא שאי אפשר לבנות אמון ואמינות בלילה אחד, בדיוק כמו בחיים האמיתיים. את זה משיגים או מרוויחים רק בעבודה עקבית לאורך זמן.

ביסוס מותג סמכותי דורש גם סבלנות, מאמץ ומחויבות, אבל אמינות מסתמכת גם על הצעת מוצרים או שירותים איכותיים, שמאפשרים ללקוחות לתת אמון במותג.

קידום אתרים טוב פירושו גם חווית משתמש טובה

כולם רוצים דירוגים אורגניים טובים יותר ונראות מקסימלית, אבל מעטים מבינים שחווית המשתמש האופטימלית היא חלק גדול מההגעה למטרה זו. גוגל למדה איך לפרש חווית משתמש חיובית או שלילית, וזהו אחד ההיבטים העיקריים של הצלחת אתרים.

לקוחות יודעים מה הם רוצים, ואם הם לא יכולים למצוא את זה, נוצרת בעיה (רמז: לא לגולשים. לכם. הגולשים פשוט יעברו לאתר המתחרה), וכשיש לכם בעיות של גולשים שנוטשים את האתר או בכלל לא מוצאים אותו, הביצועים שלכם יסבלו.

כך שכשאתם מציעים למשתמשים את המידע שהם מחפשים, במהירות ובקלות, אתם מציעים חווית משתמש מעולה. קידום אתרים איכותי משלב חווית משתמש חיובית, וממנף אותה כך שתעבוד לטובת המותג או העסק שלכם.

קידום אתרים מגביר מעורבות, תנועה והמרות

עם העלייה הגוברת והולכת של תנועת גולשים באינטרנט, חיפושים בגוגל הפכו לחלק בסיסי בהצלחת עסקים קטנים ובינוניים. מטרת קידום אתרים היא לייעל את המאפיינים הדיגיטליים שלכם בסביבה מסוימת, כך שאנשים יוכלו למצוא אתכם במהירות ובקלות, מה שיקרב אתכם צעד אחד קדימה לסגירת עסקאות.

מקדם אתרים מקצועי משיג את המטרה הזאת באמצעות אופטימיזציה של אתר האינטרנט, המותג שלכם, והתוכן שיש באתר, כולל שימוש בקישורים נכנסים ויוצאים שרלוונטיים למגזר העסקי שבו אתם פועלים.

כדי לקדם מעורבות של גולשים, מומחה קידום אתרים מייעל את פנל גרף הידע של המותג, ורישום העסק בגוגל ופרופילי המדיה החברתית של העסק, בתור התחלה.

חוץ מזה, צריך להציב דגש חזק על ביקורות משתמשים בגוגל, כמו גם באתרי ביקורות אחרים באינטרנט, שמדווחים על חווית הגלישה שלהם באתר.

קידום אתרים משפיע על מחזור הקנייה

לקוחות מבצעים את המחקרים שלהם, וזה אחד היתרונות הגדולים ביותר של האינטרנט, מנקודת המבט של הקונים.

הבנה ושימוש בשיטות SEO להעברת המסרים שלכם על עסקאות טובות, מוצרים פורצי דרך או השירותים שאתם מציעים, והחשיבות או המהימנות שלהם לקהל היעד הרלוונטי, הם שעושים את ההבדל בין גולשים שנכנסים לאתר ויוצאים ממנו, לבין גולשים שנכנסים לאתר שלכם ויוצרים איתכם קשר כדי לקנות מכם.

מותגים חייבים להיות גלויים במקומות שאנשים צריכים אותם, כדי שיתבצע חיבור ראוי, וקידום אתרים משפר את הנראות שלכם ומאפשר ללקוחות פוטנציאליים למצוא אצלכם את התשובות.

זוהי אסטרטגיה ארוכת טווח

קידום אתרים יכול להשפיע באופן משמעותי בתוך חצי שנה מתחילת פעולות הקידום, ורוב הפעולות שמקדם האתרים שלכם יבצע בשלבים הראשונים, ישיגו תוצאות של השפעה שנמשכת יותר מכמה שנים.

ככל שהשוק מתפתח, כך עדיף להבין מקרוב את המגמות והשינויים בתחום קידום אתרים, וליישם את ההמלצות העדכניות והחדשות כל הזמן, על מנת להשיג חווית משתמש מעולה. וככל שתשקיעו יותר זמן, מאמץ ותקציב בפעולות הקידום, כך תציבו את עצמכם כמתחרים ראויים בשוק שאתם פועלים בו.

קידום אתרים מביא לכם הזדמנויות חדשות

קידום אתרים באיכות גבוהה תמיד יאפשר לכם למצוא אפשרויות מינוף והזדמנויות חדשות לקידום המותג שלכם, לא רק ברמת הנוכחות שלכם בגוגל, אלא גם ברמה של מוניטין מדהים של מומחים מובילי דעה בתחומכם.

כלומר, מקדם אתרים מיומן יסביר לכם שכדי לבנות מותג מעולה, אתם צריכים לקדם את האתר שלכם, כי זאת באמת השיטה היחידה לשווק מותג או עסק עם תשוקה והבנה שזה מה שאתם באמת: מומחים בתחומכם. כי ככל שהמותג שלכם יובן יותר טוב, כך יהיו לכם יותר הזדמנויות שיעזרו לו לשגשג.

אם אתם לא בעמוד הראשון בגוגל אחרי יותר מחצי שנה, כדאי שתבדקו מה עשיתם לא בסדר

כי זה לא סוד שבעולם ה-SEO, אם אתם לא בעמוד הראשון בגוגל, כנראה שלא הבנתם עד הסוף את חוקי המשחק של החיפוש האורגני.

מה זה אומר? שני דברים חשובים:

  • אם אתם לא בעמוד הראשון, כדאי שתהיו שם.
  • עדיין יש יותר מדי מקרים שבהם גולש מקליד שאלת חיפוש ואינו מוצא בדיוק את מה שהוא מחפש.

ועכשיו למסקנות

קידום אתרים חזק ואיכותי לאתר שלכם, כולל הקפדה על המאפיינים הדיגיטליים, תמיד יניב תוצאות יעילות למאמצי השיווק שלכם.

אנחנו חיים ב"עידן חדש" של טכניקה שיווקית, אבל נוכחות באינטרנט היא קריטית, במיוחד כשהנתונים הזמינים והתחרות עם המתחרים ממשיכים לגדול ולצמוח כל יום.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים