עובדים מהבית בסטייל – טיפים לעיצוב המשרד הביתי

עבודה מהבית זאת חוויה מדהימה, כי אין כמו לקום בבוקר, להכין קפה טוב ולשבת לעבוד במשרד הביתי במקום לצאת לעבודה בבניין משרדים דרך רחובות סואנים.

כדי להצליח לעבוד במשרד הביתי צריך לייצר אווירת עבודה אמביציוזית ונעימה, באופן כזה שלא תתפתו לשקוע בכורסה בסלון. ריכזנו עבורכם כמה טיפים מעולים לעיצוב המשרד הביתי.

עבודה מהבית באמת יכולה להיות חלומית ועם זאת טריקית במקצת, יש המון פיתויים. הטלוויזיה מזמינה אתכם להתפנק מולה עם שמיכה, ובמטבח יש מלא דברים טעימים, מה עושים? הפתרון הוא ליצור לכם סביבת עבודה נעימה ומזמינה ובעיצוב כזה שידרבן אתכם לעבוד.

כשמתכננים את המשרד הביתי רצוי לבחון את גודל חללי העבודה לתכנן אותם בקפידה כדי לנצל את השטח בצורה המיטבית מבחינה מרחבית ועיצובית, כשאנחנו יוצאים מנקודת הנחה שסביר שהם לא יהיו גדולים כמו בבנייני משרדים. 

עיצוב מדויק יביא לתוצאה נוחה ופרקטית שתהווה חלל עבודה מושלם ומזמין שלא תרצו להפסיק לעבוד. 

טיפים מנצחים לעיצוב המשרד הביתי המושלם

  • סדר וארגון –, עבודה אפקטיבית ונעימה מתחילה בסביבת עבודה מסודרת. ארגנו את המשרד באופן כזה שלכל דבר יש מקום ייעודי. סדרו אזור מצומצם בו תאחסנו את כל הקלסרים והניירת במידה ויש לכם כאלו. אם אתם יכולים להיפטר מהניירת באופן כללי ולהעביר אותן לאלטרנטיבות דיגיטליות זה יוריד את עומס הניירות ואת פתרונות האחסון.
  • צבעים וגוונים – בחירת הצבעים במשרד היא קריטית, אחרי הכול, לצבעים שסובבים אותנו יש השפעה גדולה על האנרגיה שלנו, צבעים מסוימים יעניקו לכם תחושת קלילות בעוד אחרים ירגיעו אתכם או שבכלל יקפיצו אתכם. גוונים בהירים כמו לבן ואפור יתנו לחלל שלכם תחושה רחבה.
  • אור – בחירת התאורה צריכה להיעשות באופן כזה שיהיה חזק, יאיר את החלל לפי הצורך וגם יהיה דקורטיבי ויפה לעין. תאורת LED יכולה להיות פתרון מעולה, הוספת אהיל מעניין תהיה בחירה מדליקה ביותר.
  • רצפה – כשמדובר במשרד ביתי כל פרט חשוב, רצפת המשרד יכולה ליצור תחושת עומס ובלגן בחדר, אנחנו ממליצים על רצפת פרקט שתעניק תחושת חמימות ורוגע.
  • רהיטים – ריהוט נותן חלק גדול באופי המשרד, אנחנו ממליצים על ריהוט מינימלי איכותי ומעוצב. ארונית משרדית, כיסא ושולחן עבודה משולבים עץ וברזל. במידה ואתם מקבלים לקוחות במשרד הוספת שתי כורסאות ושולחן קטן תהיה מעולה עבורכם. ריהוט מדויק יהפוך את המשרד שלכם לפרקטי ומהמם.
  • הטאץ' האישי – אחרי שעברתם את השלבים הקשים בעיצוב המשרד, מגיע החלק המהנה ביותר! וזה הוספת הפרטים הקטנים, השלמת העיצוב של החלל יכולה להיעשות בהוספה של וילונות, עציצים, תמונות ועוד.. אמנם מדובר בפריטים קטנים אבל יש לבחור אותם בקפידה, כשמדובר במשרד קטן כל פריט בולט לעין ויוצר השפעה גדולה.

עיצוב המשרד הביתי זה אתגר לא קטן, לכל חפץ יש השפעה וכשמדובר בחלל קטן חשוב לחשב את כל הצעדים כדי לא ליצור עומס ועם זאת שלא יחסר לכם דבר. חלק לא פחות חשוב זה שכל תהליך התכנון והעיצוב יהיה מהנה וחוויתי עבורכם, בכל זאת שיפוץ ועיצוב המשרד זה לא דבר שבשגרה וקרוב לוודאי שהפעם הבאה תהיה בעוד מספר שנים. שיהיה בהצלחה!

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים