שיווק לעסקים קטנים – מדריך וטיפים

אם תשאלו כל בעל עסק מהי המשימה הקשה ביותר עבורו התשובה ברוב המקרים תהיה להשיג לקוחות חדשים. גם עסקים מומלצים יכולים בסופו של יום למצוא את עצמם במצב שבו הם מתקשים להשיג לקוחות חדשים. מהסיבה הזאת לא מעט בעלי עסקים מוצאים את עצמם בנקודת מפנה – מה הם יכולים לעשות בשביל להשיג לקוחות חדשים?

התשובה היא כמובן לשווק את העסק, ולגרום לכך שתוכלו להשיג יתרון על פני כל העסקים האחרים המתחרים מולכם על ליבו של הלקוח. המשימה הופכת להיות חשובה יותר כאשר אנו מדברים על עסקים קטנים, שהם יכולים לקום וליפול על אסטרטגיית שיווק כזאת או אחרת.

תשתמשו ברשתות החברתיות בתבונה

אחד מהטיפים הטובים ביותר שנוכל לספק לבעלי עסקים קטנים זה כמובן להשתמש בתבונה ברשתות החברתיות. כיום ברשתות החברתיות ניתן למצוא מיליוני אנשים, והפילוח שלהם לקבוצות הוא יעיל ופשוט. לכן כל בעל עסק קטן חייב להחזיק דף פייסבוק או דף אינסטגרם עסקי על מנת שיהיה ניתן להגיע ללקוחות חדשים.

בנוסף חשוב מאוד שהדף יתוחזק בצורה קבועה ושוטפת, כך שכל האנשים שנמצאים בעמוד הפייסבוק יוכלו להרגיש כי הם לוקחים חלק בתהליך. רק כך תוכלו להגיע לקהל לקוחות חדש, כזה שעדיין לא הגיע אליכם או יותר חמור בכלל לא היה מודע לקיום שלכם. ברשתות החברתיות ניתן למצוא גם לא מעט עסקים מומלצים, כאלה שאנשים יכולים לספר עליהם דברים חיוביים.

תשתמשו באינדקסים ובאתרים חיצוניים

עוד דרך יעילה שבה תוכלו לבצע שיווק יעיל לעסק שלכם זה על ידי פרסומו באינדקסים שונים ברחבי הרשת. כיום באינטרנט ניתן למצוא אין ספור אינדקסים שהמטרה הבלעדית שלהם זה רק לסייע לעסקים קטנים לקבל את החשיפה הנדרשת.

לדוגמא אם יש לכם עסק של תיווך, הלקוח העתידי שלכם יכול להגיע לעסק שלכם על ידי עמוד שבו מוצגים מתווכים שקיבלו הרבה המלצות חיוביות. כך הוא ידע שהעסק שלכם הוא הנכון עבורו מכל הבחינות, ואתם תוכלו להשיג לקוחות חדשים דבר שעד לא מזמן היה נראה עבורכם כמו משימה כמעט בלתי אפשרית.

קידום עסקים בדיגיטל

ההמלצה האחרונה שנוכל להביא לכם קשורה לאתר האינטרנט או לדף הנחיתה של העסק שלכם. קודם כל אם אין לכם אחד כזה, זה בהחלט הזמן להקים אותו כי אתם מפספסים לא מעט לקוחות שהיו יכולים להגדיל את המחזור של העסק שלכם.

אם יש לכם אתר אינטרנט או דף נחיתה תוכלו לקדם אותו באמצעות קידום אורגני או קידום ממומן. כך לקוחות חדשים יוכלו להגיע לעסק שלכם דרך מנועי החיפוש השונים, דבר שיכול מבחינתכם לעשות את כל ההבדל. כיום בישראל מתבצעים עשרות מיליוני חיפושים מידיי יום, וחשוב מאוד שהעסק שלכם יהיה שם על מנת שתוכלו לקלוט לקוחות חדשים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים