שעון רולקס: למה אתם רוצים שעון יקר על היד

במבט ראשון, שעון יד מראה לכם את השעה ותו לא. ואם זה כל מה שהוא עושה, למה להשקיע בשעון יקר ולא למצוא איזה שעון פשוט עד חמישים שקל באינטרנט? מסתבר שלשעוני יוקרה יש המון יתרונות ונדמה כי לא רק השעה היא שחשובה בשעון. מה עוד חשוב בשעון? המשיכו לקרוא ותגלו

יגרום לכם להתבלט

כולם מכירים את המצב בו מישהו מסוים נכנס לחדר ופתאום כולם מסתכלים עליו, ולא כולם יכולים להצליח בזה. כאשר יש מגוון של דרכים להתבלט, שעון רולקס יכול להיות דרך מעולה. שעון רולקס מעניק מראה שאי אפשר להתעלם ממנו ואפשר ממש להרגיש לאחר הענידה כי השעון מעניק תחושה נשגבת יותר. רולקס איכותי יכול להעלות אתכם ברמה החברתית, לתת לכם נושא לשיחה ויגרום לכם להיראות באור שונה מבדרך כלל.

יגרום לכך שתילקחו ברצינות

שעון יוקרה מיד מרמז על כך שאתם בתחום העסקים. אם נאמר את זה בפירוש- שעון יוקרה זה פריט מרשים. כשאנשים רואים אתכם עם רולקס, הם לרגע לא יחשבו שאתם כלומניקים. סביר שישר ינסו לחשוב איזו חברה אתם מנהלים או איזו אושיה אתם מייצגים. אם אתם בעסקי המכירות, היינו מציעים לכם בחום לבחור שעון יוקרתי, כזה שיעניק מעמד לדברים שאתם אומרים.

יגרום לכם למראה אמנותי יותר

אם חשבתם שכל השעונים נראים אותו דבר, טעות מרה בפיכם. עולם השענות הוא כה רבגוני ומלא בסוגים שונים של שעוני יוקרה. כמובן שאחד השעונים המוכרים ביותר הוא שעון רולקס ששמו הולך לפניו לפחות מאה שנה. רולקס יכול לעבור בירושה, וכמו יין, משתבח עם השנים. עם הטיפול הנכון וההשגחה הנכונה, השעון שלכם הוא פיסת האמנות שלכם עליה תוכלו לדבר ולחוות את דעתכם. כבר אמרנו לכם שתשמעו חכמים ומתורבתים?

הערך של השעון יכול לעלות

אם נמשיך את עניין הירושה שקיבלתם מסבא שלכם, שעון רולקס ישן יכול להעלות את הערך שלו עם השעון. כשבכל כמה שנים יוצאת מהדורה חדשה של שעונים, ניתן להבין כי המהדורות הישנות ביותר יהיו נדירות יותר.  אנשים רבים בעולם רודפים אחר פרטי האספנות האלו כך שאם אתם מחזיקים באחד כזה, דעו כי אתם מחזיקים במכרה זהב קטן. הדבר היחיד שאתם צריכים לחשוב עליו הוא מה יותר חשוב לכם, הכסף או הזיכרון.

כן כן, הם גם אומרים את השעה

בזמן ששעון רולקס יכול לתת לכם מעמד גבוה יותר, יגרום לכם להיראות חכמים יותר ויעזרו לכם בחיי היומיום שבעבודה שלכם, השעון הזה גם אומר את השעה. אם אתם אנשי עסקים אתם בוודאי מכירים את הנחיצות שבידיעת השעה.

שעוני רולקס רבים יכולים להועיל לכם בכך שיצפצפו בשעה שתבחרו, יראו לכם שעונים של מדינות אחרות ויספרו לכם את הצעדים, את מד הדופק ולחץ הדם. כמו שבטח הבנתם כבר, עולם השעונים כבר מזמן לא משעמם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים