שרתים וירטואליים – כל היתרונות לבעלי עסקים

Virtual Private Servers (או שרתים וירטואליים) מציעים יתרונות רבים לבעלי עסקים. בזכות יתרונות אלה, VPS הפכו לסוג השרתים הבולט ביותר כיום. מדוע עסקים מצביעים עבורם בארנק? ומדוע כדאי גם לכם לכל הפחות, להכיר היטב פתרון חדשני זה? 

גמישות שתורמת לעסק

השרת הוירטואלי הוא בעל גמישות טכנית, אשר תורמת לגמישות עסקית. בזכות הוירטואליזציה, שרתים אלה מסוגלים להתאים עצמם באופן גמיש, לשינויים מתמידים בדרישות המשאבים מהם. אם תנצלו שרתים וירטואליים מחברה מוכרת ומומלצת תוכלו, למשל, להפעיל חנות מקוונת שעומדת בעומסים משתנים, בצורה חלקה ויעילה. במילים אחרות: לתת מענה, לדרישות עסקיות משתנות. מענה בלתי מספיק, מביא פעמים רבות לפגיעה בהכנסות העסק, פגיעה בהיבטים נוספים של פעילותו ואפילו פגיעה במוניטין שלו. כל זאת ניתן לחסוך עם שרת וירטואלי ואף להשיג יתרון על המתחרים. 

השימוש בשרות – פשוט וקל

שכירת והתחלת שימוש בשרות ענן מסוג זה, קלה ופשוטה. ניתן בין השאר להתחיל להשתמש בו בקלות ובמהירות, להכניס בכך שינויים, להפסיק להשתמש בו בקלות וגם להתחיל מחדש, באותה הקלות. זה הוא למעשה מימוש החזון, של שימוש במחשוב באותה הקלות, בה אנו משתמשים במשאבים כמו מי ברז או מערכת חשמל שזמינה בכל מבנה סטנדרטי.  

השימוש בשרת עצמו – פשוט וקל 

בשימוש השוטף בו, שרת וירטואלי קל לניהול. הכול נעשה מרחוק, בתוכנה. זה יכול להיות בגישה דרך הדפדפן ובסיוע פאנל ניהול פשוט או להתבצע בעזרת ממשק API. הפשטות בשימוש מקלה על השימוש הנרחב בכך בעסק ומעודדת זאת. 

פעילות המחשוב בעסק – יותר פשוט וקל 

תודות לשימוש בשרת הוירטואלי, זוכים גם בפישוט ניכר של עבודת אגף המחשוב בעסק. הדבר מחליף את העיסוק המייגע ברכש שרתים פיזיים, תחזוקתם השוטפת, שדרוגים, תיקוני תקלות, החלפת שרת בסוף חייו וכן הלאה. כמובן, לכל המשימות האלה נדרש באופן רגיל גם כוח אדם מקצועי מתאים. פירוש הדבר, הוא ששימוש בשרתים וירטואליים יחסוך בהיקף כוח האדם הטכני שיידרש לעסק. לחילופין, אפשר יהיה לשמור על אותו היקף כוח אדם, תוך הפניית משאבי הזמן של העובדים האלה למשימות אחרות של אגף המחשוב, שתמיד ישנן.  

מעבר מהשוטף לחשוב יותר

אין כמעט עסק, שלא משקיע המון משאבים, בטיפול בכל המנהלות השוטפות. אלה יכולות להיות מנהלות ממגוון סוגים, בירוקרטיות, בנושא ניהול כוח האדם ועוד. גם במחשוב, הדבר מתבטא באופן נרחב, עם אינספור פעילויות שוטפות שיש לעשות. כל זאת, גוזל מעסק ממוצע משאבים רבים. השרת הוירטואלי, הוא בין האמצעים שמצמצמים את ההכרח לעסוק בשוטף ומאפשרים להפנות משאבים לדברים חשובים יותר (ביצעו דברים שהתעכבו עד כה מחוסר משאבים, קידום מטרות אסטרטגיות, הבאת עוד לקוחות, שימור לקוחות וכן הלאה). 

היגיון כספי 

שכירת שרת וירטואלי, היא אחת הדוגמאות לצריכת שרותי ענן. כתוצאה מכך, עסקים מקבלים את כל התועלות של שירותי הענן: תשלום רק לפי היקף השימוש, גובה תשלום נוח ופריסתו כתשלום חודשי, קלות התחלת צריכה, הפסקתה, ביצוע שינויים בה ועוד. עם השרת הוירטואלי, אתם מנצלים באופן מלא את משאבי המחשוב אשר עבורם אתם משלמים. 

לסיכום

השרתים הוריטואליים הוכיחו עצמם בשטח וזכו בצדק במקום הבולט בתחום השרתים כיום. מומלץ לכל עסק, להכיר אותם, לנסות אותם ולקחת אותם בחשבון תמיד. אגב, הפשטות, הקלות והגמישות הרבה, גם מקלים על עסקים לנסות שירותים כאלה בכדי להתרשם ולהחליט, האם זה מתאים להם או לא. מאחר שמדובר גם בשירותים זולים למדי, בהחלט שווה לנסות.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים