איך מביאים גולשים לאתר שלכם?

מזל טוב! הקמתם אתר אינטרנט או חנות אי קומרס. בחרתם מערכת או תשתית, שילמתם על דומיין ואחסון, העיצוב שלכם פשוט WOW, אפילו יש תמונות וסרטונים מרתקים שידהימו את הגולשים שלכם. כעת כל מה שאתם צריכים הוא להביא כמה שיותר גולשים רלוונטיים לאתר שלכם. עם דגש על רלוונטיים. גולשים שיביעו עניין באתר שלכם, יונעו לפעולה ויענו למטרות שהגדרתם בתחילת הדרך. יש כל מיני דרכים שיסייעו ויתמכו בתהליך של הבאת גולשים לאתר שלכם כמו למשל הפצת דיוור על ידי גיוס רשימת תפוצה, פרסום האתר בכל מיני מקומות רלוונטיים, הקמת דף עסקי ברשת החברתית פייסבוק ועמוד אינסטגרם דרכם תפרסמו את האתר שלכם וכמובן הדרך אולי הכי חשובה- קידום אתרים בגוגל. 

קידום אתרים אורגני או ממומן מה ההבדל

קידום אתרים בגוגל מתחלק לשני סוגים: קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן. כאשר גולש מחפש מידע, ביטוי או שואל את גוגל שאלה הוא מקבל תוצאות בעמודים שונים שמתחלקות לשני סוגים: תוצאות אורגניות ותוצאות ממומנות. המטרה של גוגל היא תמיד לספק לגולש את התוצאות הרלוונטיות ביותר למה שהוא חיפש. התוצאות הממומנות מבוססת על קמפיין בתשלום שהוקם עבור אותו ביטוי או מילת מפתח. בכל פעם שגולש לוחץ על המודעה ומגיע לאתר שלכם, בעל הקמפיין משלם לגוגל כסף. כלומר, מישהו שילם סכום מסוים של כסף כדי שהאתר שלו יופיע בתוצאות הללו. המחיר של הקמפיין נקבע לפי כל מיני קריטריונים, אבל זה לא נושא המאמר. 

הסוג השני של תוצאות החיפוש הן תוצר ישיר של קידום אתרים אורגני. כלומר, מדובר בקשת רחבה של פעולות אותן אתם או המקדם שלכם עושה כדי שביטויים מסוימים המבוססים על מחקר מילות מפתח יופיע כמה שיותר קדימה בתוצאות החיפוש, כלומר בעמוד הראשון של גוגל. 

איך מגדילים טראפיק באמצעות קידום אורגני בגוגל?

  1. תוכן איכותי – תוכן איכותי הוא אחד הקריטריונים הכי חשובים בתהליך של קידום אתרים בגוגל. אתם רוצים לפרסם באתר שלכם ובאתרים מהם תוציאו קישורים לאתר שלכם תוכן שעמניק לגולש ערך מוסף, תוכן מעניין ומסקרן שישאיר את הגולשים באתר כמה שיותר זמן ואפילו יגרום לו לעבור בין תכנים.  
  2. תוכן מקורי – לא מספיק שהתוכן יהיה איכותי ובעל השראה חיובית על הגולש, הוא גם חייב להיות מקורי. אסור בשום אופן שהתוכן שיש באתר שלכם יהיה מועתק משום שגוגל יודע לזהות את זה ואז הוא מעניש אתרים כאלה. 
  3. קישורים חיצוניים ופנימיים – קישורים הם המהות של קידום אורגני והם מהווים סוג של המלצה עבור הגולש לגבי מידע שיש באתר. לכן, חשוב להשקיע בבניית אסטרטגיית קישורים חכמה, חזקה ולטווח הארוך בעזרתה תפרסמו תכנים שיובילו גולשים מאתרי תוכן איכותיים וחזקים לאתר שלכם וגם קישורים פנימיים שיובילו את הגולשים מעמוד אחד לעמוד אחרים באתר שלכם. 
  4. רשתות חברתיות- כדאי שתהיה תנועה ערה מתוך הרשתות החברתיות לאתר שלכם, זה תורם מאוד לתהליך הקידום של האתר ומראה לגוגל כי קיים קשר בין הגלישה של הגולשים ברשתות החברתיות לבין האתר שלכם. 
  5. טעינה מהירה של העמודים- חשוב שהעמודים באתר שלכם יטענו במהירות משום שאתר שנטען לאט מוביל לאחוזי נטישה גבוהים. 
  6. היררכיה נכונה בתוך האתר- חשוב לשים דגש על הסדר של העמודים ועל הקטגוריות המסודרות בתוך האתר. הכל חייב להיות סופר הגיוני ורלוונטי לתחום שבו האתר שלכם עוסק.
  7. התאמה של האתר למובייל – יש להשקיע בהתאמת האתר למובייל משום שאחוז גבוה מהגולשים מחפשים את המידע שלהם דרך המובייל. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים