איך בוחרים חברת עיצוב גינות מרפסת

משרד מעוצב

העולם מתחלק לשני סוגים של בתים, בתים שזכו לרכוש או להשכירה דירה או בית ויש להם מרפסת. ובתים ודירות שלאכזבתם של בעלי הנכס או הדיירים אין מרפסת. זו הסיבה שיש כעת תנופת בנייה של מרפסות בבניינים הוותיקים, כדי לאפשר לדיירים רבים ליהנות גם הם מהימצאותה של מרפסת בדירתם.

היתרונות של מרפסת בדירה 

מרפסת היא מקום מצוין לשלווה ולמרגוע אחרי יום מתיש בעבודה או בסוף השבוע, כדי לצבור כוחות לשבוע הבא. בעלי הנכסים משקיעים חשיבה וממון כדי להפוך את המרפסת לפינת חמד בבית אשר יש בה גינה נפלאה. לצורך כך כדאי לשכור את שירותיו של מומחה בתחום הקמת גינות במרפסות כדי שהוא יתווה את הדרך הנכונה, להקמה, עיצוב, טיפול וטיפוח שוטף של גינה במרפסת

בחירת של חברה יועצת להקמת הגינה 

באתרי האינטרנט השונים אפשר למצוא בעלי מקצוע רבים שעוסקים בתחום נרחב זה. אך כאשר מדובר בהקמה של גינה על הגג או במרפסת, חשוב לבדוק כמה נקודות אקוטיות כדי לבחור בחברה המתאימה ביותר שתעניק את הליווי המקצועי ביותר בתחום זה משלב החשיבה ועד סיום התהליך.

טיפים לבחירה של חברת עיצוב גינות מרפסת וגג 

  • יש לבחור בחברה וותיקה שעוסקת בנישה זו לאורך שנים רבות וצברה ניסיון רב, כיוון שהיא הקימה גינות רבות במרפסות בכל גודל, במיקומים שונים של מרפסות מבחינת כיווני אוויר. דבר זה משפיע על גידול הצמחים ובחירת הצמחייה הנכונה לכל כיוון גיאוגרפי, כדי שהיא תחזיק מעמד פרקי זמן ארוכים.
  • חשוב להתמקד בעבודה עם חברה שההתמחות שלה היא גינות בדירות שיש להן מרפסות או לחלופין דירות מיני פנטהאוז או פנטהאוזים שבהן יש מרחב גדול על הגג וכך יש בהן מספיק שטח להקמת גינה נפלאה.
  • חברה שיכולה להציג תיק עבודות שכולל גינות רבים שהיא הקימה במיקומים שונים תוך בניית מערך ייחודי לכל גינה, על פי הנראות הרצויה והבקשות של בני המשפחה. המטרה היא  שלא מדובר בעבודה זהה שהחברה מבצעת בכל מקום, אלא בגינות מגוונות ויוצאות דופן אשר מכילות פרחים, שיחים ולעיתים גם עצי נוי או עצי פרי.
  • נדבך חשוב בהתנהלות מול חברה שמקימה גינות, היא לקבל רשימה של לקוחות מרוצים שאפשר לשוחח איתם כדי לקבל מהם המלצות לאור ההתנהלות מול חברה זו. שהמיזם בוצע באופן תקין מבחינת המחויבות, לוח הזמנים, העלויות וכו'.
  • הבחירה הנכונה היא בחברה שצועדת עם הזמן, שמנהליה מודעים לטכנולוגיות החדשות ולאופציות המתקדמות בתחום זה אשר מאפשרות להקים בגינה מערך של השקיה חכמה וחסכונית ומערך ניקוז מעולה. כמו כן התקנת תאורה שאפשר להפעיל אותה בכל עת באמצעות האפליקציה כדי ליהנות מהגינה גם בשעות החשיכה כשיושבים במרפסת או על הגג. 
  • ללקוחות שאינם עוסקים בתחום זה קשה לדמיין את הנראות הסופית של הגינה שאמורים להקים. לכן אם אדריכל נוף מציג סקיצות מפורטות, או הדמיות הדבר נראה ברור ומובן ואפשר להיות שבעי רצון מהדרך. 
  • הכימיה עם אנשי המקצוע הוא נדבך חשוב כיוון שמדובר בעבודה שתתבצע לאורך כמה ימים ואף שבועות. כאשר נוצרים יחסי אמון, הבנה הדדית ויושר מקצועי, אפשר להתחיל את הפרויקט כאשר הלקוחות סומכים על אנשי המקצוע ויודעים שהתוצאה תהיה תואמת באופן מדויק לסיכום הדברים ביניהם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים