עיצוב מרפסות במשרדי הייטק

אם הגעתם לפה כנראה שהגעתם למסקנה הנכונה, הגיע הזמן לעצב בצורה מזמינה, נכונה ואקולוגית את המרפסת במשרד שלכם. ישנם עשרות דרכים בהם תוכלו לעצב את המרפסת שלכם, אך אחת האפשרויות השכיחות, המשתלמות והבולטות כיום הוא עיצוב מרפסת באמצעות הקמת גינה ייעודית.

אנו מאמינים שיש לכם עשרות שאלות, אז לפני שאתם מתחילים לשאול ולבלבל את עצמכם – ריכזנו עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי שאתם צריכים. שנתחיל?

מדינת ישראל – מדינת שטופת שמש

מדינת ישראל ידועה כמדינת שטופת שמש, למעשה לעיתים גם בחודשי החורף ניתן למצוא ימים חמים מלאים בשמש ורצון עז ללכת אל הים. נכון לשנת 2021 קיימים בישראל למעלה ממיליון מרפסות, כאשר כל שנה קצב גידול המרפסות עולה ב 75 אלף לשנה.

מחקרים רבים בעולם קושרים בין צמחים וסביבת חיים הכוללת צמחייה ונוי לבין הפחתה בזיהום אוויר. אנחנו כותבים את הכתבה הזו כי אנחנו סבורים שגם אתם רוצים להנות מהתחושה של גידול גינת ירק, או גינת תבלין ולזכות במאכלים ותבלינים פרי ידכם כל יום.

קשר בין השקעה בעובד לבין פרודוקטיביות

יש קשר ישיר בין השקעה בעובד לבין פרודוקטיביות, השקעה בעובד יכולה להתבטא בעשרות דברים שונים – אלו יכולים להיות הכשרה של עובד, סביבת עבודה מאובזרת(מטבח, ציוד משרדי הולם) וגם באביזרי נוי.

העובדים שלכם רואים ובוחנים כל צעד שלכם, אם העובד מרגיש בנוח ושייך במקום העבודה כל אלו מתורגמים לפרודקטיביות ויעילות בעבודה שלו. איך אפשר להרגיש לא בנוח כשאתם מבקרים במרפסת התבלין של המשרד שלכם וקוטפים מעט נענע ולואיזה לתה של הבוקר?

מרפסת הייטק – הגבירו את הלויאליות של העובד שלכם

כאשר אנחנו הופכים את המרפסת שלנו למעין גינת ירק או גינת תבלין אנו מדברים על תחזוקה יום-יומית, שבועית וחודשית קבועה. אחד הדברים שאנו יכולים לעשות שיכולים להגדיל את הלויאליות זה גידול משותף של המרפסת.

גידול ותחזוקת הגינה במרפסת יכולה להיעשות במשמרות לפי מחלקות, לפי עובדים או אפילו תחזוק משותף יום-יומי של כולם כאשר מתחילים את הבוקר במרפסת עם תה טוב ועוגה. נסו לדמיין את הסיטואציה.

עיצוב מרפסות – היעזרו בעובדים שלכם!

הכי קל להגיע להחלטה, "מחר אנחנו עושים גינת ירק במרפסת". אבל למה שלא נעשה את זה בצורה משותפת? אנו ממליצים לכם להיעזר בעובדים שלכם. העובדים שלכם יזרקו רעיונות לעיצוב, כמו גם רעיונות לצמחים אשר אותם תוכלו להוסיף אל המרפסת ולהוסיף לפן העיצובי.

כאשר העובדים שלכם יהיו חלק מתהליך עיצוב המרפסת, הם ירגישו שייכים וירגישו שהם עשו זאת בעצמם. יחד עם זאת תוכלו לחסוך מאות אם לא אלפי שקלים באמצעות היזמות של העובדים שלכם, לכו תדעו.. אולי כל תהליך עיצוב הגינה יהפוך להיות מלאכה משותפת.

עיצוב מרפסות במשרדי הייטק – מלאכת מחשבת של ממש

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב מרפסות כמו גם עיצוב גינות במרפסת אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש. בדיוק בגלל זה נצטרך את עזרתם של בעלי מקצוע בעלי ניסיון ומוניטין בתחום עיצוב הגינות.

בעלי מקצוע איכותיים תוכלו למצוא דרך חברים משותפים, רשתות חברתיות ודרך חיפוש אורגני בגוגל. אנחנו מאחלים לכם המון בהצלחה בעיצוב הגינה!

המאמר נכתב באדיבות האתר
https://www.front-yard.co.il/

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים