שירות טלפוני לעסקים מדוע זה חשוב?

בתור בעל עסק אתה רוצה תמיד שהלקוחות שלך יקבלו מענה אנושי, אין יותר מאכזב מלשמוע הודעה אוטומטית: "השאר מענה בתא קולי", מצד שני, לא ניתן להחזיק מזכירות במשרד 24 שעות, המחיר יכול להרקיע שחקים.
אך גם לזה יש לזה פתרון קל יעיל ואנושי: שירות טלפוני לעסקים.

מחקרים מראים שהמענה אנושי מעלה את ערך העסק בעיני הלקוחות וגורם להגדלת והגברה של המכירות. 

לאילו עסקים מתאים השירות הטלפוני

שירות טלפוני לעסקים מתאים לכל סוגי העסקים, גדולים וקטנים עסקים עצמאיים וחברות ממשלתיות.
כל עסק שחשוב לו להיות זמין ללקוחות 24/7 בלי שזה יבוא על חשבון העסק עצמו, משתמש בשירות טלפוני לעסקים. השימוש בחברה חיצונית, חוסכת לעסק זמן יקר אותו הוא יכול להשקיע בפיתוח העסק.

איך זה עובד?

החברה שנותנת את השירות מבצעת שיחת היכרות ותיאום ציפיות כי מענה אנושי לעסקים חייב להיות מותאם לאופי העסק ולשפה שלו. באופן זה היא מכירה את הרצונות והדרישות של בעל העסק כך על מנת להכשיר את הנציגים שלה שיבצעו את השיחות עם הלקוחות לשביעות רצונו של בעל העסק. כמו כן החברה משתמשת  בטכנולוגיות הכי מתקדמות בשוק עם אופציה של הקלטת שיחות, שמירת נתונים שיחה מזוהה ועוד כמובן שהעבודה נעשית בשיתוף פעולה עם בעל העסק.

העסק שלך עושה מכירות 24 שעות כמה דוגמאות מהחיים

ליוסי יש עסק של אינסטלציה, כל טלפון יכול להביא לו לקוח בסדר גודל של מאות ואלפי שקלים, בזמן שהוא עסוק עם הצנרת של משפחת כהן מתקשר אליו  לקוח אך אין לו את הזמן והיכולת לענות ולתת שירות אדיב ובכך הוא עלול להפסיד לקוחות מתעניינים שמתקשרים ולא מקבלים מענה סבלני ואדיב כתוצאה מכך הוא מפסיד הזמנות עד שהוא מצא את הפתרון האולטימטיבי: 
מענה טלפוני – בכל פעם שלקוח מתעניין מתקשר ואין לו את האפשרות לענות, המענה עובר באופן אוטומטי לחברה שעונה בשבילו בצורה אדיבה ומקצועית, לוקחת את פרטי הלקוח והוא חוזר אליו בזמן שמתאים לו.


שפרה עובדת מהבית בתור רואת חשבון, היא ילדה תינוק בשעה טובה ומוצלחת ולא תמיד היא יכולה להתפנות לטלפונים של לקוחות, היא לא רוצה להוריד מהשירות המקצועי שהיא נתנה עד היום או לפספס לקוחות חדשים, בדיוק בשביל יש את הפתרון של המענה טלפוני לעסקים.

היתרונות המרכזיים של שירות טלפוני לעסקים:


1. אידיאלי לעסקים קטנים שכל דקה חשובה להם לפיתוח העסק
צירוף העסק למענה האנושי, מצד אחד מספק שקט תעשייתי ובמקביל העסק ממשיך לעבוד ולתפקד כרגיל כאשר בעל העסק בוחר את הזמן המתאים לו לבדוק את ההודעות.

2. חיסכון בכסף ובכוח אדם – בחירת מענה אנושי חכם אינה מצריכה תפעול משרד והעסקת מזכירות.

3. תסריט השיחה מותאם בדיוק לצרכי העסק.

4. כל בעל עסק שמשתמש בשירות טלפוני יוכל להתפנות לזמן איכות עם משפחת כולל טיסות לחול וליהנות משירות של מענה אנושי
24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

5. שירות מענה אנושי לעסקים ניתן להפעיל בכל עת שבעל העסק בוחר ללא הגבלת זמן וחוזה המחייב אותו להשתמש בשירות מספר מוגבל של שעות.

6. זמינות – המענה זמין לכל לקוח גם בזמני עומס וגם בשעות הערב המאוחרות כאשר אין עובדים במשרד.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים