כל מה שצריך על משאיות קירור או ארגז סגור להשכרה לעסקים

משאיות רבות לאורך כל שעות היממה, מובילות בכל רגע נתון מוצרים רבים שחלקם מחייבים הובלה באמצעות משאיות קירור  תוך שמירה על טמפרטורה נמוכה במיוחד כמו: מוצרי מזון, תרופות, רכיבים אלקטרוניים או כל מוצר אחר הדורש אחסון בקירור.
שינוע מזון מצונן או קפוא דורש אחסון בתנאים נאותים ואחריות רבה מאותו גוף המשנע את הסחורה, ולכן המשאיות הללו חייבות להיות מתוחזקות, אמינות ולעמוד בכל תקנים מחמירים אותם הציבו משרד הבריאות ומשרד התחבורה בנוגע להובלת מוצרים בקירור.
ישנם עסקים שהמוצרים שלהם אינם מצריכים קירור ולפיכך הם צריכים משאיות עם ארגז סגור, במשאיות מסוג זה המשקלים שונים אך בכל מקרה, כאשר יש צורך בהשכרת משאית הובלה, מומלץ להשכיר מחברה המחזיקה ברשותה את שני הסוגים. 

האם כדאי לרכוש או להשכיר משאית?

לאחרונה, גובר הביקוש למשאיות להשכרה כיוון שיש יתרונות משמעותיים במיוחד לעומת רכישה שלהם:

  1. חיסכון משמעותי בעלויות – רכישת משאית כרוכה בעלויות גבוהות מאד:
    הוצאות הרכישה, תחזוקה, בדיקות, טיפולים, טסטים, והביטוח.
    השכרת משאיות מונעת את כל ההוצאות הנ"ל כיוון שהן באחריות סוכנות ההשכרה ואת הכסף שחוסכים משתלם יותר להשקיע בפיתוח העסק.
  2. חיסכון משמעותי בזמן – חברת ההשכרה אחראית לכל הטיפולים שהמשאית דורשת ולכן זה מביא לחיסכון בזמן יקר וזמן כידוע שווה כסף.
  3.  גמישות – השכרת המשאית מאפשרת גמישות, ניתן להשכיר אותה בכל עת ובכל זמן שהעסק זקוק לה, לתקופה קצרה של כמה שעות או ימים ולעיתים חודשים כאשר מדובר בתקופה עמוסה במיוחד.
  4. אופציה מתאימה לעסקים  – הן לעסקים שחוו גדילה והם נדרשים להרחיב את שירותי השינוע שלהם והן לעסק בראשית דרכו – לעסק שרק החל לפעול, השכרת המשאית תהיה אופציה רלוונטית ועדיפה, כיוון שכל עסק מתחיל מוציא הרבה כספים עד שהוא רואה רווחים וגם אז אי אפשר לדעת עד כמה הוא יתפתח ולכן האופציה של ההשכרה תהיה מאד רלוונטית ומשתלמת עבורו.

טיפים חשובים שידריכו אתכם כיצד לבחור את החברה המשכירה

  1. מחיר – בצעו השוואת מחירים בין החברות השונות,
    המחיר נקבע לפי הפרמטרים של סוג וגודל המשאית, סוג יחידת הקירור ומשך זמן ההשכרה, בדקו האם החברה נותנת הנחה על השכרה לטווח ארוך, אם יש אפשרות לפצל ימי השכרה והאם היא מציעה חבילות שירות המתאימות לצרכי העסק.
  2. היצע – בדקו האם החברה מחזיקה ברשותה היצע מגוון של משאיות, יש משאיות להובלה בקירור יש ארגז סגור, וישנם רכבים עם משקלים שונים, יש 7.5 טון, 18 ואף 32 טון, בחרו את סוג המשאית מתאימה לצרכים שלכם.
  3. זמינות – האם יש לחברה מבחר גדול של משאיות בזמינות מיידית ובהתראה קצרה.
  4. שירות ואחריות –  חשוב ביותר שירות אמין ומקצועי, מערך שירות מתפקד ושעות קבלת קהל, ושיש לה מערך שירות מתפקד, שירותי דרך וגרירה ומוקד שירות הפועל לאורך כל שעות היום.
  5. ביטוח תכולה – ודאו שיש ביטוח תכולה בהעברה למשאית אותה בוחרים להשכיר, כשמדובר על שירותי הובלה חיצוניים, התכולה נמצאת באחריות החברה אך במקרה של השכרת משאית האחריות היא על המשכיר בלבד ולכן מומלץ לבטח את תכולת המשאית בפרט אם מדובר במוצרים יקרי ערך.
  6. רישיון וביטוח חובה ומקיף – שימו לב שהרישיון שלכם בתוקף והוא תואם את סוג המשאית המושכרת, נהיגה ללא רישיון מתאים עלולה לגרום לקנס, שלילה ולעיתים גם החרמה של המשאית שזה מחייב תשלום נוסף לחברת ההשכרה.
    כמו כן ודאו שיש לרכב ביטוח חובה ומקיף, הביטוחים כלולים במחיר ההשכרה והם מעניקים למשכיר שלווה והגנה מפני נזקים במקרי תאונות חלילה, חשוב לשאול את החברה לגבי גובה ההשתתפות העצמית במקרים של תאונה או נזקים אחרים הנגרמים למשאית.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים