רוצים לפתוח אולם אירועים? כך תעשו את זה

כוסות שמפניה באולם אירועים

תעשיית האירועים היא קשה למדי ולפעמים די כאוטית. לקוחות יכולים להיות מאתגרים, ואתם לעתים קרובות תאלצו להתמודד עם כמה גורמים בו זמנית.

כמנהלי המקום, אתם נקודת הקשר הישירה לשאלות הקשורות באולם. מן הסתם, עליכם לדעת כל פרט ופרט באולם שלכם, החל מקבלת האורחים, כמות האורחים המותרת, סידור מקומות ישיבה, קייטרינג ועוד.

נוסף על כך, עליכם להיות הטובים ביותר כאשר מדובר בתקשורת מול בני הזוג העתידיים להתחתן באולמכם ואל שאר העסקים המשרתים את היום הספציפי שלהם.

אם אתם באמת רוצים לפתוח אולם אירועים, הבאנו לכם כמה טיפים שיגרמו לכם לצלוח כל אירוע-

היו נגישים

ניהול אולם מבקש מכם להיות כל הזמן פנויים ונגישים עבור לקוחות קיימים ועתידיים. כאשר עסק החתונות הוא לא עסק שהולך לדעוך בשנים הקרובות, אתם צפויים לקבל פניות מכל כיוון.

היו נכונים לענות לכל פנייה עם תשומת הלב המגיעה לה. הזכירו לעצמכם כי עליכם להיות נגישים ככל שניתן. בעידן שלנו היום, כאשר התקשורת היא מידית וניתן לתקשר גם דרך הרשתות החברתיות, הזמינות היא חשובה.

לא מצליחים להגיע ללקוחות לבד? ארגנו שירות לקוחות קטן. לפעמים מספיק אפילו איש אחד שייקח מכם את עול הפניות ויעשה זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר.

תתקשרו כמה שאפשר

חוסר תקשורת, ממש כמו טלפון שבור, עלול להביא לתוצאות הרסניות וללקוחות אומללים. המקפצה הראשונה שלכם לעסק מוצלח היא התקשורת.

כאשר אתם עומדים במשא ומתן מול זוג המעוניין לשכור אולם אירועים לחתונה, חשוב שתדגישו כל דבר הקיים לכם בעסק. עברו על נושא התשלומים, הבהירו את הדברים שחשוב שיהיו ברורים.

היו אמינים

תקשורת טובה ובריאה מקשרת ישירות לאמון מלא ושקוף. כמנהלי המקום, כדי ליצור אמון הדדי, אחד הדברים שאתם צריכים לזכור הוא שאתם לא מוכרים בכח. כדי לבסס את האמון, הכירו את הלקוחות ובנו איתם את החבילה המתאימה ביותר עבורם.

אל תשקרו לגבי העסק שלכם. מה שיש לכם להציע הוא מה שיש לכם להציע ולא יותר. במידה והחלטתם כן, דעו כי זה ינקום בכם. באם הייתם אמינים וישרים, שמועות מפה לאוזן עוברות על הצד הטוב שלהן גם.

עסק מצליח הוא עסק מאורגן

בתור מנהלי המקום, עליכם לבנות תחתיכם ארגון מאורגן ויציב. אתם יכולים להחליט האם האולם שלכם יכלול בתוכו קייטרינג קבוע או חברת ניקיון קבועה. אך הארגון חייב להיות קיים.

אם תתחילו לבנות עסק מבלי לבנות את היסודות בצורה הנכונה, אל תתפלאו שתגיעו לקומה החמישית ולפתע הבניין יתמוטט עליכם.

עדיין חושבים על ניהול אולם אירועים? התייעצו עם אנשי המקצוע הנכונים, בררו את כל מה שאתם צריכים לדעת וצאו לדרך כאשר אתם מלווים בהדרכה כזו או אחרת. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים