כך תאירו את העסק הקטן שלכם

נורות מאירות

לא נתפלא אם תאורת העסק שלכם לא הייתה בראש מעיינכם כאשר התחלתם לרהט ולסדר. אך אנחנו חייבים לעשות לכם סדר ולהגיד לכם שנושא התאורה בעסק קטן היא הרבה יותר מסתם אור.

יש דברים שחייבים להתחשב בהם כאשר בוחרים תאורה וגופי תאורה. הנה כמה מהם-

לאזורים ספציפיים

לאזורים ספציפיים תרצו להעמיד גופי תאורה מסוג תאורת ההדגשה (מוכרים גם כספוטים). מטרת ההדגשה היא להדגיש פריטים מסוימים בחדר על אחרים והוספת תחושת חשיבות למודגש.

תאורת הדגשה למעשה מושכת את העין אל הפריטים אותם אתם רוצים להדגיש. יכולה לבוא מצוין בחלונות ראווה, מדפים, קירות ובכל מקום אותו תרצו להדגיש.

תאורת עם מטרה

גופי תאורה יכולים לפעול עבורכם בכל צורה אותה תרצו. הרעיון הוא לדעת איך לנצל כל תאורה בצורה הנכונה. כך, אם יש לכם חדר ישיבות, משרדים או אפילו דלפק שירות, תאורת מטרה היא התשובה שלכם.

תאורת מטרה היא די דומה לתאורה עבור אזורים ספציפיים אך מעניקה שטח רחב יותר של תאורה לפי גודל החדר. מומלץ מאוד כאשר יש לכם מספר משימות. חלק מהריכוז שלכם בעבודה שייך לאור בו אתם משתמשים.

תאורה דקורטיבית

מי לא אוהב לקשט ולייחד את הפינה שלו? גופי תאורה דקורטיביים הם הדבר הבא לעסקים הקטנים. תאורה דקורטיבית יכולה לשרת אתכם הן מבחינת תאורה והן מבחינת אמנות. אתם למעשה מקבלים שניים במחיר של אחד.

קיימים אינספור של גופי תאורה שתוכלו לבחור מהם את התאורה הדקורטיבית המושלמת עבור העסק הקטן שלכם. תאורה דקורטיבית נועדה להיזכר. לכן, אם בחרתם בתאורה דקורטיבית, שימו אותה במקום מפתח בעסק שלכם כך כל לקוח או אורח שיגיע אליכם, יזכור אתכם בוודאות.

תאורה כללית

התאורה הכללית היא למעשה התאורה הפשוטה ביותר. זו שתקנו בהמונים ותתקינו באזורים שונים בעסק שלכם. התאורה הכללית היא למעשה האור הכללי המפוזר בעסק.

גופי תאורה רבים משמשים לתאורה כללית של חללים רחבים. כאשר אתם מתקינים גופי תאורה ברחבי העסק שלכם, דאגו שתהיה תאורה מספקת לכל חלקי העסק. נורות לד למשל, נותנות אור רב וידועות כחסכניות וזולות.

כשאתם בוחרים תאורה לעסק שלכם, חשוב שתדעו קצת יותר מאיך התאורה הולכת להיראות. ידוע כי נורות רבות מפיצות חום רב. אתם לא רוצים, מבלי לשים לב, לצלות את העובדים שלכם.

כשאתם מחפשים נורות, דאגו כי הן מפיצות חום קטן יחסית וכי היא לא צורכת יותר מדי חשמל. כמו כן, גם צבע התאורה הוא חשוב. כשהדעה הרווחת על אור הפלורסנט היא שהוא קר ומנוכר, הוא דווקא נחשב ליעיל ביותר לסביבת עבודה.

האור הבהיר משרה תחושת אור יום כך שגם אם אתם עובדים עד הערב, האנרגיה שלכם יכולה להישמר לאורך זמן רב יותר. אם אתם לא בקיאים בחומר התאורה, הרגישו חופשי להתייעץ עם אנשי מקצוע.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים