חשיבות מראה פנורמית בחניון העסק

כבעלים של עסק מתפקד, אחד הדברים העיקריים שתרצו לעשות זה לשמור על בטחון העובדים שלכם.

לא צריך לשנות לכם כמה עובדים יש לכם, בין אם שני עובדים ובין אם 50 עובדים, רווחתם צריכה להיות אצלכם כחוק ברזל.

כשיש ביטוחי עובדים כאלה ואחרים המגנים על הדברים הרשומים בחוק, ישנם כמה חוקים שלא רשומים בחוק שאולי תרצו לעקוב אחריהם כי הדבר לבטח ישמור על עובדיכם.

כך למשל, חניון מקום העבודה יכול לפסוח מעל ראשכם במחשבה שהדבר לא מסוכן ולא יכול להזיק. תתפלאו.

חניוני עבודה רבים החלו להיות מקום שכיח לתאונות דרכים רבות. עובדים רבים המסיימים לעבוד נחושים להגיע אל רכבם ומשם אל ביתם. כאשר בחניון אין באמת חוקים, הדבר משרת אותם לצאת כמה שיותר מהר מהחניון ולהתקרב, ולו בכמה מטרים, אל הבית.

כבעלי עסק, כל עסק, אתם לא יכולים להשגיח על העובדים שלכם 24 שעות ביממה וכמובן לא ללוות כל אחד ואחד מהם אל החניון. אך יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לנסות להגן עליהם, גם אם מרחוק וגם אם במקומות שעובדיכם לא ירגישו.

אם תרשו לנו, נתמקד בחניון העבודה-

הפריטים אשר אמורים להגן על עובדיכם בזמן שהם מתהלכים או נוסעים בחניון העבודה הם אלה הבאים-

  • פסי האטה
  • מעצור חניה (מפני פגיעה בקיר)
  • מחסום פלסטיק (יכול לעזור היכן שהולכי הרגל עוברים)
  • מראות פנורמיות
  • עיני חתול
  • מגני קיר
  • מפרידי נתיבים
  • ועוד

כפי שאתם רואים, מבחר ההגנה בחניונים הוא רחב ולא סתם.

כאשר בחניונים, לרוב, אין חוקים, הדבר מאפשר לכל נהג ונהג להתנהג בצורה שהוא רוצה, לנסוע בפראות תוך כדי שהוא מסכן הן הולכי רגל והן נהגים אחרים.

מהמבחר הרב הרשום מעלה, בחרנו להתייחס לשני דברים עיקריים- המראה הפנורמית ופסי ההאטה.

מראה פנורמית היא מראה קמורה המאפשרת טווח ראייה רחב יותר ומסוגלת להראות לנהג המגיע, שדה ראייה שלא היה רואה לולא הייתה מראה פנורמית. בחניון, תרצו להניח מראה פנורמית בפניות, בירידה ובעלייה מקומות החניון וכמו כן ביציאה וכניסה לחניון.

מראה פנורמית אולי נשמעת לכם כדבר פעוט ולא חשוב, אך פעם הבאה שאתם בחניון עם מראה פנורמית, שימו לב כמה בזריזות העיניים שלכם ממהרות להשתמש בה.

ולנושא השני שבחרנו, פסי ההאטה. כולנו מכירים אותם, כולנו עלינו עליהם רק שבטח חלקכם מכיר אותם כ'באמפרים'. פסי ההאטה הללו למעשה מונעים מנהגים רבים ללחוץ על דוושת הגז בכל הכח ומכריחים אותם להאט בכדי לא להרוס את תחתית הרכב שלהם.

חשוב לדעת! רוב תאונות הדרכים קורות קרוב לבית או לעבודה. ההרגל של העיניים לראות את אותם הדברים לפעמים מונע מאיתנו להגיב בצורה הנכונה. זהירות בדרכים לא נוצרה מאפס ולכן יש לשמר אותה בכדי למנוע אסונות מיותרים.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים