החוקים הבלתי נשכחים של מתנות למשרד

מתנות למשרד מוצלחות הן מתנות שמקפידות על כללי 'עשה' ו'אל תעשה', במיוחד כשנותנים מתנות לעובדים ולמנהלים בעונת החגים.

החגים הם תמיד עונה עליזה, אבל מנהלים ועובדים רבים הופכים להיות לחוצים בעונה זו, במיוחד כשמגיע הזמן לבחור מתנות למשרד. כמעט כל אדם, עובד, מנהל או לקוח, מתחיל להסתובב עם פנים מודאגות כשהוא חושב על האפשרויות המתאימות שאפשר לתת ללקוחות, לבוסים, ובעיקר לעובדים.

כמעט אף אחד לא יודע בוודאות מה הם החוקים לגבי מתנה שהבוס נותן. האם צריך לתת לו מתנה בתמורה? (לא). האם אפשר לחדש מתנות למשרד שניתנו במסיבה של השנה שעברה? (לא ולא). האם חובה לתת מתנה לכל עמית לעבודה? (תלוי כמה עמיתים יש לכם, ועד כמה אתם באמת מחוברים אליהם).

הקפדה על החוקים שאסור לשכוח בנושא מתנות למשרד, יכולה להפחית הרבה מתחים בעונת החגים. אז בואו נכיר כמה מהכללים הכי חשובים.

מחקר מדיניות מתנות למשרד

מתנות למשרד יכולות או לא יכולות להיות רשמיות. ידיעת ההנחיות הספציפיות של המשרד תוריד מכם את הלחץ ותיתן לכם דרך ברורה לפעולה. אם זו השנה הראשונה שלכם בעבודה, יכול להיות שאתם לא יודעים איך החגים נחגגים במשרד. שאלו את העמיתים לעבודה מה הם עשו בעבר ומה הן תוכניות המשרד לקראת עונת החגים הקרובה.

אם כל זה עדיין באוויר, אל תהססו לתרום את המחשבות שלכם בפגישת הצוות הבאה או כשאתם נפגשים במטבח המשרד, או במקום שבו אנשים בדרך כלל מתאספים על מנת לדון במה שקורה.

חשוב להבין שחברות משתנות ממקום למקום

לקוחות מסוימים יקבלו בשמחה בקבוק יין או קופסת פירות בעוד שאחרים אינם רשאים לקבל מתנות מכל סוג שהוא. הבנת הצרכים של הלקוחות, העובדים והמנהלים, מאפשרת לכם לבחור מתנות למשרד שמתאימות למדיניות ספציפית לפני שאתם נותנים מתנה שאינה מתאימה.

כל עסק הוא שונה וכל מקום עבודה מקפיד על מדיניות אחרת שעשויה להיות בלתי הולמת למקום אחר. חברת טכנולוגיה, למשל, עשויה להיות בעלת מדיניות מתנות למשרד מתונה יותר מאשר תאגיד גדול עם מאות או אפילו אלפי עובדים. גם טעם טוב יכול להיות משמעותי במהלך קביעת המתנה המתאימה.

מתנות מגניבות

מתנות למשרד לא צריכות להיות יקרות, אבל הן צריכות להיות מתוכננות היטב. אם אתם יודעים מי יקבל את המתנה שלכם, השקיעו קצת זמן על מנת לתת משהו שהעמיתים לעבודה שלכם יעריכו.

עטפו את המתנה בזהירות עם סרטים, ואם אתם נותנים כרטיס מתנה, ודאו שאתם כותבים ברכה שאתם יודעים שתגרום הנאה למקבל המתנה.

בשורה התחתונה, הקפידו על מסגרת התקציב שקבעתם מראש

אם מדיניות מתנות למשרד קובעת מכסת הוצאות, אל תביכו אחרים עם נתינת מתנה הרבה יותר גדולה או קטנה יותר. כך או אחרת, מישהו ירגיש לא נוח כאשר הוא יסיר את עטיפת המתנה.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים