פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים

פרסום באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט, מהווה אחת הדרכים היותר איכותיות ויצירתיות להגיע ללקוחות חדשים. בשנים האחרונות, הולכת ומתגברת המגמה של פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים, וכל האינדיקציות מראות שהמגמה הזאת רק תלך ותתחזק. מה הופך את פייסבוק דווקא לפלטפורמה איכותית לפרסום עסקי? מהם היתרונות הגלומים בפרסום ברשתות החברתיות, ובכלל זה בפייסבוק, לעסקים קטנים בעלי מחזור כספי צנוע? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בשאלות הללו.

מה הופך את פייסבוק לפלטפורמה יעילה לפרסום

בשנים האחרונות נמצא מספר הגולשים ברשתות החברתיות בעלייה. זאת, על חשבון הגלישה והשהייה במקומות אחרים ברשת. בנוסף, האופי של הגולשים הוא מגוון, ואם מכוונים נכון את הפרסום ניתן להגיע בקלות לקהלים רחבים. זאת ועוד –  מנהלי הפלטפורמה הכל כך מעניינת השאת משכללים בהתמדה את שיטות הפרסום, והדבר מאפשר לפלח את קהל היעד ולהגיע בדיוק מרבי לקהל הרלוונטי לעסק שלך. כל מה שנדרש הוא בניית דף עסקי איכותי, שיצבור מספר גדול ככל האפשר של אוהדים וגולשים המגיעים אליו באופן קבוע. ככל שהדף מספק ערך מוסף גבוה יותר, כך ילך מספר הגולשים המגיעים אליו באופן קבוע ויגדל. וככל שהמספר הזה יגדל, כך יהפוך הפרסום באמצעות הרשת החברתית ליותר יעיל ויותר ממוקד. אין זה סוד שפייסבוק אוספת נתונים על הגולשים שלה, ומנטרת את הפעילות שלהם ברשת החברתית. זאת, כמובן, רק באישור הגולשים החושפים את המידע שלהם, כולו או חלקו, ברשת.

עסקים קטנים ופרסום בפייסבוק

אחד המאפיינים של עולם הפרסום שלפני האינטרנט, היה הצורך להשקיע סכומים נכבדים בפרסום. זאת, בלא כל ערובה שהפרסום אכן מגיע לקהל היעד או מדבר אליו. ואולם פרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל, שינה את התמונה מהקצה אל הקצה. בעזרת הפרסום הממומן בפייסבוק, או קידום אתרים אורגני או ממומן במנועי החיפוש, ניתן להגיע בגלות למספר גדול של לקוחות. והיתרון הגדול הוא שהלקוחות הנחשפים לפרסום הם בדיוק הלקוחות שבעל האתר או דף הפייסבוק מעוניין להיחשף אליהם אם פרסום בפייסבוק והגעה לקהלי יעד חדשים מעניין אותך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת ולהתחיל ללכת בדרך חדשה ומעניינת למציאת לקוחות חדשים.

לסיכום

פרסום בפייסבוק הפך לחלק בלתי נפרד מתהליך הפרסום ברשת האינטרנט. היום אין מותג שמפרסם את עצמו ולא מופיע בפייסבוק. היכולות של הפייסבוק מוכיחות עצמן כל פעם מחדש, דבר התורם לעוד ועוד אנשים אשר יגיעו וירצו לפרסם בפלטפורמה זו.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים