6 סיבות למה אתר אינטרנט חשוב לעסק שלכם

בואו נתחיל עם שאלה פשוטה: מה זה אתר אינטרנט? במבט ראשון, אתר אינטרנט הוא אזור וירטואלי שמורכב מדפי אינטרנט שונים. כולנו כבר צריכים לדעת את זה היום, אבל באופן מפתיע, מה שהרבה מאיתנו לא יודעים, הוא החשיבות של אתר אינטרנט ותרומתו לעסק שלנו. במילים אחרות, לעסקים רבים אין אתר אינטרנט טוב או אפילו נוכחות מקוונת.

אם יש לכם עסק, ואין לכם אתר אינטרנט, אתם מפסידים הזדמנויות עסקיות משמעותיות, כי אתם מוותרים על היכולת להשתמש בשפע של אסטרטגיות שיווקיות שיעזרו לעסק שלכם לגדול.

כבעלי עסקים, אתם צריכים לדעת איפה הלקוחות שלכם נמצאים. אבל מה אם הלקוחות יודעים על העסק שלהם, ומה שאתם יכולים להציע להם, אבל הם לא יכולים להגיע אליכם? זהו סיכון שאתם לוקחים כשאתם לא בונים אתר אינטרנט טוב לעסק שלכם. אז בואו נדבר קצת על היתרונות השונים של הקמת אתר עסקי.

זמינות מסביב לשעון

אתר האינטרנט שלכם, במקביל לנוכחות ברשתות החברתיות, מאפשר לכם להיות נגישים ללקוחות פוטנציאליים וקיימים מסביב לשעון. בואו נרד רגע לרמת ההמחשה: תארו לעצמכם שאתם רוצים לקנות משהו בחנות, יצאתם מהבית, אבל עד שהגעתם אל החנות, היא סגורה.

זה מרגיז, וזה יכול לגרום לכם לחשוב פעמיים אם לקנות בעתיד מהחנות הזאת, ואתם פשוט מוצאים חנות אחרת (מתחרה, כמובן), שנגישה יותר. אתר אינטרנט זמין מסביב לשעון ואנשים יכולים להיכנס אליו מכל מקום, מהנוחות של בית הקפה המקומי, הספה או המיטה שלהם.

אותו דבר עם אתר אינטרנט. לקוחות יכולים להגיע אליכם בקלות, למצוא את השירותים והמוצרים שלכם, ולקנות אותם.

על נוחות, כבר דיברנו?

מה יותר נוח: לצאת החוצה כדי לחפש חנויות שונות שזמינות, או לשבת בנוחות הבית ולקנות את המוצרים שאתם מחפשים? התשובה ברורה למדי, אלא אם כן אתם אוהבים להסתובב הרבה בחוץ.

עסקים חכמים מבינים את זה ולכן יש להם אתר אינטרנט חזק שמנגיש את המוצרים והשירותים שלהם, כך שלקוחות פוטנציאליים יכולים לגלוש באינטרנט ולמצוא את המוצרים שהם רוצים לרכוש.

בלי אמינות לא עשיתם כלום

אתר עסקי נותן לכם הזדמנות לספר ללקוחות מה הם צריכים, להראות שאפשר לסמוך עליכם, ולפרסם סיפורי הצלחה של לקוחות שכבר התחברו איתכם. תאמינו או לא, רוב האנשים יחפשו באינטרנט מוצרים או שירותים לפני שהם רוכשים אותם, כי הם רוצים קודם לבדוק את אמינות העסק שמוכר להם.

כשאתם מספקים שירותים או מוצרים טובים, תגובות חיוביות מפה לאוזן על העסק שלכם מתפשטות במהירות, מה שגורם ללקוחות קיימים לחזור, וללקוחות חדשים להצטרף.

אנשים נוטים לסמוך על עסקים רק לאחר שניסו אותם פעם או פעמיים, או כשהם שומעים מאחרים שאפשר לסמוך על העסק הזה. אתר אינטרנט יכול לשרת ברציפות את הלקוחות המקוונים ולהגדיל את האמינות שלכם בתור בעלי עסקים.

יותר מכירות

בלי מכירות, העסק שלכם אבוד. נוכחות מקוונת מאפשרת לכם למכור מוצרים או שירותים מסביב לשעון כמעט בלי מגבלות. הנוכחות המקוונת חיונית למותג שלכם, וגם רואה החשבון שלכם מתחיל פתאום לחייך.

כי כשאתם גלויים וחשופים אתם צפויים להשיג יותר לקוחות. ככל שיותר לקוחות ומבקרים גולשים באתר שלכם, יש לכם יותר הזדמנויות מכירה.

שיווק קל ויעיל

אתר אינטרנט ונוכחות מקוונת מאפשרים לכם לשווק את העסק שלכם בצורה קלה. יש הרבה שיטות שיווק שאתם יכולים להשתמש בהם על מנת לפרסם את העסק שלכם, וכמעט כל השיטות יעילות.

הבחירה בשיטת השיווק שלכם תלויה בסוג העסק שאתם מפעילים אבל הנקודה כבר צריכה להיות ברורה: כשאתם זמינים לקהל היעד שלכם, הוא מגיב.

אז מה השורה התחתונה פה?

כל עסק חייב שיהיה לו אתר אינטרנט טוב. ככל שהאתר שלכם יותר מקצועי, כך אתם משיגים יותר יתרונות. האתר מאפשר לכם להציג את השירותים והמוצרים שלכם בצורה מוחשית לקהל היעד, וזאת ההזדמנות שלכם להציע פתרונות לבעיות שאנשים נתקלים בהם.

אבל מה שאולי הכי חשוב להבין זה שאנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים, וכשאתם מדברים אליהם בצורה ישירה, הם רוצים להתחבר אליכם.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים