מוצרים ממותגים לעסקים – מוצרי קד"מ

אני בטוח שאם תסתכלו ברגע זה על השולחן שלכם, תוכלו לראות מספר מוצרים ממותגים לעסקים אשר שייכים לאחת החברות איתם אתם מתנהלים, התנהלתם או יצרתם אינטראקציה בעבר.

למוצרים אלה יש ערך רב לאותם חברות אשר נוהגות להשקיע עשרות אלפי שקלים בשנה עבור מוצרים ממותגים במטרה לחלק ללקוחות ולעובדים. מוצרים אלה נועדו להשאיר את העסק בתודעת הלקוח או הלקוח הפוטנציאלי.

אילו מוצרים נהוג למתג?

מחברות

מחברות ממותגות זה קלאסי – שטח הפרסום שלנו הוא גדול ומכיל כריכה שלמה. על הכריכה יש לנו את כל המקום שבעולם להציג את לוגו העסק, הסלוגן ואפילו פרטי התקשרות בתחתית הכריכה. בנוסף, ניתן למתג את המחברת גם בעמודים הפנימיים עם קישוט של הלוגו בחלק העליון או התחתון של העמוד.

מחברות הם כלי שימושי עבור בני אדם ולכן מוצר זה יספק ערך רב עבור הלקוח או הלקוח הפוטנציאלי וגם עבורכם במטרה להשאיר אתכם בתודעתו לאורך זמן (הרי לוקח לא מעט זמן למלא מחברת לא?)

יומנים

בדיוק כמו מחברות, עם אופי זהה, מדובר במוצר שילווה את המקבל לשנה הקרובה במקסימום, לעיתים פחות במידה וקיבל את היומן בשלב מאוחר יותר. בשונה ממחברות מדובר במוצר מעט יותר יקר אך גם לו ערך שימושי גבוהה עבור המקבל ועבור בית העסק.

ביומן, ניתן לשלב תאריכים מיוחדים ואירועים עסקיים (שלכם כמובן) שעלולים להיות רלוונטיים עבור הלקוח (לא תמיד). דוגמה – יום הולדת 30 לעסק, כנסים מיוחדים, וכדומה.

לוחות שנה

עוד מוצר מעולה הוא לוח שנה. בלוח שנה ניתן למתג את בית העסק בכל אחד מעמודי החודשים שעל לוח השנה. בנוסף, ניתן לציין תאריכים מיוחדים בימים הרלוונטיים במידה והם ידועים מראש – כנסים, ימי מכירה מרוכזים שנקבעו מראש ואירועי חברה מיוחדים שחשוב לציין גם בפני הלקוחות שלכם.

לוח שנה תלוי על הקיר או מונח על שולחן הלקוח יאפשר גם חשיפה לצד לקוחות צד שלישי אשר מגיעים ללקוח למשרד ונחשפים למוצר.

פנקסים ועטים

פנקסים ועטים בכוונה מוצגים ביחד מכיוון שכל אחד בנפרד לא תמיד יספק את המטרה במלואה. כשמדובר בעטים קיים חסרון משמעותי – המקום. בעטים לא ניתן להוסיף יותר מידי פרטים בשל בעיית הגודל וגם כי זה עלול להפוך את העט למצועצע. מאירך, מדובר באחד המוצרים השמישים ביותר עבור הלקוחות שלכם שמלווה אותם בכיס החולצה לאורך כל שעות היום.

אל תמעיטו בחשיבות המוצרים הללו ואל תשקיעו פחות ותצפו לקבל יותר. מלבד הפרסומת שזה יוצר עבורכם ועבור העסק שלכם זה מעיד על איכות העסק שלכם. מוצרים זולים ופשוטים מידי עלולים ליצור תסכול מצד המקבל – נניח עט שנשבר בקלות, יומן פשוט בעיצוב סתמי עלול לייצר את ההשפעה ההפוכה ובמקרים אלה ייתכן וההשפעה תהיה שלילית.

השקיעו כסף, תהיו ייחודיים ומיוחדים ותגרמו ללקוחות שלכם להבין שמדובר בעסק רציני ומקצועי.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים