ביקור בית: היתרונות של עיסוי מפנק בבית

לרוב, בכדי ליהנות מאטרקציה, ארוחה טובה או פינוק, אתם נדרשים לצאת מהבית ולהגיע אל בית העסק הרלוונטי. בשנת 2020, קשה לחשוב על שירות שלא מגיע עד לפתח הדלת שלכם! בעבר, עיסויים היו ניתנים אך ורק במכוני ספא גדולים, בבתי מלון ובמכוני עיסויים. וכיום? תוכלו גם אתם להזמין אליכם מעסה מקצועי, שישחרר את גופכם ויעשה לכם סדר במחשבות. מהם היתרונות של עיסויים בבית?

שעה של פינוק, בלי כל מה שמסביב

עיסוי מפנק ניתן לרוב לאורך 60 דקות. מה שקורה בפועל הוא שעל מנת ליהנות מאותה שעה של פינוק, אתם צריכים לבזבז עוד זמן. המון זמן. הדרך אל מכון העיסויים מצריכה מכם לנהוג, לעמוד בפקקים, לחפש חנייה וגם לעשות את הדרך חזרה הביתה. התוצאה? שעה שהופכת לשעתיים או יותר. עם עיסוי שמגיע עד הבית, אתם יכולים לשבת רגל על רגל ולהמתין למעסה שיגיע. לא צריך להוסיף מילה על כך שזמן הוא כסף, כך שאתם חוסכים בשני משאבים יקרים מאד.

מקלחת נעימה לאחר העיסוי? חדר הרחצה שלכם!

בשביל עיסוי מושלם צריך שני דברים: מעסה מקצועי ושמן איכותי. אחרי העיסוי, נהוג להתרחץ ולסבן היטב את הגוף על מנת להיפטר מהשמן שעל הגוף. ישנם אלו שלא מתלהבים להתרחץ במקלחת ציבורית, וכך הם ממתינים עד החזרה לביתם בכדי ליהנות מהפינוק שאחרי הפינוק – הרחצה. כשהמעסה מגיע אליכם, אתם יכולים מיד בתום העיסוי להתפנק ברחצה בחדר האמבט הפרטי שלכם. 

איך בוחרים את המעסה המקצועי ביותר?

גם אתם רוצים להתפנק בעיסוי עד הבית? המעסה נמצא במרחק כמה קליקים מכם! לפניכם, כמה המלצות לבחירת המעסה המקצועי ביותר:

  • שאלו את המעסה מהו הרזומה המקצועי שלו. חשוב מאד שלמעסה תהיה תעודה רלוונטית המעידה על ההכשרה שלו. ככל שהמעסה מנוסה יותר, כך טוב יותר.
  • הבטיחו כי המעסה מעניק את סוג העיסוי בו אתם מעוניינים. אתם אוהבים עיסוי שוודי אך המעסה מעניק עיסוי תאילנדי? חפשו מעסה אחר שמכיר לעומק את סוג העיסוי המועדף עליכם. 
  • שאלו את המעסה האם הוא מגיע עם כל הציוד הנדרש: מיטת טיפולים, סדין נקי, שמן עיסוי, נרות/מבשם וכן הלאה
  • תוספת מחיר לשירות עד הבית. חשוב לדעת כי עיסויים עד הבית יקרים יותר, זאת מאחר ובמחיר העיסוי מגולמות גם הוצאות הנסיעה. תאמו מראש ציפיות באשר למחיר, וכך תוכל להימנע מהפתעות של הרגע האחרון.
  • המלצות על המעסה חשובות גם הן! בקשו מהמעסה המלצות מלקוחות מרוצים, או חפשו בעצמכם המלצות ברשת. 

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים