המדריך המלא: איך בוחרים מחשב נייד לעבוד איתו?

אתם עומדים בקרוב לבחור מחשב נייד חדש? לא משנה אם מדובר על מחשב שמיועד ללימודים, לעסק או סתם לשימוש יומיומי – אתם צריכים לעשות את הבחירה הנכונה. אך כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות, אתם צריכים שלרשותכם יעמדו כל הכלים על מנת לעשות את הבחירה המושלמת, בחירה שתאפשר לכם להיות בטוחים בהחלטה שלכם. בכל זאת מדובר על הוצאה כספית לא קטנה בכלל, לכן אתם צריכים להיות שלמים איתה.

היצרן של המחשב – לשקט הנפשי שלכם

בדיוק כמו שאתם בוחרים רכב, אתם מסתכלים על היצרן שמייצר אותו – בדיוק כך כאשר אתם בוחרים מחשב נייד מומלץ. אתם צריכים לדעת שאתם בוחרים ביצרן מוכר, כזה שיספק לכם את השקט הנפשי בכך שאתם יודעים שאתם בידיים טובות. נכון להיום לנובו היא יצרנית המחשבים המובילה בישראל, ביחד עם עוד מספר יצרניות אחרות שגם הן יכולות להיות אפקטיביות עבורכם. (עוד אודות אותה המלצה על לנובו)

גודל המסך – יכול לעשות את כל ההבדל

חשוב מאוד שתוודאו כי גודל המסך של המחשב נייד מתאים לכם. תוכלו למצוא כיום מחשבים ניידים עם מסך קטן או מסך גדול יותר, והבחירה חייבת להיות בהתאם לצרכים שלכם. כך שתוכלו להשתמש במחשב ללא כל בעיה, ותוכלו לבצע את כל הפעולות שאתם מתכננים לבצע איתו מבלי שתצטרכו להתפשר על אף פעולה.

העלות הכספית חייבת להתאים ליכולות שלכם

אומנם אתם תרצו לקנות את המחשב הנייד הטוב ביותר, אך בפועל התקציב שלכם עשוי להיות מוגבל. לכן אם התקציב שלכם מוגבל, מוטב כי תוודאו שהמחשב מתאים לתקציב שלכם – כך לא תמצאו את עצמכם חורגים ממנו בצורה משמעותית. אפילו אם מדובר על חריגה קטנה בדיעבד זוהי עשויה להיות טעות. לכן תקבעו את התקציב שעומד לרשותכם ורק לאחר מכן תתחילו לחפש את המחשב הנייד האידיאלי עבורכם – זה יהיה הרבה יותר קל ופשוט.

תבחנו את ביצועי הסלולה מבעוד מועד

שלא תגידו שלא אמרנו! לא מעט חברות אינן משקיעות בסוללה שמגיעה עם המחשב הנייד, וממחשב נייד אתם תהפכו אותו להיות מחשב נייח. בחברת לנובו תוכלו לקבל מחשבים ניידים עם סוללות חזקות מאוד, אך חשוב מאוד שתוודאו את הביצועים של הסוללה מראש. כך לא תגיעו למצב שבו אתם תגלו כי הסוללה לא מחזיקה לכם מעמד, ואתם צריכים לחבר את המחשב לחשמל לעיתים שכיחות.

המשקל של המחשב חייב להיות מתאים לכם

מחשב נייד אמור להיות כזה שיהיה לכם קל לסחוב אותו אתכם ממקום למקום, הרי בגלל זה מדובר על מחשב נייד. לכן אתם צריכים להיות בטוחים שהמחשב לא יהיה כבד מידיי, כזה שלא תוכלו לקחת אתכם לשום מקום – כי זוהי תהיה טעות שתצטערו עליה. תבחרו את המחשב על פי המשקל שלו, כך שתוכלו לקחת אותו אתכם לכל מקום בכל רגע נתון.

מיהם ib2b?

אתר ib2b מנסה לתת את המקסימום אינפורמציה בכל הקשור לניהול עסקים קטנים, החל מניהול משאבים ועד לניהול זמן. הצטרפו לקהילה ודאגו לעסקים הקטנים יחד איתנו. 

פוסטים אחרונים